מספר 11

המספר 11 מזכיר לנו שבזמן שאנו צריכים לעבוד על עצמנו, אנו חייבים להמשיך לראות את המטרה הסופית. כאשר אנו פועלים מתוך מקום של איזון, אנו יכולים לעזור לאחרים מתוך חמלה אמיתית.

מחבר: פרידה אורינגר

המספר 11 הוא בעצם המספר הראשון שאינו יכול להיות מיוצג על ידי אדם, יש לנו 10 אצבעות. זו גם הסיבה שבגללה הוא נחשב לעתים קרובות כמספר מסתורי. נוסף על כך קיימת האמונה שהמספר הזה נושא ויברציה רוחנית שמביאה ליכולת תקשור, כך שאותם אנשים שהמספר 11 מופיע בשמם או בתאריך הלידה שלהם, הם רגישים וקולטים יותר מהאחרים.
בנומרולוגיה נחשב המספר 11 למספר מאסטר, יחד עם המספר 22. לרוב, בחישובים נומרולוגיים לא מצמצמים אותם, או שנותנים להם התייחסות מיוחדת.
אם מספר 2 מתאר דואליות, הלא המספר 11 הוא העצמה של אותה דואליות, ומתאר קיצוניות ומצבים של אנרגיה חיובית מול אנרגיה שלילית.
המספר 11 הוא למעשה פעמיים אחד, כלומר, הויברציה של המספר 1 מוכפלת ומתעצמת. לעתים קרובות ההתייחסות למספר בעל ויברציה כפולה היא כאנרגיה גבוהה יותר, אנרגיה גלובאלית ואף רוחנית יותר.
היבט נוסף של המספר 11 הוא שכאשר מצמצמים אותו הוא הופך להיות מספר 2. שניים הוא המספר של דואליות ואיזון, כמו גם שוויון, צדק וחסד. אך כאשר מדובר ב-11 הוא מביא לתנודה גבוהה יותר של איזון ושוויון בין זכרי לבין נקבי.
אם נסתכל על המספר 11, אנו רואים שהוא מורכב משני קווים ישרים, המקבילים זה לזה, שלא יפגשו לעולם. ניתן להשוות זאת לדואליות של צד נשי וצד גברי, כאשר כל אחד שומר על האינדיבידואליות שלו, וכאשר הם מופיעים יחדיו, הם הופכים להיות ישות או אספקט גבוהים יותר.
עם האנרגיה של המספר 11 הבחירה היא בידינו, אנו יכולים לשמור את האנרגיות נפרדות או להשתמש בהן למען מטרה גבוהה יותר, אשר תועיל במישור הגלובלי והרוחני.
המספר 11 מזכיר לנו שבזמן שאנו צריכים לעבוד על עצמנו, אנו חייבים להמשיך לראות את המטרה הסופית. כאשר אנו פועלים מתוך מקום של איזון, אנו יכולים לעזור לאחרים עם חמלה אמיתית. בסופו של דבר, האנרגיה של המספר 11 היא שילוב של אנרגיות הפרט המוצגות בתוך תמונה גדולה. משמעות הדבר היא שעלינו לכבד את ההבדלים שיש בינינו, בעיקר תוך כיבוד הדרך הרוחנית של כל אחד ואחת מאיתנו.

שנת 2009
על פי הנומרולוגיה, שנת 2009 היא שנה אוניברסאלית מספר 11/2 (2+0+0+9=11), שהוא מספר מאסטר. הפעם האחרונה שבה סך השנה היה 11 הייתה בשנת 1910. מספר 11 מסמל שינוי מתוך חזון ועקרונות הומניטאריים, וזוהי שנה טעונה באנרגיה.

צעד גדול לאנושות
משימת אפולו 11, אשר הייתה החללית המאוישת הראשונה שהנחיתה אנשים על הירח, היא דוגמה טובה לאיכות של המספר 11, התמקדות בחזון. אנשים ברחבי העולם כולו נאספו מול הטלוויזיות כדי לחלוק את הרגע שבו רגל אדם דורכת על הירח ובכדי לראות כיצד הכוכב שלנו נראה מהחלל. באותם רגעים הייתה התרוממות רוח והעולם כולו השתנה.
האסטרונאוט ניל ארמסטרונג שצעד את הצעד הראשון אמר באותו המעמד "צעד קטן לאדם צעד גדול לאנושות". ואין ספק שמשימת אפולו 11 פתחה עידן חדש, והייתה לה השפעה רבה על המדע, על רוח האדם.

עוד  כמה נתונים הקשורים למספר 11
  • 11 הוא מספר ראשוני - מספר ראשוני הוא מספר טבעי גדול מ-1, שלא ניתן להציגו כמכפלה של שני מספרים טבעיים קטנים ממנו.
  • בנומרולוגיה, סיכום תאריך הלידה נקרא "נתיב החיים". מעניין לגלות שסיכום תאריך הלידה של הנשיא הנבחר בארצות הברית, ברק אובאמה הוא 11.
    אובאמה נולד בתאריך 4.8.1961
    11=2+9=29 =4+8+1+9+6+1
    תאריך הלידה של ג'ו בידן, סגן הנשיא הנבחר הוא 20.11.1942 ואם נסכם את תאריך הלידה שלו נקבל את המספר 2
  • בבית המקדש היו הכהנים מקריבים קטורת של בשמים מעל המזבח. הקטורת הזאת הייתה מורכבת מאחד עשר סממנים, כלומר 11 מינים של בשמים.
  • דברי הפרידה של משה מעם ישראל נאמרו בחודש האחד עשר.
    "אֵלֶּה הַדְּבָרִים, אֲשֶׁר דִּבֶּר מֹשֶׁה אֶל־כָּל־יִשְׂרָאֵל, בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן; בַּמִּדְבָּר בָּעֲרָבָה מוֹל סוּף בֵּין־פָּארָן וּבֵין־תֹּפֶל וְלָבָן וַחֲצֵרֹת וְדִי זָהָב׃  אַחַד עָשָׂר יוֹם מֵחֹרֵב, דֶּרֶךְ הַר־שֵׂעִיר; עַד קָדֵשׁ בַּרְנֵעַ׃" דברים א, א-ב
    בדבריו מזכיר משה לעם ישראל שהמסע מהר סיני לארץ ישראל נמשך בדרך כלל אחד עשר יום, וצריך לזכור שמסע אל הארץ המובטחת אינו מסתכם במסע הפיזי, כי אם במסע רוחני שכל אחד מאיתנו חייב לעשותו.
  • אחדעשר כוכביא מופיע בשיר "אחד מי יודע" – אלו אחד עשר הכוכבים שראה יוסף בחלומו, שמסמלים את אחיו שמשתחווים לו.
  • בקלפי הטארוט, קלף מספר 11 הוא קלף הצדק, שמדבר על חוק הקארמה, על החלטות ובחירות, על כך שהצדק יכריע. כאשר הוא מופיע הוא מתאר שלכל החלטה יש מחיר ואת הצורך לגלות אחריות ולשאת בתוצאות העתידיות של כל בחירה.
  • מתקפת הטרור הגדולה בהיסטוריה, אסון התאומים התקיימה בתאריך 11 בספטמבר.
  • 11 הוא מספר הרובים במטחי הכבוד של הצבא האמריקני.
  • מלך צרפת, אנרי הרביעי אשר כונה אנרי המלך הטוב, היה אביו של לואי השלושה עשר,  נרצח ברחוב R.Ste. Opportune מול
    בית מספר 11
  • 11 הוא מספר השחקנים בקבוצה במשחק כדורגל.
  • 11 הוא המספר של ערוץ הטלוויזיה הממלכתי בישראל
  • 11 הנקודות הן אחד-עשר יישובים אשר הוקמו במבצע התיישבות בנגב הצפוני, שנחשב לגדול מסוגו בשנים שקדמו להקמת מדינת ישראל ומטרת הייתה לגרום להכללת אזור הנגב בתוך גבולותיה העתידיים של המדינה היהודית.
  • "בכל רגע בחיינו אנו עומדים כשרגלנו האחת בסיפור פיות ורגלנו האחרת על פני תהום." מתוך הספר: אחת עשרה דקות, פאולו קואלו 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

לוקחים את הגורל לידייםמספר הבית והשפעתו דחפים ותשוקות פנימיותשנת 2008 מבחינה נומרולוגיתמשמעות המספרים החסרים בשם מספר 7מציאת נתיב החיים08.08.08 נומרולוגיה המתמטיקה של הרוחמספר איזון