תחזית אסטרולוגית לשבועיים 19.08.2016-01.09.2016

מחבר: טובה ספרא

אנחנו לפני תקופה מעניינת, בה התקשורת תזרום במישורים חיוביים, רעיונות יצוצו ונקודת הראייה תהיה רחבה יותר,  כל אלה יתרמו לשיחות שחשובות לכם. תמצאו את עצמכם מבטאים רעיונות חדשים, מקבלים מידע חדש, תרצו "לחקור" את העולם ולצאת ממקומות שהייתם תקועים בהם. אלה ימים בהם קל להתפתח ברמה השכלית, להיכנס למערכת לימודים, או לצאת ולטייל. האינטואיציות טובות ועוזרות להשראה אצל אלה מכם העוסקים ביצירתיות. השתדלו להישאר מחוברים למציאות ואל תתנו מקום לפחדים.

בתאריך 05.08 לקראת תחילת המשחקים בריו נכתב כאן:
"עם מרקורי וונוס במזל בתולה, ומארס בקשת,  שיוצרים קשר מתוח עם סאטורן ונפטון עד ספטמבר זה לא רק "הזיקה", גם מחלות מדבקות אחרות עלולות לפרוץ. הקפידו על אוכל ומי שתייה. הבעיות יכולות להיות קשורות גם בביטוחי בריאות, שיהיו לא מושלמים. תמיד כדאי לבדוק, המוקשים תמיד חבויים בפרטים הקטנים (בתולה)".

בגלל החשש מהזיקה הרחקתי את התחזית לברזיל... לא חשבתי שנושאים הקשורים לאוכל מזוהם, לא נקי וכד', עלולים להתרחש כאן אצלנו כשבכל יום צץ מוצר חדש, משהו שכבר איבד פרופורציות.
מבנה הכוכבים הנ"ל עדיין ממשיך חי ותוסס... כך שהיו מוכנים לעוד "הפתעות". הפחד, ההונאה וההגזמה ימשיכו כנראה וישתלטו על הכותרות עם מידע נכון, או לא נכון, מי באמת יודע?
דרך אגב, בגלל שמיבנה הכוכבים הזה הוא כללי, יש להניח שהסיפור הזה מתרחש בעוד  הרבה מקומות ואינני יודעת כמה נפח זה תופס בתקשורת המקומית במקומות בהם זה מתרחש.

גם נושא ביטוחי הבריאות עלה אצלנו על ידי הממונה על הביטוח, אולי בעקבות התקציב החדש... יש שינויים,  מדברים על שינויים... אך זה עוד לא סגור.

יתכן שווירוס עלול להתפשט כמגפה ועלולות להופיע גם אלרגיות. האנרגיה חלשה יותר ולכן הרגישות גבוהה יותר, וחלקכם עלולים להרגיש עייפות קיצונית ובטעות לשפוט חבר/ה ולבטא כעס בישירות. הבגרות שלכם תהיה להבין שזו הייתה שגיאה ולהתנצל.

בתאריך 24.08 הצמידות של מארס וסאטורן תגיע לדיוק. מדובר באנרגיה קשה שתלווה את היקום מהימים 18-19.08 ועד לתאריך 25.08 (אני מזכירה שהשפעת האנרגיה של הכוכבים מתחילה תמיד כמה ימים לפני הדיוק, גם במבנים אחרים שאני כותבת עליהם כאן לאורך הדרך ברשימות). הצמידות תהיה על מעלה 9 במזל קשת, מעלה הנקראת "אנטארס", הנחשבת למעלה מסוכנת. בנוסף לצמידות, המארס יהיה במנעד בעייתי לאורנוס ולנפטון, והשילוב כולו יעורר מתח במישורים אישיים, לאומיים ובינלאומיים. המעלה הזו היא  בריבוע מדויק למופע ליקוי החמה שיתקיים בתאריך 01.09, כך שצפויים תסכולים, נוקשות שמשפיעה על האגו ועייפות בגלל עודף מאמץ. הניסיון לדחוף משהו נגד הזרם יתקל בחומת אבן.  אלה ימים של שריפות, הצתות, קצר חשמלי, כוויות, תאונות עם כימיקלים, עימותים, כאב וסבל, הרג חסר משמעות של אנשים שאינם יודעים כיצד להתגונן, אובדן חפצי ערך, כולל גניבות. בנוסף יתכנו גם אירועים צבאיים, פעולות טרור ופעולות ברבריות (זהו מבנה המסמל רוע). אצלנו צריך להיזהר במיוחד ולכן נסו לתכנן את התוכניות שלכם בדרך חכמה ושקולה, מתוך ידיעה של מצב הכוכבים באותו שבוע. העדיפו לא לקבוע פגישות עסקיות עד אחרי מופע ליקוי החמה. הימנעו מהשתתפות בפעילות פיזית ו/או הרפתקאות מאתגרות, למען ביטחונכם הגופני-פיזי. זכרו שמדובר רק בכמה ימים וזה מסתיים.

השמש עוברת למזל בתולה בתאריך 22.08. הכל טמון בפרטים ונדרשת תשומת לב לדברים קטנים שיעלו על פני השטח, ושידרשו התייחסות רצינית לתמונה הגדולה. לעיתים אצל הבתולה "מרוב עצים לא רואים את היער". הבתולה אוהבת לתמצת את הסיפורים הגדולים ששמענו עד כה באווירה של מזל אריה, כך שנשמע הרבה דברים שנופחו במהלך החודש האחרון, וכעת הם יכנסו לפרופורציה.

בתאריך 26.08 האנרגיה ירודה וקיימת תחושה של מבוכה ורגזנות, מה שעלול להקשות על ההתנהלות. יתכן שגם בימים שלפני תרגישו עייפות ויתכן גם שהאגו שביר יותר, כך שכדאי להציב רף נמוך יותר לציפיות שלכם. אל תיכנסו לעימותים, אל תחפשו דרך לאתגר את עצמכם, כי אין לכם אנרגיה להתמודד עם הסיטואציות החדשות.

בסוף השבוע  27-29.08 האופטימיות תחזור. וונוס נפגשת עם כוכב יופיטר, מפגש שיעזור להחליק את כל המהמורות שיצר כוכב מארס בעת האחרונה. יתכן שתלווה אתכם קצת עצלות, אבל  הצורך בהנאות מתחזק. זה זמן טוב לאנשים יצירתיים, לאוהבים. תוכלו לבלות במסיבות סוף הקיץ, ארוחות גורמה, שתייה טובה וכן הלאה, כל אחד והנאותיו שלו. אלה ימים טובים לחדש אנרגיה ולמלא את המצברים האישיים.

בתאריך 30.08 וונוס תעבור למזל מאזניים, מקומה הטבעי, וזה מקום טוב לחזק את מערכות היחסים בהדדיות.

בתאריך 30.08 כוכב מרקורי יחל בנסיגה. למעשה מרקורי מדשדש במקום כבר מהתאריך 24.08, ואתם תרגישו שיש פספוסים בתקשורת. זכרו לחזור כמה פעמים על מסרים חשובים, כדי שתהיו בטוחים שהבינו אתכם וששמעו את מה שרציתם שישמעו. זכרו לגבות את הטלפון הנייד, המחשבים. מרקורי בנסיגה במזל בתולה, הביקורתי, לכן זה הזמן לסדר מגירות וניירת, ארונות בגדים ולניקיון בפינות.

מופע ליקוי החמה בתאריך 01.09,  נמצא במצב כוכבים לא קל. הליקוי יתקיים מול נפטון, בריבוע למארס וסאטורן במזל קשת וגם אורנוס משפיע במנעד מתוח. סאטורן ונפטון מוכרים לנו עם סקנדלים מהעבר והשפעתם השלילית על הכלכלה והשווקים. המבנה כולו "מדליק" ווירוסים ועלול לפגוע במערכת החיסונית. נסו לקרקע את הציפיות שלכם. המבנה של סאטורן ונפטון מנפח בועות ואחר כך מוציא מהן את האוויר ומנחית על הקרקע בדרך לא נחמדה.

אני מזכירה שרצוי לא להתחיל פרויקטים חדשים כשבוע לפני מופע הליקוי. השפעת הליקוי גורמת להתפתחות בלתי צפויה ולא כמו שרציתם.

המבנה הנ"ל יכול להשפיע גם על אסונות טבע, רעידות אדמה והתפרצויות הר געש, אירועים שהיקום מביא איתו ולנו אין שליטה עליהם.

אצלנו: כוכב מארס ממשיך לשהות על ציר 2-8, על מפת מדינת ישראל,  ברצועת הזמן המתמשכת בין התאריכים  13.08-05.09. גם כירון/מארס, ראש דרקון /מארס, כולם על ציר 2-8 כך שהפגיעות ממשיכה. שימרו על עצמכם! היו ערניים בכל מקום, במקומות ציבוריים, בנהיגה, במעברי חצייה ובכל מקום שהוא "חם".

זמני ירח בטל לשבועיים (  עד 02.9.2016)

יום שבת 20.08 הירח בטל משעה 15:19 עד שעה 22:18.

יום שני 22.08 הירח בטל משעה 14:49 עד שעה 00:19 אחר חצות.

יום רביעי 24.08 הירח בטל משעה 22.38 עד שעה 02.39 אחר חצות.

יום שבת 27.08 הירח בטל משעה 03:30 לפנות בוקר עד 06:06 בבוקר.

יום שני 29.08 הירח בטל משעה 09:23 בבוקר עד שעה 11:11 לפני צהרים.

יום רביעי 31.08 הירח בטל משעה 07:21 עד שעה 18:21 בערב.

יום שבת 03.09 הירח בטל משעה01:11 בלילה עד 03:55 לפנות בוקר.

כלכלה ושווקים:

לוח הזמנים מעתה ועד ספטמבר, כולל, לא יעניק  יציבות בשווקים. יש כמה מצבי כוכבים שעלולים לגרום לאירועים שמשמעותם יכולה להיות דרמאטית ברמה גיאופוליטית בעולם, והם ישפיעו בישירות, או בעקיפין, על מצב השווקים.

הכוכבים סאטורן ונפטון ממשיכים לתעתע, מארס מגיע בתאריך 24.08 לכוכב סאטורן ואחר כך, בתאריך 26.08, לנפטון - לא קל.

כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה בתאריך 30.08, נסיגה שתימשך עד לימים 22.09-23.09. מרקורי בנסיגה משפיע, על פי רוב, על הפסיכולוגיה של המשקיעים ומביא שמועות וסחרירים שרובם בלי בסיס, אבל בינתיים יעוררו אי שקט.

לקוי החמה  בתאריך 01.09 נמצא במבנה שעלול לזעזע עם רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש, מזג אוויר קשה ובלתי צפוי. איתני הטבע בפעולה ומדובר בכוחות שאין לאיש שליטה עליהם. צפויים גם אירועי טרור, מלחמות ועוד "מכל טוב".

בתאריך 11.09, יום השנה לאסון התאומים, כוכב סאטורן יגיע בדיוק ממולות למיקומו בעת האסון, וגם ונוס-פלוטו יחגגו.

ליקוי הלבנה יתקיים  בתאריך 16.09 ועונת הליקויים תמיד משפיעה על התפתחויות בלתי צפויות, שעל פי רוב מתרחשים לפני המופע ולפעמים גם אחריו.

הדולר אינו יציב, למרות שהפדראל בנק  עושה כמיטב יכולתו לשפר את מעמדו.

ישנן שמועות שאיטליה תרצה ללכת בעקבות בריטניה ולעזוב את האיחוד. נעקוב אחרי הסיפור הזה.

בין התאריכים 25.09-05.10 צפוי מפגש נוסף של אריס עם אורנוס. הצמד הזה מביא  אירועים שאופיים לוחמני, שישפיעו על אירועים שיאתגרו את העולם (דוגמת הברקסיט, כניסתו של טראמפ, האינדיבידואליסט שהולך נגד הנורמות, סיפורי ארדואן וההפיכה בטורקיה).

תקציב המדינה התקבל בממשלה  בתאריך 12.08, במצב כוכבים לא הכי נחמד, עם הוונוס ב- T עם סאטורן ונפטון, מצב שמתאר שמצד אחד הכל מדוד ומחושב, ומצד שני משהו לא ברור, מטשטש ואינו מאפשר מסקנה מדויקת. המפה הזאת בשילוב מפת המדינה מעידה שצפויים שינויים. יש להניח שהתקציב הזה הוא השלד שעומד לעבור "טיפול" בוועדת הכלכלה ובכנסת, אז יקבל צבעים אחרים. אחרי האישור וההצבעה בכנסת, נוכל לבדוק אותו תכל'ס.

תמונת מצב לבחירות בארה"ב:

כפי שנכתב כאן ברשימה בשבוע שעבר, המפות של הילארי קלינטון (מפת לידה, לפי 20.02 בלילה), עם דגש על מפת המינוי שלה לתפקיד כנציגת המפלגה הדמוקראטית, ובהשוואה ושילובים עם מפת ארה"ב, מעידות שהיא תעבור מסלול מכשולים, עם חבטות קשות, התקפות וסקנדלים שיביאו אותה ליום הבחירות חבולה לגמרי. המאמץ המושקע בהסתרת מצבה הבריאותי והניסיונות לטשטש את בעיית האמינות שלה יתחזקו, וכפי שניכתב כאן, מכונת יחסי הציבור המשומנת שלה תעבוד 24/7.
גם ליקוי החמה משפיע על המפה שלה...

לעומתה, דונאלד טראמפ, שהמינוי שלו לתפקיד הנשיא כנציג המפלגה הרפובליקאנית היה  בתאריך 22.07 לפנות בוקר, שעון ישראל, קיבל את התפקיד על עצמו בזמן ירח בטל! מה שמסביר את חוסר היציבות בהתנהלות שלו, את חוסר העקביות בהופעותיו מול הציבור וגם הקושי להגיע לתוצאה המבוקשת. במפות השונות שלו, כולל אלה עם ארה"ב, הניגודים מופיעים על הצירים 1-7 (אין תמיכה) מול 4-10 (יש תמיכה). אלה הצירים שמייצגים את הפוטנציאל החיובי ו/או את השלילי, בתהליכים שילוו אותו בדרך. מצב כוכבים כזה מקשה על הניסיונות שלו לקבל תמיכה טוטאלית ולזכות באהדה תקשורתית. התקשורת מחפשת אצלו וחופרת בכל מקום שאפשר כדי לערער את אישיותו.
כל אלו מקשים עלי להבין מבחינה אסטרולוגית אילו כוכבים יכריעו. המיקום היחיד במפות השונות של דונאלד טראמפ התומך בו חד משמעית, אלה המעגלים המסמלים גורמים חיצוניים, כלומר אם במהלך התקופה, עד יום הבחירות, קורה משהו שחד משמעית אינו תלוי בו, כמו למשל פרסום וויקיליס,  שממשיך לאיים שישחרר מידע שעלול להנחית "מכה אנושה" על המוניטין של הילארי קלינטון, או עוד סקנדל, או חשיפה בנוגע למצב בריאותי קשה אצלה, משהו שאי אפשר יהיה להסתיר יותר ושיטיל צל על יכולתה לקבל החלטות כנשיאת המעצמה הגדולה, כלומר, רק אירועים חיצוניים שאינם תלויים בדרכו יכולים לעזור לו במרוץ לבית הלבן.

עוד נקודה מעניינת היא הכוכבים במפה האישית של דונאלד טראמפ ביחס למפת ארה"ב. השמש וראש הדרקון בהורוסקופ של טראמפ נמצאים בדיוק על המארס, במזל תאומים, של מפת המדינה. אלה מסבירים את הסגנון הלוחמני שלו והמשנה הסדורה שהציג (אותה קרא מהטלפרינטר) על נושא הטרור ועל הדרך שלו לחזק את ביטחונה של ארה"ב.

מאחר ואין תשובה חד משמעית נמשיך לעקוב ונראה שיש עוד למה לצפות. המחשבה האסטרולוגית שלי היא המשחק שיש עכשיו בין הסאטורן ונפטון בשמיים, שנותן כוח לטשטוש האמת. רק מאמצע ספטמבר, כשאלה ינועו קדימה ויתרחקו זה מזה, תתחיל התמונה להתבהר, כולל בסקרים (למי שעוד מאמין בסקרים אחרי הבחירות אצלנו בשנת 2015, וביוני האחרון אחרי הברקזיט של אנגליה), שבשלב זה הפערים נעים סביב 5-6 אחוזים בממוצע.

בהמשך לתמונת הכוכבים שניתנה כאן לפני שבוע על רגיפ ארדואן:

מופע ליקוי החמה בתאריך 01.09.16 יהיה במולות לשמש של ארדואן ( 26.02.1954) ובריבוע לכוכב מארס במפתו האישית ב-9 מעלות קשת. בנוסף, הוא עלה לשלטון בתאריך 14.03.2003, השמש ב- 23 מעלות במזל דגים ומופע ליקוי הלבנה יתקיים ב- 24 מעלות דגים, ובריבוע לכוכב סאטורן ב-22 תאומים. למדנו כבר שליקוי חמה מול שמש בלידה (או מקודמת) פוגעת במעמדו של אדם ומזיזה אותו מעמדת כוח, אבל מופע ליקוי הלבנה מחזק את כוחו. אורנוס במעבר במנעד לכוכב מארס, וכוכב נפטון גם הוא במנעד לכוכב מארס במפתו של ארדואן, משהו שגורם לאנשים לשים לב.

בהורוסקופ של הרפובליקה של טורקיה, כוכב מארס ב- 7 מעלות קשת מושפע מהליקוי חמה. כל אלה למעשה מציגים את התמונה בה ארדואן יצטרך להלחם על מקומו. נפטון בתמונה מספר לנו שהוא חווה הונאה, הוא מקבל מידע מוטעה. מי שעקב אחרי ניסיון ההפיכה הבין שהיוזמה שלו לביים הפיכה (סטורן-נפטון), נבעה מתוך ניסיון להציג עצמו כקורבן, כדי לאפשר לעצמו "לעשות ניקיון". הרשימות של אלפים מאויביו היו מוכנות תוך יומיים שלושה...  יתכן שהאורנוס, הפוגע בכוכב מארס, יוצר הרבה חוסר שקט. הסך הכל גורם לארדואן לחשוד בכול אחד,  למעשה הוא אינו יודע מי נגדו ומי בעדו, או מתי "יכו" בו. הוא ימצא את עצמו במלכודת בין אלה הרוצים לשמור את טורקיה מדינה חילונית, ובין אלה המקווים שטורקיה תשתנה ותקבל אופי דתי. כפי שנכתב כאן בשבוע שעבר, ארדואן לא יצליח להחזיר את השקט לטורקיה באמת.

"בזמן ששקר יכול לחצות חצי עולם, האמת עוד לא הספיקה לנעול מגפיים" (ג'יימס קלאהן)

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות