תחזית שנתית, ראש השנה תשע"ח, טלה - בתולה

תחזית שנתית, ראש השנה תשע"ח, טלה - בתולה

מחבר: פרידה אורינגר

טלה

כוכב אורנוס שהה במזלכם משנת 2010 ובחודש מאי 2018 יסיים את מעברו במזלכם. אלו מכם שנולדו אחרי ה -14 אפריל עוד יחוו את השפעת אורנוס ועדיין יתכנו שינויים בחייכם, רק וודאו שאתם עושים שיעורי הבית בנוגע לשינויים הללו. אלו שנולדו לפני ה-14 באפריל, בשנים בהן אורנוס ליווה אתכם חוויתם שינויים במי שאתם ובחייכם וכעת התהליך הזה יתמתן ותוכלו להתמקד ביישום ומימוש מצבים שנובעים מתוך השינויים שנוצרו.

התקופה שבין מרץ – אפריל 2018, עלולה לגרום לכך שתצטרכו לעשות דברים שוב ושוב או לפעול לפתרון בעיות ישנות. עם זאת, מאמצע אפריל 2018 ועד סוף ספטמבר 2018 תהיה לכם הזדמנות להתמקד בריפוי פצעים ישנים וצמיחה מתוכם.

מפברואר 2018 תוכלו להתמקד בשאיפות שלכם ולפעול למענן, תוצאות תוכלו לראות כבר בקיץ, אך קחו בחשבון שהדברים דינמיים ויתכן שבמהלך השנה תידרשו לבצע התאמות בכדי שתוכלו להתקדם הלאה.

מיולי 2018 תוכלו להתחיל בפרויקטים הקשורים בבית, זה יכול להיות מעבר, שיפוץ, החלטה לבלות יותר זמן עם המשפחה שלכם, תכנון מפגש משפחתי, או עבודה על הקשר שלכם עם האנשים שאתם רואים בהם משפחה.

זו יכולה להיות שנה טובה לחפור עמוק פנימה ולטפל בבעיות או סוגיות מהעבר שעליכם להרפות מהן בכדי ולהמשיך הלאה. ההתמודדות עם מצבים שלא נתתם להם ביטוי ושדורשים איזה שינוי יכולה להיות קלה משחשבתם.

אהבה ויחסים:

מתחילת 2018 יש לכם את האפשרות להתמקד ולעסוק ביחסים קרובים ועד נובמבר 2018 תוכלו לחקור את האינטימיות ביחסים, לפעול בכדי להשיג יותר קירבה וליצור קשרים רגשיים חזקים עם האנשים שאכפת לכם מהם. ייתכן שתהיו פחות סובלניים כלפי אנשים בחייכם שאינכם מרגישים איתם חיבור רגשי, וחשוב שתתמקדו באנשים שבאמת חשובים לכם.

קריירה וכסף:

קיימת אנרגיה טובה בכל הנוגע למטרות ולכיוון שלכם בתחום הקריירה ותוכלו להביא מיקוד ומשמעת שיעזרו לכם להתקדם לאן שאתם רוצים. זו שנה של עבודה קשה ובנקודות שונות אתם עלולים להרגיש שעדיף לכם לוותר, אך אם אתם מאמינים במה שאתם עושים וחושבים שזה הדבר הטוב ביותר עבורכם המשיכו הלאה, ההתמדה תביא לתוצאות.

במחצית השנייה של חודש אוגוסט 2018 אתם עלולים לחוות אכזבות, עיכובים, וחסימות ואולי תצטרכו לשקול מחדש את התוכניות שלכם ולשנות אותן בכדי להשיג את מה שאתם רוצים. שמרו על משמעת, מיקוד ועשו את הדבר הנכון בתהליך הזה, זה ישרת אתכם בשלוש השנים הבאות.

במהלך השנה אתם עלולים לחוש בחוסר יציבות וזו שנה של שינויים בכל הקשור לכספים. עם זאת, תוכלו להתחיל להרוויח כסף בדרכים חדשות, או להרוויח כסף ממשהו שקשור בטכנולוגיה, איכות הסביבה או התחברות לקבוצת אנשים מסוימת.

שור

בחודש מאי 2018 יעבור כוכב אורנוס למזלכם. אורנוס מסמל שינויים ותוכלו להתמקד בביצוע שינויים בחייכם או בעצמכם ולשנות את נקודת מבטכם ותפיסתכם את החיים. אורנוס שוהה בדרך כלל כ-7-8 שנים בכל מזל, כך שהשנה הקרובה מסמלת התחלה של שינוי עבורכם. התחילו לחשוב על שינויים שאתם רוצים ליצור בעבודה ובתוכניות שלכם במטרה לשפר את חייכם, כך שתוכלו להפיק את המרב מהמעבר הזה. זה זמן להיות פתוחים לשינויים והאינטואיציה שלכם יכולה להדריך אתכם היכן למקד את האנרגיה הזו.

בתחילת השנה נושאים הקשורים בבית או במשפחה עלולים להדאיג אתכם. חשוב שתטפלו בבעיות שצריכות להיפתר ותשפרו את היחסים עם בני המשפחה.
באוגוסט 2018 יתכן שקיימת התלהבות וההתרגשות בבית או משהו שקשור למישהו מבני המשפחה. תוכלו לתכנן אירוע משפחתי או לבצע שינויים שקשורים בבית.

אהבה ויחסים:  

מאוקטובר 2017 ועד נובמבר 2018, קיימת אנרגיה מרחיבה ומועילה בכל הקשור למערכות היחסים שלכם. תוכלו לפגוש אנשים חדשים, ליהנות מבילוי עם האנשים הקרובים אליכם, לעבוד על קירבה ביחסים עם אנשים שאכפת לכם מהם ולשפר את מערכות היחסים שלכם. היוצא מן הכלל הוא חודש אוקטובר 2018 שבו אתם עשויים להרגיש שקשה יותר להסתדר עם אחרים ובמיוחד עם האנשים הקרובים אליכם. זה יכול להיות זמן טוב כדי להתחבר עם אנשים מהעבר, אבל הם לא יישארו הרבה זמן בסביבה.

קריירה וכספים:

מפברואר 2018 תוכלו להתקדם ולהגדיר יעדים חדשים. תרגישו נלהבים יותר בנוגע לעשייה שלכם, תוכלו לעלות על כיוון חדש ולנצל הזדמנויות כדי להשיג את המטרות שלכם ולגרום לדברים לקרות. ביולי 2018 תחוו הצלחות ותראו תוצאות ותגמול על העבודה הקשה שהשקעתם.

אם אינכם פועלים בכיוון הנכון או לא ממש מתלהבים ממה שאתם עושים תהיה לכם הזדמנות בין יוני-אוגוסט 2018 להעריך מחדש את המצב ולחזור לבחון את התוכניות והרעיונות שלכם ולבחון האם הם באמת מחוברים למציאות.

תאומים

האנרגיה השנה תשתנה ותרגישו שקל יותר. תהיה לכם הזדמנות לבחון מחדש את החלומות שלכם. תוכלו ליצור סדר סביב הרעיונות שלכם, לבטל רעיונות שאינם חשובים לכם כל כך ולהתמקד באלו ושאתם מאמינים בהם ועד אמצע מאי 2018 תוכלו לפגוש אנשים מעניינים וליצור שינויים שיקרבו אתכם לחלומות שלכם. בהמשך השנה תיווכחו שהעבודה הקשה משתלמת ותהיה לכם אפשרות להתמקד ברעיונות ובתוכניות שאתם רואים בהם התקדמות.

מסוף יולי - אוגוסט ומאמצע נובמבר עד תחילת דצמבר עלולים להיווצר מצבים רבים של חוסר הבנה בתקשורת, חוסר מיקוד ותחושה שתוכניות מתעכבות. חשוב שתהיו גמישים, תנו לעצמכם זמן ותהיו יותר סבלניים עם אחרים ועם עצמכם. טוב יהיה אם תחזרו לבחון את הרעיונות שלכם, תוכלו לרענן אותם או לעבד אותם מחדש. זה זמן בו תידרשו ליותר פתיחות ולשחרר את הצורך שלכם להילחם בכדי להגן על הרעיונות שלכם.

אהבה ויחסים:

זו שנה של היכרויות ויצירת קשרים אך מאמצע מרץ ועד אמצע מאי וכך גם במחצית השנייה של חודש אוגוסט 2018, עלולות להתעורר בעיות ביחסים קרובים ויהיה עליכם לטפל בהן. ייתכן שיהיה עליכם להשתחרר מקשרים שאינם חזקים דיים ובמקביל לעבוד על חיזוק הקשרים שחשובים לכם.

קריירה וכספים:

זו שנה מצוינת בכל הקשור לעבודה ולהזדמנויות הקשורות בתחום זה. תוכלו לאמץ הזדמנויות שעולות או ליצור הזדמנויות עבור עצמכם, שיגרמו לכך שתעשו דברים שאתם אוהבים. זה יכול להתרחש באופן מקרי בגלל הרושם שאתם מותירים.

גם אם במהלך השנה תיתקלו במצבים בהם תתקשו להבין את הנתיב שבו אתם נמצאים ומה אתם רוצים להשיג בסופו של דבר, אל תעצרו. נסו להקשיב לתחושות הבטן שלכם והמשיכו קדימה.

יולי יכול להביא אנרגיה חיובית עבורכם מבחינה כלכלית, ותוכלו להיחשף להזדמנויות פיננסיות חדשות, להגדיל את ההכנסות, להפוך תחביב לריווחי, או שתרגישו יותר בטחון ויציבות כלכלית.

 

סרטן

זו שנה שהדמיון שלכם פעיל ואתם סופגים השראה שמאפשרת לכם ליצור ולהרחיב את היצירתיות שלכם.

מאמצע מאי ועד תחילת נובמבר 2018, קיים דגש על התחום החברתי. תוכלו לצאת מחוץ לאזור הנוחות שלכם, לפגוש אנשים חדשים, להרחיב את המעגל החברתי ולהתמקד בחלומות שלכם לעתיד.       ביולי 2018 תהיינה הזדמנויות ואפשרויות שיאפשרו לכם להיפתח בקלות לכיוונים חדשים. תוכלו להתמקד ברצונות ובצרכים שלכם, לעבוד על דברים שאתם מאוד רוצים ויהיה לכם את האומץ לעשות את הצעדים הנדרשים.

אהבה ויחסים:

תוכלו להביא השנה יותר אהבה לחייכם ולחלוק את האהבה שאתם מרגישים. אם אתם פנויים, תוכלו ליהנות ממחזרים חדשים ואם אתם במערכת יחסים, תוכלו לעבוד עליה ולהצית בה ניצוצות

מרץ ועד אמצע מאי 2018, קיימת אנרגיה רבה שתורמת למערכות היחסים ועוזרת בחיזוק הקירבה ביניכם לבין האנשים החשובים לכם.
בתקופה שבין סוף יוני ועד אוגוסט 2018 עלולים להתעורר מאבקים במערכת יחסים עם מישהו קרוב. ייתכן שיהיה עליכם לעבוד על מציאת שביל הזהב ביחסים עם הקרובים ולהימנע מלתת לוויכוחים קטנוניים להעיב על היחסים.

קריירה וכספים:

תוכלו השנה להתמקד בענייני עבודה ולהיות הרבה יותר פרודוקטיביים. בשנים האחרונות היו שינויים במטרות המקצועיות שלכם ועד אמצע מאי, וכך גם בתחילת נובמבר 2018, אתם עדיין יכולים ליצור שינויים או להשלים את המהלכים שיצרתם בשנים האחרונות. בתוך התקופה הזו חשוב שתשימו לב למה שקורה בין מרץ ועד אמצע אפריל 2018, קיימים מתח ועצבנות וזה עלול לדחוף אתכם לפעולות נמהרות. נסו לא להיות אימפולסיביים ואל תבצעו שינוי רק למען השינוי.

בינואר 2018 תוכלו לפעול בכדי למנוע בעיות פיננסיות או שתזכו לתגמול בעקבות החלטות פיננסיות חכמות ואחריות שלקחתם על עצמכם. באוגוסט 2018 יכול להיות זמן טוב להתמקד בהזדמנויות פיננסיות חדשות, אך עם מרקורי בנסיגה מסוף יולי עד אמצע אוגוסט, מומלץ להיות זהירים בענייני כספים.

 

אריה

זו שנה שיש בה אנרגיה חיובית בכל הקשור לחיי הבית והמשפחה. תוכלו לשפר את תנאי המגורים שלכם, לשפץ או לבלות יותר זמן עם המשפחה. יש לכם הזדמנות לפתוח את הראש, לחוות חוויות חדשות, לצאת מאזור הנוחות שלכם, ללמוד ולגדול.

שני ליקויים שיהיו השנה במזלכם הופכים את התקופה שבין ליקוי הלבנה בתאריך 31 בינואר2018 , לבין ליקוי החמה בתאריך 11 באוגוסט 2018 למאוד מעניינת. ליקוי הלבנה יכול להגביר את הרגשות שלכם ולשים דגש על תהליכים שהתחלתם בהם ולהביא אותם לשיא, טוב או רע. אם עבדתם קשה, הפגנתם אחריות ופעלתם בתבונה, תוכלו להתקדם באופן מוצלח, אם הפגנתם זלזול אתם עלולים לחוות כישלונות ועיכובים. ליקוי החמה הוא בדרך כלל הזדמנות נפלאה לעבוד על פרויקטים חדשים, התחלות חדשות, מסעות חדשים והזדמנויות חדשות, אבל ליקוי החמה הזה מתרחש בזמן שמרקורי בנסיגה, מסוף יולי עד אמצע אוגוסט 2018 , במזלכם. הדרך הטובה ביותר לנצל את התקופה הזו היא לתת הזדמנות שניה במקומות או לדברים שאתם חושבים שיש להם סיכוי. דברים אמנם עלולים להשתבש וייתכן גם שתחושו בלחץ, לכן חשוב שתהיו סבלניים עם עצמכם ואל תיקחו על עצמכם יותר מדי.

אהבה ויחסים:

מסוף ינואר ועד אמצע מרץ 2018, תוכלו להתמקד בחיי האהבה שלכם, לחזק קשרים, לפתח מערכות יחסים חדשות או להיכנס לשותפות חדשה.

אתם משקיעים אנרגיה רבה ביחסים בכלל, אך מסוף יוני עד אמצע אוגוסט 2018, עלולות לצוף בעיות במערכות היחסים שלכם וחשוב שתטפלו בבעיות ותשפרו את החיבורים שלכם עם הסובבים.


קריירה
וכספים:

זו שנה חשובה בכל הקשור לעבודה. תוכלו לקחת על עצמכם עשייה נוספת או ליצור מצב שאתם עוסקים במשהו שאתם אוהבים ושגורם לכם להתלהבות. אם אינכם מתלהבים ממה שאתם עושים כעת, הצורך והרצון בשינוי יתגברו ויניעו אתכם. מאמצע מרץ ועד אמצע מאי 2018 תוכלו להתמקד במטרות ובכיוון המקצועי. באוגוסט 2018 חשוב שלא תפעלו באימפולסיביות ותעשו שיעורי בית לפני כל מהלך ומספטמבר 2018 תוכלו להתמקד שוב ולמצוא את הנתיב הנכון.

 

בתולה

השנה מביאה עימה יותר קלות ואופטימיות. חשוב שתיקחו דברים בפרופורציה ואל תתנו לרגשות להשפיע עליכם יותר מדי. קיימת אנרגיה רבה ויש לכם תוכניות ורעיונות חדשים. אתם בתקופה בה אתם חושבים בגדול, יכולים להתמקד בצדדים החיוביים, לבוא עם תוכניות ורעיונות חדשים ולהתמקד בחוויות חדשות. זה זמן לחשוב מחוץ לקופסא, להיות פתוחים לדרכים יוצאות דופן ותוכלו גם ללמוד נושאים בלתי שגרתיים.

חשוב לכם להתמקד בהידוק הקשרים וזו שנה שאתם קשובים, מבינים ומוכנים להקריב למען האנשים שאכפת לכם מהם, אך במהלך מרץ - אפריל 2018 יחסים קרובים יבחנו מחדש. מסוף יולי עד אמצע אוגוסט דברים מהעבר יעלו ויהיה עליכם להתמודד עימם ולמצוא פתרונות.

מיולי 2018 תוכלו לפגוש אנשים חדשים, לפעול לטובת מיזם שיוציא אתכם מחוץ לאזור הנוחות שלכם, לעשות משהו שונה, להיות יותר עצמאיים, לבלות יותר זמן עם חברים, או שתמצאו דברים שגורמים לכם להתחדשות ולהתלהבות. מצאו הזדמנויות שיקרבו אתכם לחלומות שלכם ולדרך בה הייתם רוצים את חייכם.                       


אהבה ויחסים:

בשנים האחרונות חוויתם שינויים והבנה חדשה בכל הקשור לאינטימיות. מחודש מרץ עד אמצע מאי 2018, תוכלו להתמקד ביצירת יחסים בריאים ולחלוק את האהבה שאתם מרגישים. עם זאת, בתקופה שבין מרץ –אפריל 2018, עלולים לצוף קשיים בחיבור עם אחרים ואולי תרגישו שכל הקשור לשיתוף או קירבה לא עובד בדרך בה הייתם רוצים. חשוב שתתמודדו עם בעיות שקשורות באינטימיות בזמן שהן צפות ותנסו לשחרר מחסומים.

 

קריירה וכספים:

בין פברואר ועד סוף יוני 2018 תוכלו למצוא הזדמנויות עבודה חדשות, להתחיל בפרויקטים חדשים ולזכות בתשומת לב רבה יותר והכרה על עבודתכם. עם זאת, ביולי 2018 אתם עלולים להיתקל בבעיות בעבודה או עם האנשים שאתם עובדים איתם או עבורם, או שמלווה אתכם תחושה של חוסר התלהבות במה שאתם עושים. נסו לוודא שיש לכם דרך לפרוק את האנרגיה המתסכלת.

אם אינכם אוהבים את מה שאתם עושים ואתם רוצים ליצור שינוי תוכלו לעשות זאת אך חשוב שתעשו שיעורי הבית לפני המהלך הסופי.

נסו להימנע מהוצאות גבוהות או מיותרות, לחסוך ולשמור קצת כסף בצד לדברים לא צפויים.

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות