תחזית אסטרולוגית לשבועיים 17.02.2017-02.03.2017

מחבר: טובה ספרא


לפנינו ימים בהם מומלץ לנשום עמוק. השפעת מארס, הכוכב הלוחמני תורגש בכל מקום. עד לתאריך 28.02 מארס יוצר קשרים עם כמה כוכבים. השילוב ראשון יעלה צורך ללחום ולהגן על אינטרסים אישיים, בעיקר בתחום הנכסים. בשילוב הזה נוכח האסטרואיד ווסטה, המסמל מקום קדוש ופרטיות. בימים הקרובים חלק מההתמודדות תהיה להגן על הפרטיות, על תחום שאתם רואים אותו כמקודש לכם (פינה בבית, חדר פרטי, שולחן וכיסא במשרד שהוא "רק שלכם"). הבעיה היא שאתם עלולים למצוא את עצמכם במצבים מביכים, או במצב שבו יהיה עליכם לשנות משהו שהאמנתם בו. אלו ימים שקשה להתמקד. השבוע הקרוב, שמתחיל בתאריך 19.02 הוא השבוע שלפני מופע ליקוי החמה, כך שעדיף שתידחו פעולות לאחר התאריך 26.02 (להזכירכם, התחלות והחלטות שעושים במהלך השבוע שלפני הליקוי מתעוותות ואינן עונות על הציפיות).


השמש עוברת למזל דגים בתאריך 18.02, המזל האחרון בגלגל המזלות, המאפשר לסיים דברים, אבל דורש גם לשמור על בהירות. זה מזל שהוא מאוד עצמאי ואינו תלוי, יש לו אופי רוחני יותר, אבל רוחניות או השראה זה נושא עדין ושברירי מאוד, כזה שכל אחד רואה או שופט בדרך שונה. בני מזל דגים, אין להם עניין בכל מה שמוגדר כ"מציאות" או יציבות והאנרגיה שלהם לא תמיד "מגיעה לקרקע." הם אינם חומריים, העולם שלהם הוא יצירתי, מלא בשיר, סיפור, אגדה, הם אוהבים לרקוד ולנגן ואינם מבינים למה הבחירה הזאת אינה מקבלת עדיפות ראשונה אצל אחרים.


כוכב מרקורי מגיע למזל דגים בתאריך 26.02 ומצטרף לשמש ולנפטון השוהים שם האינטואיציה חזקה יותר וגוברת על המחשבה הריאלית. האינסטינקטים יעזרו לכם והרעיונות יגיעו מ"עולם אחר". השאלה היא אם אתם, החושבים תמיד ברצינות ומחוברים למציאות הריאלית, תדעו לשחרר את הצורך בשליטה על הדרך בה אתם חושבים. תופתעו כמה רעיונות, מחשבות או דברים חשובים אחרים יגיעו אליכם גם בלי שהייתם מוכנים להם.


בין הימים 20-21.02 התקשורת במיטבה, זורמת עם רעיונות, סקרנות והרפתקנות, המאפשרים אינטראקציה. השמחה והאופטימיות ישפיעו גם על מצב הרוח, השיחות יהיו עם הרבה חיוניות אבל אל תגיעו למסקנות ולהחלטות. הפוטנציאל קיים, אבל מומלץ להמתין עד אחרי התאריך 26.02.


בשבוע הקרוב כוכב מארס מתחיל להתקרב למנעד מתוח ומסוכן עם כוכב פלוטו. זהו מנעד היוצר בעיות. כדאי להימנע מעימותים. אלה ימים העוזרים לחשוף את מה שחבוי או את מה שהתעלמתם ממנו. על השולחן יצוצו נושאים שלא שמתם לב אליהם, או לא התמודדתם איתם בצורה ישירה. חוסר סובלנות וסבלנות הם מקור לאלימות פיזית ומילולית, וצפויים מאבקי כוח או מאבקים אלימים, המתעוררים בגלל דברים שניסתם לדלג עליהם. יש כאלה שיחשבו שהפעלת כוח היא הפתרון לבעיה שנקלעו אליה.
ההשפעה תורגש עד לתאריך 23.02.


בהמשך, המארס מגיע למפגש עם כוכב אורנוס במזל טלה וההשפעה הזו תימשך עד לתאריך 28.02. זה מפגש שמבטיח אירועים נפיצים, תאונות ופעולות אלימות, והשילובים של הכוכבים מהתאריך 19.02 ועד לתאריך 28.02 עלולים בהחלט לגרום לפעולות טרור או מלחמה בכל מקום בעולם. אלה ימים שכדאי לכל אחד לחשוב מה הוא עושה ולאן הוא מגיע. זהירות זו הכותרת המתבקשת.


התקופה שבין הליקוי, מהתאריך 26.02 ועד לתאריך 02.03 מכילה גם את צמידות השמש ונפטון, ומאחר שגם מארס פעיל מאוד הכעס ואיבוד השליטה עלולים לגרום לשיקולים מוטעים בתהליך קבלת החלטות מהותיות. אל תהיו פזיזים.


בתאריך 26.02 יתקיים מופע ליקוי חמה במעלה- 08.12 בדגים. הליקוי יהיה בצמידות לכוכב נפטון והתחושה העיקרית מההרכב זה הוא מים. מזג האוויר שישפיע, איתני הטבע בצורת סופות גדולות, שיטפונות, בוץ, גלי ים גבוהים במיוחד שעלולים ליצור צונמי. הרטיבות תהיה אופיינית ואולי תצטרכו להתמודד עם בעיות צנרת ונזילות בבית. כל זה קורה במקביל לצמידות מארס-אורנוס מול יופיטר עליה כתבתי בתחילת המאמר.

מופעי ליקויים חושפים, על פי רוב, משהו שלא ידעתם עליו וזה יכול להיות בכל המישורים.


בתאריך 28.02 כוכב מארס "ידליק" את הליקוי. הימנעו מכל פעילות שאופייה מסוכן, לא רק פיזי, ספורטיבי, אלא גם מנטלי. מומלץ גם להימנע מפעילות או פעולה הקשורה לתחום הרפואי, גם שינוי תרופתי אינו מומלץ.


יופיטר ואורנוס יגיעו מהתאריך 20.02 ועד לתאריך 10.03 למולות ויאתגרו את עולם הדת. מנהיגי דת ומובילי דעת קהל בנושא יצטרכו להבין שיש נושאים ורעיונות שעליהם לטפל בהם. אלה שערוצי החשיבה שלהם פתוחים ושיהיו מוכנים להקשיב ולזרום עם רעיונות שגוונים רעננים משתלבים בהם, ירגישו שיש בכוחם לעזור לחדש ערכים ולקרב אליהם אנשים ששואלים שאלות. אלה שיתנגדו לשינויים, השפעתם תתפוגג בהדרגה, הם פשוט ייעלמו ומנהיגות חדשה תצמח על בסיס התחדשות. זה נכון ורלוונטי בנוגע לכל הדתות ברחבי העולם.


עוד מבנה שמשפיע לאורך זמן ויגיע לדיוק בתאריך 20.02, הוא המבנה בין כוכב פלוטו לראש דרקון. זה יכול להפעיל שינוי ולהשפיע על חברות, תאגידים וממשלות, ולא תמיד בדרך נחמדה וחיובית.


כוכב וונוס יתחיל בנסיגה בתאריך 03.03.17, אך ההשפעה מתחילה כבר כשבועיים קודם בגלל ההאטה שלכוכב ונוס, שאינו מתקדם ממש.
כוכב וונוס מתקשר ליופי וביטחון פיננסי. כשחושבים על מזל מאזניים, ההתייחסות תהיה לרומנטיקה ואהבה, הדדיות והסכמות. אם מתייחסים למזל שור, אנו רואים את הוונוס כחסכונית, מסמלת ביטחון כלכלי, כסף ומטבעות, תקציב וכל הקשור למישור פיננסי. כאשר וונוס בנסיגה היא לא עונה על הציפיות ציפיות ולכן זה לא הזמן ליזום פעילות חדשה בנושאים שכל הנ"ל הן מילות המפתח שלהם (אהבה, ביטחון כלכלי). אל תתחילו עסק חדש, או השקעה חדשה.


ברצועת הזמן שבה וונוס בנסיגה אל תתכננו ניתוחים פלסטיים, בפנים או בגוף, שנועדו לשפר את ההופעה, אל תצאו למסע רכישות או עם תוכניות לרהט את הבית ברהיטים חדשים, ווילונות או חפצי נוחות.

יתכן שהוונוס בנסיגה תחזיר לחייכם אהבה מהעבר, או אנשים שהיו חלק מחייכם. מתעוררת נוסטלגיה בנוגע למה שהיה, אבל בתכל'ס, זה לא יעבוד. אל תחמיצו את החוויות שהן על בסיס זיכרונות, יהיו ריגושים אבל הכל על בסיס זמני. תוכלו ליהנות ולהתגונן מאכזבה אם תזכרו לא לבנות ציפיות.

 

זמני הירח הבטל לשבועיים:


יום שישי 17.02
הירח בטל משעה 21:31 עד למחרת שבת בשעה 20:52 בלילה.


יום שלישי
21.02 הירח בטל משעה 01:29 בלילה עד 09:07 בבוקר.


יום חמישי 23.02
הירח בטל משעה 05:28 בבוקר עד שעה 19:17 בערב.


יום שבת
25.02 הירח בטל משעה 20:04 עד שעה 02:24 אחר חצות.


יום ראשון
26.02   מופע ליקוי חמה בשעה 16:54 אחר הצהרים.


יום שלישי
28.02 הירח בטל משעה 01:01 אחר חצות עד 06:51 בבוקר.


יום חמישי
02.03 הירח בטל משעה 04:11 עד שעה 09:42 בבוקר.


יום שישי
03.03 הירח בטל משעה 17:14 עד למחרת בשעה 12:05 בצהרים.

 


כלכלה ושווקים:


על חברת "טבע" נכתב כאן בתאריך 31.07.2015 ובהתבוננות על מה שנכתב ועל ההחלטות והרכישות שנעשו על ידי "טבע", ניתן להיווכח שהם פעלו "בעקביות" נגד המלצת הכוכבים והתוצאות לכך נחשפו בחודש האחרון.


"
הרכישה המדוברת של חברת התרופות "טבע", שרכשה את חברת הסוגניות (מילה עברית לגנרי) האירית בשבוע האחרון הייתה בזמן וונווס בנסיגה במזל בתולה, שאין כמוהו לעיסוק בנושא הרפואה, אבל וונוס בנסיגה מתאימה לעסקאות כספיות מוצלחות רק אם החברה הוקמה ברצועת זמן שבה כוכב וונוס בנסיגה. ההיסטוריה של "טבע" מתחילה בשנת 1901 (לא מצאתי רישום מדויק) ולפי הלוחות וונוס הייתה בנסיגה מינואר 1902. התפתחות משמעותית ראשונה הייתה במהלך 1968, הוונוס בנסיגה הייתה מאמצע מרץ 1969. ההישג המשמעותי של חברת התרופות היה בדצמבר 1996 (אין תאריך מדויק) שהתקבל האישור של ה-FDA לתרופת הקופקסון ובאותה שנה וונוס הייתה בנסיגה בחודשים יוני-יולי 1996. עוד הישג של טבע הייתה ברכישה גדולה של ענקית תרופות "איווקס", שנרשם בתאריך 26 ינואר 2006 ובמועד הנקוב וונוס הייתה בנסיגה. המנכ"ל הנוכחי, ארז ויגודמן, החל את תפקידו בפברואר 2014 ובמהלך דצמבר 2013 ועד ינואר 2014 וונוס הייתה בנסיגה. יש להניח שהמו"מ וההסכמות איתו היו לפני שהחל את תפקידו, כך שההסכם נחתם כנראה בזמן נסיגת וונוס. דרך אגב, ארז ויגודמן נולד בתאריך 27.09.1959, הוונוס הייתה בתחילת מזל בתולה ארבעה ימים אחרי עצירת הוונוס ועדיין בצל ובעצירה. המסקנה שלי היא שרוב ההתפתחויות המשמעותיות של חברת טבע היו בזמן נסיגת הוונוס."


לאחרונה מנכ"ל טבע סיים את תפקידו, כיוון שלא עמד בציפיות. 

למעשה, במעקב אחרי הרכישות של חברת "טבע" ב- 10 השנים האחרונות, אפשר לראות שרובן היו בהשפעת וונוס בנסיגה, מרקורי בנסיגה ואת "ראציופארם" רכשו בהשפעת כוכב מארס בנסיגה. רכישת "איווקס", בינואר 2006, בהשפעת וונוס בנסיגה, "ספלון", במאי 2011, בהשפעת מרקורי בנסיגה, "גופטה", בינואר 2014, וונוס בנסיגה, "לבריס", ביוני 2014, בהשפעת מרקורי בנסיגה, רימסה", באוקטובר 2015, מרקורי בנסיגה (כדאי לשים לב שחודש שקדם לחוזה, ספטמבר 2015, וונוס הייתה בנסיגה), את חברת "אנדה" רכשו גם כן בזמן שמרקורי בנסיגה.

גם ביחס לתרופת ה"קופקסון", יש קצת חריקות ברווחים שציפו להם במבחן התוצאה.


האסטרולוגיה נועדה להיות "הנווטן" שיעזור לבחור את העיתוי הנכון ואת הדרך העדיפה, בעיקר כשמקבלים החלטות על התחלות חדשות. חוזים ורכישות, שמטרתם קידום עסקים ורווחים פיננסיים, לא יכולים להתקדם לפי היעדים והציפיות. וזו הבעיה הגדולה של חברת "טבע", שלמעשה הרכישות בעשר השנים האחרונות גרמו לה לאבד את הכיוון ואת היציבות. כוכבים בנסיגה אינם עוזרים לממש את הציפיות.


את הדברים כתבתי כהקדמה לתקופה שאליה אנחנו מתקרבים, רצועת זמן שמתחילה בתאריך 03.03 (תמיד לקחת שבועיים לפני) ומסתיימת בתאריך 15.04 (גם כאן ההמלצה לקחת נשימה ולהמתין עוד כעשרה ימים עד שבועיים לפחות), תקופה שבה כוכב וונוס חוזר על עקבותיו. כוכב וונוס מתקשר ליופי וביטחון פיננסי (רומנטיקה כשחושבים על מזל מאזניים, ואם מתייחסים למזל שור, אנו רואים את הוונוס כחסכונית, ביטחון כלכלי, כסף ומטבעות, תקציב וכל הקשור למישור פיננסי). כאשר וונוס בנסיגה, היא לא עונה לציפיות כך שזה לא יהיה נכון ליזום בתקופת הנסיגה פעילות בנושאים שאלה מילות המפתח שלהם (אהבה וביטחון כלכלי).


בתחום הכלכלי, בעיקר בשווקים, קשה לחזות מה יהיה. אם הבנקים המרכזיים יקבלו החלטות חדשות, שמשמעותן שינוי, יש להניח שיחזרו בהם אחר כך. אי שקט פיננסי מלווה את המשקיעים ברצועת הזמן הזו. יתכן שההשפעה העיקרית תהיה בתחום "הסחורות" כמו סוכר, קפה וגרעינים (חיטה או סויה). הוונוס בנסיגה במזל דגים (שאליו תגיע בתאריך 03.04) יכולה להשפיע גם על מחירי הנפט ובעיקר קרוב לתאריך 15.04, אז וונוס נעצרת וחוזרת למסלולה הרגיל.


וונוס בנסיגה תתחיל במזל טלה, המסמל נושאים צבאיים, ואחר כך תעבור למזל דגים, שם תהיה לכך משמעות בתחום החברתי והרפואי. יש לצפות שאם יקבלו החלטות על תוכניות חדשות בנושאים אלו יצטערו עליהם וינסו לשנותן אחר כך.

הדגש תמיד יהיה על היום בו הוונוס נעצרת לפני שתתחיל בנסיגה, 02-03.03, ובסוף התהליך, 14.04-15.04, כשהוונוס תסיים את הנסיגה, אבל הניסיון תמיד מלמד אותנו שההשפעה יכולה להיות גם כמה ימים לפני נקודת הנסיגה ואחרי נקודת הזינוק כביכול.


מפת ליקוי החמה (בתאריך 26.02) משלבת קבוצות כוכבים שישפיעו בקיצוניות, אלימות, טרור ופעילות של איתני הטבע. מניסיוננו כל אלה משפיעים גם על התנודות בשווקים הפיננסיים וכאמור, ההשפעה יכולה להיות גם לפני המופע המדויק, וגם אחריו. קושי נוסף שעלול לעלות נובע מכך שכוכב נפטון גם הוא בתמונת הליקוי, ועלול לגרום לטעויות בשיקול הדעת כתוצאה מפחד, איומי טרור או סכנות אחרות.

נסיגת וונוס בתאריך 03.03 תשפיע בדרכה על המצב הפיננסי ובתוך ה- T של יופיטר-אורנוס-פלוטו, לכן נכון להיות זהירים בין התאריכים 22.02-21.04.

להזכירכם, המבנה המתוח בין הכוכבים יופיטר ופלוטו גורר על פי רוב פשיטת רגל, לכן זהו פרק זמן שאינו מתאים לעסקים כלכליים חדשים. המשמעות שהעסק מלכתחילה נבנה כך שבשלב מסוים הקטר ייעצר, כי הדלק יגמר והכסף ירד לטמיון. שיקולים מוטעים בנקודת ההתחלה יביאו לדרך ללא מוצא.

כוכב מארס "מעורר" את ה- T יופיטר-אורנוס-פלוטו בין התאריכים 21.02-28.02, יגרום לתגובות בלתי צפויות בשווקים, לכאן או לכאן, ואל תופתעו אם זה יהיה גם לשני הכיוונים.


במהלך מרץ 2017 כוכב סאטורן מגיע למעלה ה- 27 בקשת, מעלה שהמסמלת את מרכז הגלקסיה. זוהי מעלה חשובה, שהשפעתה מורגשת מפברואר 2017 ועד אמצע חודש דצמבר 2017. השפעה דומה לזו הנוכחית הייתה באוקטובר 1987 (משבר), ולפני כן בספטמבר 1929, מה שהוביל למיתון הגדול בארצות הברית ובהמשך באירופה. ההיסטוריה, מעידה שבדרך כלל סאטורן במזל קשת, אינו אידיאלי לכלכלה.

כוכב וונוס נעצר ומשנה כיוון בין הימים 03-04.03 במזל טלה ובדרכו חזרה יגיע למעלה 27 בדגים, יעצור (בתאריך 15.04) ויחזור למסלול בדיוק בריבוע לכוכב סאטורן, שגם הוא משנה מגמה. מדובר במצב כוכבים לא נוח שיהיה בין התאריכים 07.04-21.04. יתכן שההשפעה תהיה בין השאר על החלטות ממשלות או בנקים (סאטורן הוא גוף ממסדי) ובכל הקשור לנושא כספים.

אלה מכם המתכננים פרויקט כלכלי, חוזה או עסקה כלכלית, רצוי להמתין לחודש מאי 2017. כוכב וונוס בנסיגה, אינה עונה על הציפיות, ההערכה הכספית אינה מדויקת ובנוסף יש את המבנה יופיטר-פלוטו ואורנוס, כך שעדיף להמתין.


פגישת ראש הממשלה, נתניהו, עם הנשיא דונאלד טראמפ:


בתאריך 15.02.2017 בשעה 19:15, שעון ישראל, נערכה מסיבת העיתונאים שקדמה לפגישה האישית בין בנימין נתניהו לבין נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ

המפה מעודדת מאוד ומעידה על ההרמוניה המתפתחת בין השמש במזל דלי עם הירח במזל מאזנים, שנמצא בצמידות לכוכב יופיטר. אפשר היה לראות כמה חיבה והערכה הדדית זרמה בין השניים, המגע האישי והפיזי היה בולט, לחיצת יד פעם אחר פעם במהלך מסיבת העיתונאים. הרמוניה בין השמש והירח, היא שילוב המבטיח שגם אם אי שם לאורך הדרך החדשה יתעוררו מהמורות, שניהם ידעו כיצד לפתור את הקושי ולהמשיך ולהתקדם אל המטרה. שמעתם את הנשיא טראמפ אומר: "2 מדינות או מדינה אחת? מה שהצדדים ירצו" מתי שמענו מנשיא אמריקאי או ראש מדינה כלשהי משפט המציג אופציה פתוחה לראש הממשלה במילים שאינן זקוקות לפרשנות?


כוכב סאטורן, בבית 7, הציג גם את המארח, הנשיא, כדמות סמכותית, המתייחסת אל ראש הממשלה כנציג מדינת ישראל בכבוד, ובדרכו אמר שיפעל עם פרגון לצד הרבה רצון טוב למען המדינה.


כוכב מרקורי (תקשורת) גם הוא הציג שיחה זורמת שהמשיכה כך מן הסתם בתוך המפגש הסגור. כוכב מרקורי היה על ציר 6-12, הציג שיש מטרה תכליתית לשיחות ושבסופן גם ייושמו התוכניות. דרך אגב, המיקום הזה של כוכב מרקורי, מציג את חוסר האמון במסגרות הפורמליות, האם זה לא מה שטראמפ מנסה מאז מסע הבחירות לשדר? הצורך של השניים, לפי המפה הזאת, מעיד שיש לשניהם חוסר נכונות להיכנס למסגרות מוכתבות. יש כאן רצון להציב גבולות לאחריות שיש להם ובתוכה לפעול, אבל הכל בדרכם שלהם, או אולי בשפה שלהם. נתניהו הבהיר חד משמעית ולא בפעם הראשונה, את התוכן שיש מתחת לכותרות שיצאו מנאום בר אילן, אלא שהבעיה היא שכמעט רוב האנשים והעיתונאים, וגם חלק גדול מהפוליטיקאים, קוראים שומעים ומדקלמים כותרות, וכך הם מפספסים את המהות.


ברום המפה ניצב כוכב נפטון על ציר 10, "אידיאולוגיה" מסרים ושליחות, הרצון להגיע להישגים משמעותיים שתהיה להם השפעה על עתיד היחסים. לשניהם ציפיות גדולות מהפגישה ושיתופי הפעולה העתידיים בניהם צפויים להיות טובים, כי הם מקבלים האחד את השני בלי תנאים (עם נפטון על ציר 4-10, גם אם לא תמיד מבינים אחד את השני, התמיכה נשארת איתנה). זה מקום המחזק את המילים ששמענו על שיתופי פעולה רחבים יותר, עם עוד מדינות למען אותה מטרה.


כוכב פלוטו במזל גדי בבית 8 ואכן הזכירו את הטרור (האירני), ובתוך השיחה האישית יעלה גם נושא המימון הכספי שמטרתו בין השאר יהיה לפגוע בטרור.


כוכב וונוס שניצב על ציר 11 הציג את החברות הקיימת בין שניהם, את ההדדיות. קל היה לראות את ההרגשה שלהם, שהתבטאה בחום וכנות רגשית, למרות המציאות החברתית הפורמלית בה היו, במסיבת העיתונאים, זה ליד זה האחד כנשיא ארה"ב והשני ראש ממשלת ישראל.


דבר נוסף שהוא חשוב מאוד מנקודת מבט אסטרולוגית, הירח היה במזל מאזניים בזמן המפגש וצמוד לכוכב יופיטר, וביחד אלה עזרו תמכו וחיזקו את הופעתו ותוכן דבריו של נתניהו, שהוא כידוע בן מזל מאזניים. הירח בצמידות ליופיטר במאזניים הציגו את החיוכים ואת מצב הרוח הטוב שליווה את מסיבת העיתונאים, והשפיע גם על תוכן המפגש האישי אחר כך.


ברור לנו שכל אחד מצופים והעיתונאים שמע את מה שרצה לשמוע, אבל אין ויכוח על כך שראש הממשלה התקבל בחיבוק גדול, באהדה ותמיכה גדולה, משהו שהוא, כראש ממשלה, ואנחנו אזרחי המדינה זוכים לו לראשונה.


השמש הנמצאת במעלה 27 דלי נמצאת על ציר 5-11 במפת המדינה שלנו, מה שמבטיח שהמפגש המדובר יביא להתפתחויות חיוביות במישור הכלכלי, הזדמנויות שיעזרו לתחושת הביטחון (כולל כבוד עצמי) של כולנו, כאזרחי מדינת ישראל.


בנוסף, השמש, במעלה 27 דלי בדיוק על הירח, הנמצא באותה מעלה 27 דלי בהורוסקופ של ארצות הברית. הירח, כזכור במפות מדיניות מסמל את העם, מה שמעיד שהעם האמריקאי אוהד את המפגש בין נתניהו וטראמפ, כלומר קבלת הפנים לה זכה נתניהו הייתה עם אהבה בארה"ב, דעת הקהל תמכה גם במפגש המשותף.

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות