תחזית אסטרולוגית לשבועיים 02.12.2016-15.12.2016

מחבר: טובה ספרא

אתמול והיום כירון נעצר ומשנה כיוון. כירון, המשפיע על הבראה וריפוי במושג הכולל של המילה (הילינג), מייצג מעבר מקיצוניות אחת לשנייה, ממקום של כאב, כעס ואפילו דיכאון למקום שרואה את חצי הכוס המלאה, את האור והאמפתיה. כירון המשנה כיוון יוצר את הגשר מחושך לאור, גשר שיעזור לחזור לדיאלוג בין כל השבטים, גם אצלנו וגם בעול כולו. כירון נעצר וחזר על עקבותיו מסוף יוני 2016 עד היום וכעת הוא נעצר וחוזר קדימה. כירון יצר את הפיצול בתוך העם והקצין בדרכו את הרצון לבטא לאומיות והשפיע במהלך יוני 2016 בבריטניה עם תוצאות "הברקסיט" ובהמשך תוצאות הבחירות בארה"ב שהושפעו מהבטחותיו של טראמפ (לחזק את אמריקה). כירון עוזר להציב גבולות גבוהים נגד הגירה ופליטים, בניסיון לשמר את אופייה של התרבות המקומית במדינות רבות, המתקשות להתמודד עם השינוי המתרחש (כירון כזכור בדרכו "מרפא את הפצעים" וזו לא מטאפורה).

מולד הירח, שהיה בתאריך 29.11, הושפע בין השאר מנפטון וזנב דרקון, חשף את הבלגן בהנהלת בנק הפועלים לאורך זמן. בשבוע שעבר נכתב כאן על תמונת מולד הירח שיש הונאה והולכת שולל בכל מה שנשמע, כך שלפנינו עוד ימים בהם נוכל לראות את המסך עולה או שנישמע סיפורים כאלה או אחרים גם במישורים אישיים. ההשפעה היא גלובלית ולכן יתכן שיתפרסמו סיפורים גם במקומות אחרים ברחבי העולם. מופע המולד הירח הזה ישפיע בשבועיים הקרובים עד שיגיע מופע הירח המלא, הצפוי בתאריך 14.12.2016. זהו מבנה שונה שיהיה על נקודת האמצע סאטורן/קופידון והמשמעות היא שהמבנה הזה מכיל ניגוד, כלומר קושי לשלב וליצור אינטגרציה בקבוצות. האגו האישי עלול להיות למהמורה בתוכנית לשיתופי פעולה ואי שקט עלול להשפיע ביחסים במשפחה וברבדים הפרטיים יותר. המבנה הזה ישפיע גם על גופים גדולים, קבוצות גדולות וכד'. מופע הירח המלא ישפיע על חדשות שנקבל ואלה יצביעו על צמצום, חסכנות, או עליות מחירים בתחום הדיור, שכ"ד וכו'. הדינמיקה תהיה גבוהה ותשפיע באופן חיובי על היכולת לתפקד בכמה וכמה מישורים (קשת ותאומים, מזלות דואליים), בלי לאבד שום דבר בדרך.

הנטייה לחשוב שלילי ולקטר על כל דבר ממשיכה ומקצינה שוב החל מהתאריך 07.12. נסו להימנע משקיעה ודכדוך. המתח ילווה את השיח בימים אלה והנטייה היא להיפגע מהר. סגנון הדיבור יהיה מתובל בגסות רוח, כולל מגוון קללות שנישמע מכל הכיוונים. זה הזמן להתבונן פנימה ולהבין את המקור לתסכולים הרגשיים, שהשורשים של חלקם נמצאים בעבר, וזה הזמן הנכון גם לפתור אותם. אלו ימים טובים לטיפול ותרפיה, לנסות לראות ולהבין גם את מה שלא נעים ונוח לכל אחד לראות בתוך עצמו.

לקראת התאריך 09.12 השמש, במזל קשת, נפגשת עם סאטורן וכוכב יופיטר תומך בהם, זהו שילוב העוזר לקדם תוכנית ברצינות, במיוחד תוכנית הקשורה בנושאי דת, פילוסופיה ואקדמיה.

הקשר בין מיקומו של כוכב סאטורן במזל קשת, יצר דגש בתקופה האחרונה על נושאי הדת, פילוסופיה, אקדמיה, נושאים הקשורים לאמונה אישית או לאמונה של ההורים (החינוך) המשפיעים בדרך שמרנית או פוגענית על "האני" האינדיבידואלי. יש הרגשה של הגבלה, המקשה על הדרך בביטוי דעות אישיות לא קונבנציונאליות, או למערכת הערכים הפנימית המבוססת גם על אמונה או פילוסופיה וקשה לשחרר.

הדיונים בענייני דת, משפט ואקדמיה, פלשו גם לפוליטיקה (בניסיון לחוקק חוקים חדשים בנושא), ולנושאים רחבים יותר מהעולם הפרטי של כל אחד ואחת.

מזל קשת הוא סמל לשמחה והתרוממות הרוח. חישבו על כך שזה הזמן לבחור בעשייה שיכולה לרענן את סדר היום, עם השראה, חדווה ואירועים שאופיים סוג של חגיגה. הקשת יודע לאתגר את עצמו, עוזר למצוא את התשובות והמשמעות. הרוח חופשית יותר מעודד אינטואיטיביות וגם הרפתקנות. בקיצור אין לו בעיה להעז.

יופיטר ואורנוס יוצרים מולות לאורך חודש דצמבר, מה שישפיע על הקצב ויגרום לחוסר יציבות והפתעות. התפנית "בעלילה" תיגרם כשכוכב מרקורי עומד לעצור בשבוע המתחיל בתאריך 11.12 ועד שייעצר בתאריך 19.12 וישנה כיוון. הנסיגה של מרקורי תימשך עד לתאריך 09.01.2017 (ניקח כמו תמיד טווח ביטחון של 4-5 ימים אחרי). תחשבו על מצבים לא הגיוניים שעלולים להתפתח במהלך רצועת הזמן הזו, או רצון האישי לעשות מה שרוצים (זו המהות של יופיטר-אורנוס, החופש מלוח זמנים והתחייבויות) מצבים היוצרים סתירה בין הרצון של כל אחד מאתנו מול מי שנימצא מולו, בתחום האישי או המקצועי. תלמדו לכבד את המרחב האישי ותנצחו.

לפנינו תקופה שמבני הכוכבים מספרים לנו שהכל אפשרי. תורידו ציפיות מאחרים, שיתופי פעולה לא יתקדמו בקצב שאתם רוצים, יתעורר קושי להבין אחד את השני, או אולי קושי לוותר על האגו. חפשו את ההומור בכל מצב, זה מתכון מבטיח שיעזור לחלץ אתכם מנפילות.

כוכב מארס על ציר 2-8 במפת המדינה בין הימים 13.12 ועד 20.12. שמרו על עצמכם בכל מקום וזכרו, "החיפזון מהשטן".


זמני הירח הבטל (לשבועיים):

יום שבת 03.12 הירח בטל משעה 12:14 עד שעה 21:43 בלילה.

יום שני 05.12 הירח בטל משעה 13:24 עד למחרת בשעה 06:30 בבוקר.

יום רביעי 07.12 הירח בטל משעה 15:58 עד למחרת חמישי בשעה 12:15 בצהרים.

יום שבת 10.12 הירח בטל משעה 03:05 לפנות בוקר עד שעה 14:40 בצהרים.

יום שני 12.12 הירח בטל 06:03 עד שעה 14:45 בצהרים.

יום רביעי 14.12 הירח בטל משעה 07:57 בבוקר עד 14:08 בצהרים.

יום חמישי 15.12 הירח בטל משעה 23:32 עד למחרת בשעה 15:14 אחר הצהרים.

כלכלה ושווקים:

השווקים הגיבו בחיוב לבחירתו של דונאלד טראמפ. מעניין מה חושבים בחדרי חדרים מנהלי ה"פדראל בנק", שעשו כל דבר אפשרי להנחית את הדמוקרטים והילרי קלינטון לתפקיד הנשיאות. כפי שכבר נכתב כאן, ההיסטוריה מלמדת שהדולר מתחזק כאשר הרפובליקנים נמצאים בשלטון (דולר/אירו) ואפשר לצפות שזה ימשך.

כוכב אורנוס "חוגג" במערכת הכוכבים, מה שמרמז על הפתעות, אירועים בלתי צפויים וכדרכו, יעשה "שמח" בשווקים.

הנפטון ישפיע עד תחילת דצמבר, כך שלא הכל בהיר. יש מצבים מעורפלים וגם אלה משפיעים על הגוונים.

כוכב נפטון ויופיטר משפיעים על מחירי הנפט. ו"עוזרים" למחירים.

שימו לב לתאריך 09.12 זהו יום מעניין בשווקים.

יש מבנים כמו יופיטר-אורנוס, יופיטר ופלוטו, שיוצרים T בהמשך, מה שעלול לגרור גם דרמה. בנוסף יש מבנה של סאטורן ואורנוס, שיכולים ביחד לאזן קצת את האווירה. השילוב של ה- T הוא חזק ועלול בזמנו לגרום למשבר. גם כוכב וונוס יתחיל בנסיגה במהלך חודש מרץ 2017. וונוס משפיעה על ערכם של מטבעות ואינה אידיאלית לשווקים (רכישות ומכירות).

כוכב נפטון נמצא במעלה 22.25 במזל בתולה וכוכב מארס נמצא במעלה 21.33 במזל תאומים. בהורוסקופ של ארה"ב, כוכב סאטורן יגיע למעלה הזו במזל קשת ובמנעד מתוח, לכוכבים האלה כ- 3 פעמים (ינואר 2017, יולי ואוקטובר). המבנה הזה יהיה לא נוח למצב הפיננסי, מאחר והוא מחזיר את כולם למציאות ומנפץ אשליות, כלומר נושא הגרעון יעלה לדיון, המחסור במזומנים ומתח שיתעורר בשווקי האשראי. מבנה זה כנראה ישפיע על השווקים בכלל.


נפתלי בנט:

נפתלי בנט, בן מזל טלה (25.03.1972), נמצא בתפקיד שבו ההצלחה היא במבחן התוצאה. כדי להבין איך, מה ולמה, בחרתי לשלב את המפה האישית שלו עם מדינת ישראל ולבחון את התהליכים שהוא עובר.

כאשר בנט ניכנס לתפקידו, מבנה הכוכבים היה 4-10, 2-8 שהמשמעות היא שההצלחה שלו תהיה תלויה בפעולות שיעשה בתנאים ידועים ומוכרים. מאחר וקבלת התפקיד כשר החינוך הייתה במאי 2015, הכוכבים מספרים שהוא התחיל לנהל את המשרד החדש עם תקציב כלכלי ומימון מסוים שאותו קיבל מראש כדי לפתח את המשרד ואת תפקידו כשר החינוך, אבל היה זקוק גם לתמיכה ועזרה כדי להצליח. זו סיטואציה של אינטרסים הדדיים, כלומר בנט יצליח אם תהיה לו עזרה ומימון פיננסי ראוי. הקושי יצוץ אם בין השיקולים שלו כשר חינוך יהיו גם שיקולים אחרים.

במהלך 2016-2017, הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11 מציגים נועזות, דינמיקה, המעוררת אותו ליזום בכמה כיוונים, שיש בהם למעשה מצבי מבחן וחוסר וודאות. שמענו שהשר החליט לבחור פרויקט לחיזוק המתמטיקה, עם כל המשמעויות שיש לכך. הבחירה שעשה הייתה דגש על 5 יחידות במתמטיקה, כשהוא מסביר לכולנו שזה חשוב לעתיד המדינה. הבחירה שלו הייתה ללכת נגד הזרם, לפתח נישות חדשות, שונות, עם מודעות לכך שהוא עומד במבחן בכל רגע מחדש. מבנה הכוכבים הזה דוחף אותו לבחור פרויקטים ייחודיים ובו בעת עליו ללמוד שהוא נידרש לסבלנות (מאוד קשה לבן מזל טלה) לתהליך הפיתוח של הרעיון החדשני, שאינו מניב תוצאות מידיות. ציר 1-7, מלמד גם להכיל כישלונות ללמוד מהם וללכת הלאה ולכן עליו לקחת החלטות (בכל התחומים, כולל הפוליטיים) שיאפשרו לבחון אותן מחדש אחרי זמן מה. עליו להבין שמרגע שקיבל החלטה בתחום משרדו, או בכל תחום אחר הקשור לעיסוקיו, שהשינוי אפשרי רק בהדרגה ולא יביא תוצאות מידיות.

במעגל נוסף בשילוב המפות של שר החינוך בנט ומדינת ישראל, הכוכבים מפעילים בנוסף לציר 1-7, את הציר 2-8, 3-9. אלה ביחד מקשים על קבלת תמיכה בהתחלות חדשות, או שיש הבטחות (שהוא נותן או מקבל) שיתקשה לממש. האם יהיה מוכן לקבל את המצב שבו עדיף לא לחרוג מהאפשרויות הקיימות (מגבלות הכוח ולהשקיע את האנרגיה במה שכבר קיים, גם בגלל מגבלות תקציביות? עליו להיעזר באסטרטגיה שתבטיח לו שלא יאבד מידע חיוני וכך רמת העדכון שלו בשטח לא תיפגע. הכוכבים על הצירים 1-7, 2-8 "תורמים" לתחושת המתח והקושי לקבל את המצב הנתון, אבל המבנה הזה לא מקלקל לשר נפתלי בנט את האופטימיות והאמונה שהוא יצליח ויהי מה.

הנתונים המתקבלים מהמפות בסך הכל לאורך 2016-2017, אינם שוללים הצלחה אבל היא מוגבלת, כוכבים על ציר 2-8 אינם תומכים בפריצת דרך.

לסיכום, הכוכבים (על הציר שמסמל גם את הקארמה), ממליצים לשר החינוך להיות זהיר וקונסרבטיבי (לא פשוט וקל לבן מזל טלה), לשמור על הקיים (4-10, 2-8, 3-9), לפעול במסגרות שכבר הוכיחו את עצמם וכך יוכל לעמוד ולהתמודד עם לחצים או מאבקי כוח (גם במסגרת המפלגה עצמה), לשמור על מעמדו ולהשיג את מטרותיו. הוא חווה מצבים שיש בהם ניגודים בין האינטרסים שלו והלחץ חברתי, שאינו מעניק לו תמיכה מידית מהציבור הרחב (2-8). יש פער בין הצד הייצוגי (של נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי) ובין מה שקורה בפועל.

"אם לא ניטע את עץ הדעת בצעירותינו, לא ייתן לנו צל בזקנתנו" ( לורד צ'סטרפילד)

 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות