תחזית אסטרולוגית 18.08.2017 עד 07.09.2017

מחבר: טובה ספרא


אנחנו לפני ליקוי החמה, שיתקיים בתאריך 21.08. כזכור, כל פעולה המתחילה בשבוע שלפני הליקוי מביאה לתוצאה שלא התכוונתם אליה ולעיתים היא גורלית. אם לא הייתה ברירה מומלץ שתכינו מראש אלטרנטיבה לתוכניות שלכם כדי להשיג את המטרה שאליה כיוונתם. שימרו על הנכסים שלכם והיו זהירים בנוגע למידע שאתם מקבלים, יש מגמה של הונאה באוויר. מותר לכם להיות ערמומיים במטרה למנוע מצבים שיפגעו בכם. בין הימים 21.08 עד 23.08, אנשים יציעו לכם עזרה אך "שומר נפשו ירחק", אלה רוצים לזכות בשליטה עליכם. אלה ימים שכדאי לבחון את תוכניות הפרישה והפנסיה שלכם ואולי נכון להתייעץ באנשי מקצוע. בתאריך 25.08, כוכב סאטורן משנה כיוון, לאט לאט ובהדרגה תרגישו שהעומס שמונח עליכם כבר לאורך זמן משתחרר. שימו לב לכך שהנטייה לדחיית דברים אופיינית עתה, אם עליכם להתחיל פרויקט מוקדם ממה שחשבתם, היו מוכנים גם לדחייה. מהימים 02.09-03.09 מומלץ להיות מחוברים למציאות בתהליכי קבלת החלטות, קיימת נטייה לתכנן תוכניות גדולות שתתקשו לממש והאופטימיות עלולה להטעות אתכם.

בין הימים 01.09-06.09, המפגש בין מרקורי ומארס מעניק יכולת שכלית רבה, תגובות מילוליות חריפות והתבטאויות שבסיסן כעס וחוסר סבלנות. אלה גם ימים של תאונות (בעיקר ידיים ורגליים) לעיתים בגלל כעסים הגורמים לפעולות מבלי לחשוב על התוצאה. זה שבוע לא נוח ומביך, בעיקר כשאין שליטה על המילים. נסו לזכור, שכעס לא צריך להדליק שנאה ואלימות.

בזמן נסיגת מרקורי עולים זיכרונות מהעבר, אלה יעזרו לכם להביט על דברים מזווית אחרת ולבחון שוב החלטות שקיבלתם, אך אל תעשו שינוי עד שמרקורי יחזור להילוך הקדמי אז הערפל יתפוגג.

מרקורי אוהב "לשחק" במחשבה, אוהב להתל, כך שקל לטעות. אל תאמינו לכל דבר שאומרים לכם, אתם עשויים לשמוע הרבה רכילות לא מדויקת בסביבה האישית והציבורית. אל תקפצו למסקנות ואל תחליטו באימפולסיביות, הסבלנות ברצועת הזמן הזאת שווה זהב.

מתחילת אוגוסט ועד אחרי הליקוי חמה רבים חווים "הצפות רגשיות" ופחדים לא רציונליים שקשה לשלוט בהם ועדיין, נשמו עמוק וזכרו שאנו מתקרבים לסוף התקופה. נסו להירגע ואולי ניתן להיעזר ביוגה או מדיטציה.

מרקורי ייעצר ויחזור להילוך ישיר בתאריך 05.09 במעלה 28.5 במזל אריה, מעלת הליקוי. כוכב מארס גם הוא מגיע ורוקד צמוד לכוכב מרקורי, כך שאלה ימים בהם האנרגיה של ליקוי החמה תשתחרר, התקשורת תהיה חזקה וכוחנית, המילים תהיינה בעלות משמעות חזקה ותהיה להם השפעה על הסובבים אתכם. מזל אריה במלוא הדרו!



זמני ירח בטל:

יום שבת 19.08, הירח בטל משעה 18:18 עד 20:54.

יום שני 21.08, הירח בטל משעה 21:29 עד 23:24

יום רביעי 23.08 הירח בטל משעה 23.01 עד למחרת 04.04 לפנות בוקר.

יום שבת 26.08 הירח בטל משעה 08.54 עד 11:52 לפני צהרים.

יום שני 28.08 הירח בטל משעה 12:36 עד 22:47

יום חמישי 31.08 הירח בטל משעה 07.44 עד 11:18. לפני צהרים.

יום שבת 02.09 הירח בטל משעה 19:32 עד 23:06

יום שלישי 05.09 הירח בטל משעה 08:14 עד שעה 08:28. (אין טעות).

יום רביעי 06.09 הירח בטל משעה 23.21 עד למחרת 15.01 בצהרים.


כלכלה ושווקים:

הכותרות על ההפסדים של טבע שהיו בשבוע שעבר, לא הפתיעו את אלה הקוראים את הרשימות שאני כותבת כאן. בפעם ראשונה הזהרתי שעל פי מצב הכוכבים "טבע" עושה טעויות בעיתוי הרכישות.

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 31.07.2015 ובהמשך ברשימה שהופיעה בתאריך 17.02.2017 הצגתי את ההיסטוריה ורשימת הרכישות של "טבע" בצל וונוס בנסיגה, מרקורי בנסיגה ומארס בנסיגה, מצבי כוכבים שאינם נכונים לעסקאות וגורמים לכישלונות. "טבע" משלמת על העיתוי ברכישות לאורך כמה שנים, מצבי הכוכבים בנסיגה גרמו ל"התרסקות" עליה קראתם ותמשיכו לקרוא בכותרות.

מאחר ורבים מאנשי העסקים מתכננים מהלכים כדאי לדעת שכוכב מארס יהיה בנסיגה מאמצע יוני 2018 עד סוף אוגוסט 2018 וכמו תמיד רצוי לקחת טווח ביטחון חודש לפני וחודש אחרי. הבעיה היא שגם וונוס תהיה בנסיגה מאוקטובר 2018 עד נובמבר וגם כאן רצוי לשמור על טווח ביטחון כשלושה שבועות לפני ואחרי לאחר שראיתם כיצד חברת טבע, שהייתה אחת החברות הכלכליות הכי חזקות, נפלה כדאי לשים ב לכך. כמובן שאמשיך לעדכן אתכם כשהמועדים הללו יתקרבו.

השווקים עוזרים לתחושה של חגיגות, אבל לא נהיה מופתעים אם נגלה שאלו ימים של בועות.

כוכב סאטורן יגיע בנובמבר למעלה 27 בקשת, נקודה רגישה לפי ההיסטוריה בכלכלה. לפי מצבי הכוכבים של השווקים הסתיו צפוי להיות אפור...



ליקוי חמה, בתאריך 21.08.17

הליקוי יהיה במעלות 28-29 במזל אריה. כוכב מארס של מדינת ישראל נמצא במעלה 28 אריה (מעלה שהיא מעלת מלכות בשם "רוגולוס,"מעלה שמיטיבה מאוד) כך שבפועל הליקוי ישפיע על הכוכב הזה. כוכב מארס הוא במהותו כוכב של פעולה, יוזמה ומלחמה ומי שעוקב אחרי הרשימות כאן באתר יודע שהשפעת ליקוי יכולה להתרחש לפני אירוע (פחות טוב בלשון המעטה) ואחרי הליקוי לאורך כמה חודשים.

ההיסטוריה מלמדת שעל פי רוב כאשר במפת המדינה היו כוכבים במעבר או קידום שהדליקו את המארס, מדינת ישראל נכנסה למבצע או פעולה.

ליקוי החמה "מחמם" את אופיו של הכוכב ואם הוא עובר עליו הוא מחזק את כוחו (מעבר מולו מחליש אותו ופוגם באיכויות שלו), כך שיתכן שיתרחש אירוע מפתיע, רגיש ונפיץ בין הימים 01.09.2017 ועד 05.09 אך גם הימים 27-28.08 אינם נוחים. כוכב מרקורי, שנמצא בנסיגה, מגיע למעלות 28-29 במזל אריה ונעצר לפני שחוזר למסלולו, לידו בקלילות מגיע כוכב מארס לאותן המעלות. השילוב בין כוכב מרקורי וכוכב מארס מביא בין השאר ל"פליטות פה" ותאונות, וכבר נאמר "מוות וחיים ביד לשון" - האם מישהו יגיד משהו בלי שנזהר או הקדים מחשבה וזה ידרוש להוציא לפועל תוכנית (פעולה) טרם זמנה? אף על פי כן מפת המדינה מקבלת תמיכה חיובית מהכוכבים וגם מעלת הליקוי נתמכת באורנוס וסאטורן, כך שלא צריך להתחיל להיכנס לסרטים. בגלל האופי והמיקום של מופע הליקוי והכוכבים מרקורי ומארס בתחילת ספטמבר יהיה קשה להתגבר על המתח אך בכל מיקרה, אם חלילה יקרה משהו זה יהיה קצר ולעניין וישיג את המטרה מיד.

בין התאריכים 28.08- 10.09 השילובים של כירון/מארס במפת המדינה נמצאים על הציר 1-7, וראש דרקון/מארס על ציר 2-8, כך שמתבקשת זהירות בכבישים ובכלל, כל עוד זה תלוי בכל אחד כאינדיבידואל, שימרו על עצמכם.

מופע ליקוי החמה ישפיע במיוחד על ארצות הברית. כפי שנכתב כאן ברשימה האחרונה: " בתאריך 21.08 צפוי מופע ליקוי חמה במזל אריה. השפעתו תורגש בארצות הברית מאחר והוא חוצה את המדינה מהמערב למזרח (מדרום קרוליינה עד דרום סיאטל). קיים חשש שיתעוררו עימותים שבסיסם גזענות". ההפגנה של הניאו-נאצים ואחרים שהייתה בשרלוטסוויל בשבוע האחרון היא רק ההתחלה והמופעים של מצעדי גזענות ימשיכו. מה שמטריד הוא שזה החל לפני מופע הליקוי ולכן אני שואלת איזו משמעות תהיה לזה בהמשך.

ליקוי החמה יהיה ב- 150 מעלות לכוכב פלוטו בהורוסקופ של ארה"ב וזה מוסיף קונפליקטים ומאבקי כוח, בתוך המדינה.

נכתב כאן שהנשיא דונלד טראמפ מושפע גם הוא מהליקוי, ואכן כוכב מארס נמצא אצלו קרוב למעלת האופק והוא כרטיס הביקור שלו. אנחנו הכרנו אותו עם ה"ישירות" שבה הוא מתבטא, בלי דיפלומטיה ואכן, בעת האחרונה נשמע שהוא מחריף את הסגנון אבל כנראה שאחרי ההכלה של הנשיא קלינטון ואובאמה את צפון קוריאה, שמצפצפת על כל העולם, הנשיא טראמפ "קיפל" את נשיא קוריאה, שהוריד פרופיל בימים האחרונים. עם זאת, הכוכבים בספטמבר, בעיקר כוכב מארס במזל בתולה, יכולים לעורר שוב איומים מצידה של צפון קוריאה ונקווה שמדיניות חוץ אינטליגנטית שסין תשלב עם ארה"ב תעזור להחזיר את הנשיא לסדר.

ברשימה לפני שבוע נכתב שאירן כבר על הכוונת. ההורוסקופ של אירן מושפע ממופע ליקוי הלבנה שהיה לפני שבועיים וליקוי החמה באוגוסט 2017. ניתוח המפות מעיד שהמנהיגים שם מרגישים אי נוחות, לא רק עם ארצות הברית וקונפליקטים עלולים להתעורר בין טהרן וטורקיה, אולי בגלל הכורדים?

מפת הליקוי, העוברת לרוחב ארה"ב, משפיעה על אזורים רחבים וגם כאן אני שמה דגש על הימים 01.09-09.09 (למרות שיתכן שהמופע ישפיע קודם, תלוי כמובן במיקום והכוכבים של אותה מדינה שם). יתכנו גם תאונות אש, תרתי משמע, במפות האלה.

זו גם תקופה שבה איתני הטבע מתעוררים בעוצמה, כך שרצועת הזמן הנוכחית, עד לתאריך 10.09, עלולה להביא איתה אירוע טקטוני בסדר גודל שלא ישאיר אף אחד אדיש. בגלל הנוכחות החזקה של כוכב נפטון במפות אפשר גם לצפות לשילוב בין רעידות אדמה, שיטפונות, גלי צונמי ומפולות בוץ.

ליקוי החמה יהיה מול הירח בדלי בהורוסקופ של ארה"ב, השפעה שיכולה להיות על מזג אוויר קיצוני שם.

במפות אסטרוקרטוגרפיה, כוכב מארס במפה האישית של טראמפ עובר על קוריאה הצפונית ולכן הפחד ממלחמה יתעורר.

הסאטורן עובר על מרכז שמים של ברלין ורומא, ופלוטו בקרבה למרכז שמים במוסקבה וסמוך לה. כנראה שמה שנשמע ונראה זו התוצאה של המצב הכלכלי המתוח באירופה, המשפיע גם בתחום הפוליטי. החולשה הכלכלית גוררת חוסר סבלנות של האוכלוסייה, בלשון עדינה, בכל האיחוד האירופי. גם על בלארוס, אוקראינה וסנט פטרבורג ברוסיה יש השפעה של "הדס" במפות האסטרוקרטוגרפיה ובמקומות האלה עלולים להיות אירועי טרור.

וונצואלה, מושפעת גם היא מליקוי החמה והסתיו עשוי להביא לכך שאנשים חדשים ינהלו את המדינה שהתרסקה בזכות הסוציאליזם.



מחשבות אסטרולוגיות:

בשנתיים- שלוש האחרונות כתבתי ברשימות על השפעת מבנה הכוכבים אורנוס-פלוטו על החיים בעולם הגדול, על השינויים שיביאו, שישפיעו בעיקר על התרבות ועל הכלכלה. הזכרתי לא פעם שאלה הכוכבים שהיו בתחילת שנות השלושים, 1929-1935. אלה השנים שקדמו למעשה למלחמת העולם השנייה וזה החל עם המשבר הכלכלי הקשה שהיה בשנת 1929 ואחר כך שנים בהם הלאומנות והגזענות קיבלו כוח. בזמנו, תהיתי על השנים שעברו מאז מופע הכוכבים ועד שפרצה המלחמה והמסקנה הייתה שיש כוכבים שעוצמתם חזקה כל כך שעד שהם מחלחלים ומשפיעים והתוצאה מתפתחת בהדרגה עד שהיא מופיעה בצורה גלויה, "על הבמה", גם אם זה לוקח כמה שנים (פלוטו חופר לאט ובהתמדה. עד שמגיע לכל מקום, ובדרך מציף גם את "הביוב").

היום, אצלנו במדינה ובשאר העולם, ההקצנה אכן קיימת ומשפיעה על חיי היום יום. תרבות הדיבור, השימוש בשפה כנשק אלים (אורנוס בטלה) משפיעה גם על אלימות פיזית. בעולם המערבי אנו עדים להגירה המונית, המשנה את המרקם החברתי, משפיעה על הכלכלה ועל גזענות לאומניות לצד מלחמות דת. בשנים האחרונות התעוררו בארצות הברית הפגנות על מקומם של האזרחים האפריקאים ולא חשוב שהם אזרחים אמריקאים מבטן ומלידה. האיבה בין "הלבנים" ו"השחורים" מתעוררת מעת לעת וגובה מחיר כל פעם מחדש וקיבלנו תזכורת מזעזעת על כך בשבוע האחרון בשרלוטסוויל בארצות הברית ולא שכחנו גם את השלט הנבזי במלון בשוויץ...


"האזן תמיד למומחים. הם יאמרו לך מה בלתי אפשרי ומדוע ואז עשה זאת"
(רוברט היינלין)



תחזית מזג האוויר לשנה החדשה.

בימים החמים האלה חשבתי שנכון יהיה להביא לכם את התחזית האקלימית על פי סודות האר"י הקדוש לשנת התשע"ח ( 21.09.17-09.09.2018) שנה י' למחזור הגדול.

"בשנה זו יהיה גשם רב ובסוף הקיץ יהיה מעט גשם עד שיהיה לזרעים קשה לנבוט...הגשם ימטיר בראשית השנה ויהיו מלחמות רבות וחדשות והרבה שלג..."

יש גם כמה משפטים לא נוחים בהן הכותב מספר לנו: "בשנה העשירית למחזור הגדול תהיה רעידת אדמה קטלנית עם אלפי קורבנות..." אבל הוא אינו אומר לנו איפה.

אל תיכנסו עכשיו לדרמות, זה לא קורה אצלנו.

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות