תחזית שנתית, ראש השנה תשע"ז, מאזנים - דגים

תחזית שנתית, ראש השנה תשע"ז, מאזנים - דגים

מחבר: פרידה אורינגר

מזל מאזניים:

בספטמבר 2016, יופיטר, 'המיטיב הגדול', עבר למזלכם וישהה בו עד לתאריך 10 באוקטובר, 2017. יופיטר ישפיע על כל תחום בחייכם ויהפוך את השנה הקרובה לשנה של אופטימיות והתרחבות, כאשר מילת המפתח היא הזדמנויות. זו שנה שהכל בה אפשרי ותוכלו להיות בטוחים יותר בהחלטות שלכם. זה זמן טוב להתפתח, ללמוד, להרחיב אופקים, ליהנות, לטייל, לבלות עם חברים ולעשות את כל הדברים שאתם אוהבים לעשות.

יחסים יעברו השנה תהליך של צמיחה ושיפור. אנשים בלתי צפויים יכולים להיכנס לחייכם ולהשפיע עליהם, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית.

עבודה וקריירה

זו שנה טובה בתחום המקצועי. אתם יודעים מה הערך שלכם ומה אתם שווים ותוכלו לגרום לאחרים לדעת זאת גם כן. עד אוקטובר 2017 ישנן הזדמנויות רבות שקשורות בנסיעות. מעבר להנאה, תוכלו ללמוד הרבה בנסיעות הללו וזה יכול להשפיע בכלל על תפיסת עולמכם.

יופיטר במזלכם דוחף אתכם לקחת סיכון, אמנם מדובר בסיכון מחושב, אולם הוא עדיין מדובר בסיכון. תוכלו לעשות צעד גדול לקראת אפשרויות גדולות. זה יכול להיות הקמת עסק משלכם, ניצול הכישרון שלכם והתפתחות שהיא הרבה מעבר לשלב בו אתם נמצאים כעת.

שימו לב לאנשים שאתם שוכרים את שירותיהם ובדקו אם הם ישרים ואמינים, זה יכול גם להיות נותני שירות כמו מכונאי, שרברב, נגר, חשמלאי, וכו'. טוב יהיה לבקש המלצות מחברים או ממישהו שאתם מכירים לפני שאתם מחפשים באינטרנט או בדפי זהב.

יחסים

אורנוס ימשיך להשפיע על מערכות היחסים שלכם השנה ויביא לשינויים. זה יחדד את ההבנה בנוגע לרצונות שלכם מיחסים ומשותפים, ואלו שותפים ואיזה סוג של יחסים אתם רוצים. אל תחששו מחקר פנימי עמוק שיעזור לכם להגדיר מחדש את עצמכם ואת הצרכים שלכם. תהליך כזה יציב אתכם במצב הרבה יותר טוב, יביא לתובנות בנוגע לעצמכם, למניעים שלכם ובעיקר תובנות בנוגע למערכות יחסים עם אחרים. מולד הירח, בתאריך 28 במרץ, יביא אתכם לנקודה של הבנה טובה יותר וכתוצאה מכך תרגישו יותר בטוחים בעצמכם. ככל שתדעו מי אתם, יהיה לכם יותר נוח במערכות יחסים קיימות או שתבינו מה אתם צריכים בעתיד.

שותפות או יחסים משמעותיים עם אחרים לא יהיו משעממים. בני זוג יכולים להפתיע עם יצירתיות מבריקה, או להרשים אתכם עם מילים בלתי צפויות, מחשבות, רעיונות או התנהגות.

אנשים חדשים יכולים ליצור קצת התרגשות או דרמה בחייכם אבל יתכן שמדובר ביחסים שלא יוכלו להחזיק מעמד לאורך זמן. בכל מקרה, ביחסים חדשים חשוב שתבחנו בזהירות מחויבות עם מי שזה עתה הכרתם.

לפנויים, יש סיכוי גבוה להתחבר עם מישהו שמודע לעצמו ויכול לאפשר לכם להיות מי שאתם.

שינויים מתרחשים גם סביב חיי הבית והמשפחה ומערכות יחסים עם בני משפחה יכולות לעמוד במבחן השנה.

זו שנה שיתכנו בה שינויים במצבכם המשפחתי. יתכן שינוי שקשור בבית, אולי מעבר למקום אחר או שהדינמיקה המשפחתית עשויה להשתנות באופן כלשהו.

כספים

מבחינה כלכלית זו שנה מעניינת. אתם בשנה של עשייה והתחום הכלכלי ישתפר עוד יותר עם מעברו של יופיטר, בתאריך 10 באוקטובר 2017, למזל עקרב. המיקוד יהיה סביב כסף וההערכה העצמית שלכם. המעבר הזה יעזור לכם לחדד את הכישרונות והמיומנויות שלכם ולדרוש את היחס הראוי. סביר להניח שבמקומות שתרגישו שלא מעריכים אתכם או שתופסים אתכם כמובן מאליו אתם תבחרו לנתק את הקשר. תוכלו להגדיל את הנכסים שלכם וזה כולל חיסכון והשקעות, כמו גם את הרווחים השוטפים, אולי בזכות תוספת שכר, משרה מכניסה יותר או מקור חדש של הכנסה שיפתח עבורכם.

מזל עקרב:

שנת 2017 תיקח אתכם למסע מדהים של חוויות מרהיבות, פתיחת דלתות ואופקים חדשים. בספטמבר 2016 יופיטר עבר למזל מאזניים, שם ישהה עד אוקטובר 2017 ואז יעבור למזלכם. יופיטר במאזניים הוא זמן של התבוננות יוצאת דופן לתוך עצמכם. זה זמן של הכנה לקראת שינויים משמעותיים בהמשך והשנה תוכלו להתמודד יותר בקלות עם בעיות, להשתחרר מדברים שקשורים בעבר ושאינם משרתים אתכם עוד, ולהביא את מה שחבוי אל פני השטח. זה זמן בו תוכלו לבחון כיצד שותפויות העבר שלכם, או בחירות בעבר, השפיעו על ההווה. זה זמן של למידה רוחנית פנימית וחיבורים אל העבר שלכם. תוכלו לזהות דפוסים שמעכבים אתכם ולעבוד עליהם.

כדאי השנה לשפר את הידע שלכם ואת המיומנויות שלכם. התמידו והאמינו בעצמכם, בכישרונות ובידע שלכם והתמקדו בשאיפות ובמטרות שלכם לטווח ארוך. חברים ועמיתים יופיעו כדי לפתוח את הדלתות הדרושות כך שתוכלו לקחת את החלומות שלכם לשלב הבא. נצלו את ההזדמנויות ולכו על זה עם כל הלב והנשמה. לחץ עלול להיווצר בזמנים שאתם מנסים לקחת על עצמכם מטרות רבות בבת אחת. הזכירו לעצמכם שגם רומא לא נבנתה ביום אחד וסבלנות היא המפתח להצלחה.

עבודה וקריירה

באוקטובר 2017, יופיטר, 'המיטיב הגדול' יעבור למזלכם למשך שנה. המעבר הזה מתרחש אחת ל-12 שנים. בחנו מה היה לפני 12 שנים, הזדמנויות דומות ונושאים שעלו אז יכולים לעלות שוב, כמו גם הזדמנויות חדשות. חשוב להסתכל אחורה ולראות מה קרה אז, במיוחד בכל הנוגע להזדמנויות שניצלתם ואלו שלא נוצלו. אם יש משהו שאתם מתחרטים עליו הבטיחו לעצמכם לא לחזור על טעויות ולעשות בחירה שונה אם תהיו שוב באותו מצב.

מעברו של יופיטר למזלכם בתאריך 10 באוקטובר 2017 יאפשר לכם לקחת כמה סיכונים ואתם תהיו מופתעים לטובה ממה שקורה לכם כאשר אתם אמיצים. תוכלו להשתמש בכישרון שלכם ובכישורים, אולי על ידי דחיפת מיזמים משלכם או באמצעות לקיחת תפקיד משמעותי שלא האמנתם שאתם יכולים לבצע. התוצאות עשויות להדהים אתכם ולהוכיח שיש לכם יותר ממה שאתם חושבים.

יחסים

נפטון הוא כוכב של אשליה ואידיאליזם והוא זה שמשפיע על ענייני האהבה שלכם. שימו לב שאינכם עושים אידיאליזציה ליחסים שאינם מתאימים לכם. ייתכן גם שאתם מרגישים לא אהובים או שאתם מחפשים את האהבה המושלמת. זה יכולים לשים את האחרים במצב לא קל אם הם לא מתפקדים אן מתנהגים על פי התסריט הרומנטי שלכם.

התחום החברתי חשוב לכם. אתם מוקפים חברים לאורך כל השנה. תוכלו להעניק תמיכה, לא רק למשפחה, אלא גם לחברים. אנשים רבים, שאכפת לכם מהם, עשויים לחפש נחמה אצלכם ואתם תוכלו להקל ולעזור להם להתמודד עם הצרות והדאגות שלהם. עם כוכבי לכת רבות מיושרות בענף של ידידות שלכם,

בין התאריך 3 באפריל לתאריך 15 באפריל 2017, ונוס בנסיגה. כשזה מגיע לרומנטיקה, הורידו את המשקפים הוורודים והתבוננו על המצב באופן מפוכח. אם מערכת יחסים חדשה נראה טובה מכדי להיות אמיתית, אולי זה בעצם לא אמיתי. בצעו מחקר קטן לפני שאתם נכנסים להתחייבות ארוכת טווח. זה נכון גם מאמצע יוני עד סוף נובמבר 2017, כאשר נפטון יהיה בנסיגה.

אם מערכת היחסים שלכם בעייתית וכבר עברה את נקודת האל-חזור, מעברו של יופיטר באוקטובר 2017 למזלכם יקל על הדברים וגם אם תיפרדו, הוא יסייע לכם לעשות זאת בדרך טובה יותר.

לפנויים, יופיטר יסייע בהיכרות מעניינת, תוכלו להתחבר למישהו דינמי טייתכן גם שמדובר בקשר עם מישהו מחו"ל או שיש לו קשרים בחו"ל.

כספים

השפעת סאטורן על ענייני הכספים שלכם תעזור לכם להשיג שליטה על הכספים שלכם ולקבל החלטות פיננסיות טובות יותר.

המנטרה לשנת 2017 תהיה אחריות בענייני כספים. ישנם לקחים חשובים שעליכם ללמוד, רובם קשורים בשימוש נבון בכספים, חסכונות וקרנות. התבוננות על הדרך בה טיפלתם בענייני כספים בעבר תוכל להראות לכם עד כמה האפשרויות הפיננסיות שלכם בעבר עיצבו את מצבכם הנוכחי.

ש לכם כעת את כל הכלים הדרושים כדי לבצע התאמות בטווח הארוך בניהול הכספים שלכם. אם אתם צריכים להיפגש עם אנשים לדבר איתם על כסף, וזה כולל כל מפגש, מהבנקאי שלכם, דרך משא ומתן על תשלומים או משכורת, תפעלו באופן מקצועי והציגו את העובדות ואת כל מה שאתם עושים, הניחו את הרגש בצד.

סאטורן יהיה בנסיגה, מאפריל עד אוגוסט 2017, מבקש מכם ליישם את מה שלמדתם בענייני כספים מנת ליצור עתיד פיננסי חדש. חלק מזה עשוי להיות כרוך בהתמודדות עם חובות ואולי להגיע להסדר תשלומים. התייחסו לדברים באופן מעשי ואם יש לכם חובות אל תיכנסו להאשמות, אלא קחו את המצב כשיעור שממנו אתם לומדים משהו לחייכם.

גם אם לא תרגישו שאינכם מגדילים את ההכנסות, או שזה לא קורה באופן מהיר, יש גם צד אחר והוא שאתם תוציאו פחות. כשסאטורן יסיים את הנסיגה תראו שאימצתם הרגלים טובים יותר סביב כסף שאיתם תוכלו לבנות בסיס איתן.

מעברו של יופיטר באוקטובר 2017 יקל עליכם מאוד והכסף יהיה זמין שתצטרכו אותו.

 

מזל קשת:

סאטורן ישהה במזלכם במהלך השנה כולה וברוב השנה הבאה, ודורש מכם לקחת אחריות על החיים שלכם בדרך חדשה לגמרי. סאטורן יכול להטיל הגבלות בדרככם והוא שיעור חשוב ומשמעותי לחיים., אך הוא גם מגן עליכם בשנת 2017, ולכן לפעמים, במצבים בהם לא משנה כמה אתם דוחפים ואינכם מגיעים לתוצאה, סאטורן מתפקד במלאך שומר שיודע יותר טוב מכם מה אתם רוצים ומה טוב עבורכם – ושני אלה יכולים להיות שני דברים שונים! סאטורן יהיה בנסיגה במזלכם מתחילת אפריל ועד לתאריך 25 באוגוסט וזו תקופה בה תרגישו שיש לכם כלים, ניסיון ויכולות להתמודד עם מצבים ולקבל החלטות ממקום אחראי, בוגר וחכם.

בדרך כלל אתם פועלים באימפולסיבית ומוכנים לקחת סיכונים, סאטורן מלמד אתכם שלפעמים תוכלו להפיק תועלת רבה יותר באמצעות האטה. בתקופת הנסיגה יהיה עליכם להתבונן מקרוב על כמה מאותן החלטות אימפולסיביות ולראות מה הייתה התוצאה שלהן. זו למעשה ההבנה שכאשר עולות הזדמנויות, חשוב לסגת אחורה ולשאול את עצמכם אם זה באמת הולך להיות טוב עבורכם בטווח הארוך. לפעמים אתם צריכים לקחת סיכון ולפעמים עליכם לבוא ממקום של ידיעה זו. סאטורן יעזוב את מזלכם בדצמבר 2017.

מעברו של יופיטר בספטמבר 2016 למזל מאזניים יכול לשדרג את חייכם החברתיים עד אוקטובר 2017. תוכלו לגלות שחברים יועילו לכם בכל מיני דרכים. תוכלו לנצל את ההזדמנויות סביבכם ולבצע שינויים, גם אם זה ידרוש מכם לצאת מחוץ לאזור הנוחות שלכם ולקחת סיכונים, השינויים האלה יהיו טובים לכם ולחייכם.

תוכלו לפתח כישרונות חדשים או לגלות צדדים אמנותיים. תוכלו גם לחזור לתוכניות משנת 2015 ולהתמקד באלה שטרם התממשו. קיים סיכוי לקדם לפחות אחת מהן אם תשקיעו בזה מאמץ.

עבודה וקריירה

זו שנה של עבודה קשה, לקיחת אחריות רבה, התמקדות ביעדים ובמטרות ארוכות הטווח שלכם.

זו שנה לקבל פרספקטיבה אמיתית בנוגע למטרות שלכם ולמה שאתם רוצים להשיג בחייכם. אתם עובדים קשה וקוצרים את הפירות. אתם לוקחים על עצמכם הרבה אחריות, אבל תוכלו להתרשם מהתוצאות ולהיות גאים בהישגים שלכם.

יתכן שתחילת 2017 נראית קשה או בלתי הוגנת, האכזבה יכולה להיות בגלל ביקורת מאחרים, אבל ההתמודדות הזו רק תעזור לכם להשתפר ולהיות מוכנים טוב יותר להמשך. לא משנה כמה קשה זה אולי נראה לכם, בטווח הארוך אתם תגלו שהשנה הזו היא "הזדמנות פז" להיות ממוקדים מאוד ולפעול למען עצמכם. למדו כיצד לפעול במסגרת הכללים, החוקים, וכל המגבלות שישנן כרגע. עם הזמן תוכלו למצוא דרכים להפוך את הכללים והחוקים, כך שהם יעבדו עבורכם.

יחסים

אתם צריכים לצפות לבלתי צפוי כשזה מגיע לענייני אהבה בשנת 2017. הבטחות ניתן לשנות ועל כן רצוי שלא להגדיר מהר מדי מה טיבם של יחסים. אנשים הם לא תמיד מה שהם נראים או מי שקיוויתם שהם יהיו.

קשרים עם חברים בעלי השפעה יוכלו לעזור לכם, או לכל הפחות לסייע עם תמיכה רגשית ואולי אף יותר. אם אתם מחפשים חבר למסע או מישהו לחלוק עמו חוויות חדשות, תוכלו השנה להבין מיהו החבר המושלם לכך, רק היו מודעים לכך שמדובר פה בידידות ולא בעניינים רומנטיים. תהיה לכם גם הזדמנות לחקור בכלל קשרים עם חברים ולהבין מי הם האנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם.

לפנויים, זו שנה של הרפתקאות רומנטיות. אם אתם מחפשים אהבה, העצה הטובה ביותר היא לא לפתח ציפיות גבוהות מיחסים, תנו להם להיות מה שהם ופשוט תיהנו ממה שקורה עם אלה שאתם נהנים בחברתם.

כספים:

התחום הפיננסי שלכם עדיין עובר לא מעט שינויים. אתם לומדים להגדיר את עצמכם ולומדים לחזק את ההערכה העצמית בזכות מה שאתם עושים, לא כמה אתם עושים או כמה כסף יש לכם. התקופה הזו עוזרת לכם לפעול בתושייה וזה גם מה שבונה ומחזק את ההערכה העצמית שלכם.

 

מזל גדי :

פלוטו במזלכם מסוף נובמבר, 2008, כך שאתם כבר עוברים מטמורפוזה מוחלטת ושינוי כבר כמה שנים. יתכן שאינכם יכולים לראות את השינויים אבל בטוח שאחרים יכולים לראות אותם. לא נשאר עוד הרבה למעבר הזה, והקושי כבר מאחוריכם. עברתם הרבה קשים והתמודדויות, סוג של נסיעה ברכבת הרים והמאמצים הרבים נועדו להשיג את המטרות והשאיפות שלכם. אל תתנו לאף אחד לערער אתכם, להפריע לכם או להסיט אתכם מדרככם בדרך למימוש הרצונות שלכם. אבל עכשיו, במבט לאחור, עם כל הגשרים שנהרסו בגלל שחשבתם שאתם צודקים, בדקו אם למדתם כיצד לא לשלוט באחרים ולהעניק להם את אותו חופש שאתם דורשים עבור עצמכם. למדתם בשנים האחרונות כיצד לשחק עם הקלפים קרוב לחזה, להיות חשאיים, להרחיק אנשים כך שלא יוכלו לפגוע בכם, לקחתם אחריות וויתרתם על קרבה. במובנים מסוימים זה טוב, חיזקתם את אינסטינקט ההישרדות שלכם ולמדתם שלא כולם חברים שלכם.

אם בסוף התהליך הזה למדתם להיות נדיבים אל האנשים שאכפת לכם מהם אז אתם במקום מצוין. אם זה עדיין לא קרה, יש עדיין זמן השנה, ללמוד לסלוח לעצמכם ולאחרים וללמוד כיצד לשתף ללא תנאים.

סאטורן, שליט מזלכם, יהיה בנסיגה מהתאריך 5 באפריל ועד לתאריך 25 באוגוסט 2017, יאפשר לכם ללמוד דברים על עצמכם. אתם עלולים להיות מופתעים מאוד כאשר אתם לומדים שאנשים מסוימים בחייכם הם לא באמת מי שחשבתם שהם. היכולת שלכם להיות גמישים אובייקטיביים, וללכת עם הזרם, ישרתו אתכם. שימו לב מי עוזר לכם ומי מפריע לכם בזמן הזה, סביר להניח שאלו אותם אנשים שעזרו או הפריעו לכם גם בעבר. נסו להימנע מרגשות של כעס, תסכול, או רצון "להחזיר" למישהו שמתנהגים אליכם באופן שלילי. אנשים יחשפו את מי שהם באמת ומה שיעזור לכם לעבור את התקופה הזאת זו התעלות מעל הדברים. אינכם צריכים לסלוח לאנשים שליליים אם אינכם מוכנים, אבל זה יעזור אם במקום להגיב, תיקחו צעד אחורה ותהפכו לצופים, לא משנה כמה חזק הם מנסים ללחוץ לכם על הכפתורים. מצד שני, אנשים ינסו לגמול לכם בחזרה על הדברים הנפלאים שעשיתם עבורם. האנשים האלה רוצים לעזור לכם בלי לרצות משהו בתמורה.

גישה רצינית לבריאות וכושר תשתלם לכם, גם אם בעבר לא הצלחתם לשמור על תפריט מאוזן בעבר או להתמיד בפעילות כושר, השנה הזו תוכלו להצליח בכך.

עבודה וקריירה

מעברו של יופיטר בחודש ספטמבר 2016 למזל מאזניים משפיע באופן חיובי על תחום הקריירה. יהיה קל יותר להגיע למטרות שלכם ולכוון גבוה. תוכלו לעשות את הרושם הנכון על האנשים הנכונים, לעבוד קשה וחכם על המטרות שלכם ולהשיג אותן, ולקבוע לעצמכם יעדים חדשים.

יחסים

תיהנו ממפגשים עם חברים, או בקבוצות אליהן אתם משתייכים. תהיה לכם הזדמנות מצוינת להיות מוקפים באנשים שאיתם אתם נהנים. מעברים מאוחרים יותר מצביעים על כך שייתכן שבשלב מאוחר יותר תהיו עסוקים כל כך שלא יישאר לכם כל כך הרבה זמן לבלות איתם, אז עשו זאת עכשיו ותחסכו רגשות אשמה מאוחר יותר. יתכן שיהיה עליכם לעזור למישהו מהחברי או שמישהו יהיה זקוק לכם. הירתמו למענו, אתם לא תצטערו על כך. ייתכן שמאוד שהתמורה על כך תגיע יום אחד.

יתכנו שינויים בדינמיקה המשפחתית השנה. סודות משפחה יכולים להיחשף והדבר החשוב הוא לא להתעסק עם זה אם אינכם צריכים להיות מעורבים.

באוקטובר 2017, יופיטר יעבור למזל עקרב וישפיע על המעגלים החברתיים שיצמחו ויתרחבו גם בשנת 2018. עם מעברו של יופיטר, רצוי לקדם את הקשרים החברתיים והעסקיים, והמטרות והחלומות בכדי להגיע לתוצאות. תצטרכו לצאת החוצה, להכיר וליזום חברויות וקשרים מקצועיים ככל שתוכלו. עליכם להיות מוכנים לצאת מהמעגל הרגיל שלכם ולפגוש אנשים הפועלים בתחומים רבים ושונים. יופיטר יזמן לחייכם אנשים חדשים ומרתקים אשר יכולים, בסופו של דבר, לעזור לכם או שתהיה להם השפעה גדולה על עתידכם, אתם רק צריכים לעשות את הצעד הראשון לקראת מציאת אותם אנשים.

כספים

נובמבר עד אמצע דצמבר 2016, תוכלו להשקיע אנרגיה בהגדלת הרווחים, להשיג יותר שליטה על הכספים שלכם, ולחפש הזדמנויות פיננסיות. תוכלו לראות תגמולים כספיים עבור העבודה הקשה שהשקעתם ולהפיק את המרב מההזדמנויות פיננסיות שעולות.

מזל דלי :

תחת השפעתו של סאטורן אתם עלולים במהלך השנה להרגיש חוסר ביטחון בנוגע לשאיפות האישיות, תחושה שתוביל לחוסר נוחות והבנה שעליכם לקבל החלטה על שינוי שהוא כורח המציאות.

קיימת השנה יותר אופטימיות. יתכן תעלנה הזדמנויות שקשורות בחו"ל ויתכן גם שתחליטו ללמוד משהו שתמיד רציתם. זה זמן בו תרגישו שאתם נמשכים לרעיונות יוצאי דופן, חשיבה מקורית ושיטות לא קונבנציונליות. הדרך בה אתם לומדים ורואים את העולם יכולה להשתנות מאוד.

אתם ממשיכים לעבוד על נושאים מהעבר, הדברים שאתם מסתירים מהעולם, זאת בניסיון להגיע להבנה טובה יותר בנוגע למה שמניע אתכם ואת האחרים.

עבודה וקריירה

תוכלו להתקדם. סאטורן ישפיע על המטרות לטווח ארוך, על הרצונות והחלומות עד סוף שנת 2017, כך שיש לכם מספיק זמן ומרחב ליישם תוכניות ולהפוך אותן למציאות. אל תהססו להעז ולחלום בגדול השנה. תוכלו להמשיך בעבודות או מיזמים שהתחלתם בהם בשנה שעברה.

מהתאריך 10 באוקטובר 2017 יופיטר ישפיע על תחום הקריירה. דלתות יפתחו בפניכם ואם אתם תיקחו את עצמכם ואת הכישרון שלכם ברצינות, גם האחרים יתייחסו אליכם ברצינות. אל תתפלאו אם הממונים עליכם פתאום יתחילו לשים לב עד כמה אתם יעילים. אם אתם חושבים על שינוי מקצועי, מאוקטובר 2017 זה יהיה זמן טוב לעשות זאת.

יופיטר טוב ללמידה מתקדמת, הקשורה להתקדמות בקריירה, הכשרה מחדש, הרחבת המומחיות. יתכן שיציעו לכם ללמוד ולהתפתח.

יחסים

אתם עשויים למרוד בכל ניסיון לחסום אתכם וזה יבלוט ביחסים בהם השותפים אינם תומכים, או שהם גורמים לכם להרגיש מוגבלים. זה מתכון לעימותים וסכסוכים.

יחסים עם בני משפחה יכולים לקבל תפנית מעניינת השנה ולהביא התרחשויות בלתי צפויות והתרגשות. הם יכולים להפתיע עם שיחות טלפון או מתנות בלתי צפויות.

כספים

עליכם לחשוב על דרכים יצירתיות להרוויח כסף. הוצאות השנה יכולות להיות קשורות לציוד טכני, מחשבים, טלפונים סלולריים ומכשירים אלקטרוניים. תוכלו להרוויח כסף באמצעות המאמצים היצירתיים שלכם או כשרון אמנותי, אז אל תהססו לנסות זאת.

מזל דגים:

יתכן שמעברו של יופיטר למזל מאזניים בספטמבר 2016, הביא עמו כבדות מסוימת ונכנסתם לתהליך של בחינה עצמית, צורך לצלול עמוק פנימה ולהגיע להבנה טובה יותר של עצמכם. עם כל השינויים שמתרחשים בחייכם, אתם עלולים להיות מבולבלים לגבי מי אתם באמת. עברתם כל כך הרבה עד שלעיתים אתם מרגישים שאינכם מכירים את עצמכם. לעיתים המציאות נראית כמו חלום ייתכן שאתם מסתובבים בתוך ערפל או שאינכם יכולים להרגיש מקורקעים ולהיאחז ביציבות. תוכלו להבחין שאחרים רואים אתכם בדרך אחרת ואינכם יכולים להבין למה הם לא מבינים אתכם. ייתכן שאתם חושבים שאתם מעבירים את המסרים שלכם באופן ברור, ובמציאות אחרים טועים בפרשנות הכוונות והמסרים שלכם. מצאו מישהו שיעזור לכם לראות את הדברים באופן אובייקטיבי ולהגיד לכם את האמת. אתם מוכנים לגעת בדברים שבדרך כלל לא העזתם לגעת בהם וחשבון הנפש והשינוי בעצמכם יביא לביטוי את כל מה שעברתם בשנתיים האחרונות. תוכלו להבין מה מניע אתכם, להרפות מבעיות העבר ולחשוף דברים שבאופן קבוע הייתה לכם נטייה להסתיר. במחצית השנייה של חודש דצמבר2016 מארס יכנס למזלכם ותוכלו לסיים את השנה עם אנרגיה, מוטיבציה והתלהבות, כשאתם מוכנים להתחיל פרק חדש בחייכם.

יופיטר יכנס למזל עקרב באוקטובר 2017 ואתם תיכנסו לתקופה של התרחבות, נסיעות ולמידה. גם אם בסופו של דבר אינכם נוסעים בשל הנסיבות, סביר מאוד שהעולם ימצא אתכם ואתם יכולים להכיר אנשים מחו"ל.

עבודה וקריירה

אתם עלולים להרגיש מתוסכלים כאשר דברים לא זזים בצורה יעילה ככל שהייתם רוצים. יתכן שאתם חשים שהממונים עליכם עקשנים ושתלטנים. חשוב שתדברו על דברים, תבדקו אותם היטב, כיוון שמהרגע שאתם חושדים שיש בעיה התחושה הזו יכולה ללוות אתכם לאורך כל השנה.

אתם מתייחסים ברצינות לקריירה שלכם. סאטורן מניע אתכם לכוון ליציבות והצלחה מאז 2015, וזה ימשיך כך עד סוף דצמבר 2017. חוויתם אתגרים משמעותיים בתחום הקריירה, העבודה והמוניטין שלכם. יתכן שזה דרש מכם לקיחת אחריות כדי שדברים יקרו, לקיחת משימות על עצמכם למרות שאלו לא בהגדרת תפקידכם, וכל אותו הזמן, הרגשתם עומס ושלא מעריכים אתכם מספיק על העבודה הקשה. גם העצמאים שביניכם חוו את אותם דברים ואצל חלקכם המחשבות על שינוי וסגירת העסק עלו בצורה חזקה יותר.

השנה עשויה להיות תקופה שבה המאמצים שלכם יישאו פירות. זה זמן שבו אתם מתחילים להיות המובילים. הוכחתם את עצמכם ואתם זוכים להתקדמות בזכות העבודה הקשה שעשיתם בעבר. אתם כוח מניע ואתם יכולים להיות גאים במקום שבו אתם נמצאים עכשיו.

יחסים

מעברו של יופיטר בחודש ספטמבר 2016 למזל מאזנים, יאפשר לכם לעבוד על חיזוק הקשרים וליצור יותר אינטימיות והבנה ביחסים. תצטרכו למצוא את האיזון בין עבודה ובית. בני המשפחה יכולים לתת לכם כמה עצות טובות לגבי הרגלי העבודה שלכם. זו שנה בה אתם עסוקים מאוד בענייני העבודה שלכם וביעדים המקצועיים, כך שלעיתים תחום המשפחה עלול להיפגע. תכננו קדימה, כמו שאתם עושים בדרך כלל ואל תשכחו לכתוב תאריכים מיוחדים כמו ימי הולדת בלוח השנה שלכם, כך לפחות תזכרו להתקשר.

זו שנה של אהבה גדולה - או בכלל לא, משהו באמצע הוא לא הקטע שלכם השנה. אתם רוצים לחוות תשוקה אמיתית. הפנויים שביניכם עשויים להכיר בני זוג הרפתקנים. זה יכול להיות אחד הקשרים המספקים ביותר

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות