מספר הבית והשפעתו

חיינו מושפעים ממספר הבית בו אנו מתגוררים.
אם נדע מהם התדרים והאנרגיות שמקיפים אותנו, נוכל להפיק מהם את המרב עבור עצמנו.

מחבר: מערכת iStrology


הנומרולוגיה מעניקה למספרים משמעות ככוח בעל פוטנציאל. כל סיפרה היא פוטנציאל של אנרגיה, אופי, השפעה והזדמנות. מכיוון שהבתים שאנו מתגוררים בהם מאופיינים על ידי מספר, כל בית נושא עימו את הפוטנציאל, התדרים והאנרגיות של אותו המספר והם משפיעים על הבית ועל המתגוררים או השוהים בו.
אנו יכולים לחוש את האנרגיות הללו כאשר אנו נכנסים למקום, חלק מאיתנו ירגישו טוב במקום מסוים, וחלק מאיתנו פחות.
חיינו מושפעים הן ממספר הבית והן ממספר הדירה שלנו. אם נדע מהם אותם התדרים נוכל להפיק מהם את המרב עבור עצמנו.
הערכים אינם חיוביים או שליליים, לכן גם אין בית חיובי או שלילי, אך ישנם בתים עם מספרים מסוימים שיתאימו לחלק מהאנשים יותר מאשר לאחרים.

הנומרולוגיה כשיטה מצמצמת את הערכים עליהם היא מתבססת לספרה אחת, לכן כל המספרים שמעל המספר 9 מצמצמים לספרה אחת.
כך למשל, המספר 35 מצטמצם למספר חד ספרתי על ידי חיבור המספרים 3+5 וביחד אנו מקבלים את המספר 8. ניתן לומר שבמידה מסוימת כל הבתים במספר 8 (או 17 או 26 או 35 וכו') הם בעלי אותה "אנרגיה", לכן כאשר מתבוננים על מספר הבית, צריך להתחשב בכל אחת מהספרות המופיעות בו וגם בסיכום החד ספרתי. במידה ויש ניגוד, המספר החד ספרתי הוא בעל עוצמה גבוהה יותר והוא מחליש מעט את הספרות שמרכיבות את המספר.

האנרגיה של הדיירים גם היא משמעותית מאוד, כל אחד מהשוהים בבית תהיה משפיע בדרכו ומביא איתו אנרגיות שמהשפיעות על הבית. לכן, כפי שכבר צוין, ישנם כאלו שירגישו טוב יותר בבית עם אנרגיות מסוימות, לעומת האחרים.
האפשרות לדעת מה האנרגיה של הבית מסייעת לנו לבחור בית שיתאים לאישיות שלנו ולמטרות שלנו בחיים. באופן דומה, אם אנו מוצאים את עצמנו חוזרים להתגורר באותו מספר של בית, ייתכן שישנה סיבה נסתרת שמשפיעה את הבחירה שלנו והנומרולוגיה יכולה לעזור לנו להגיע לשורש העניין.

בית מספר 1
בית טוב לאנשים עצמאים, יעילים, יצירתיים, מקוריים, כאלו שסומכים על עצמם. זהו בית שמתאים מאוד לאנשים שעוסקים בניהול, מנהיגות, יצירה, לבעלי עסקים פרטיים ולאנשים שרוצים לעבוד מהבית. אנשים שמתגוררים בבית מספר 1 ימצאו שהשאפתנות, האומץ, הלהט והתשוקה שלהם מתחזקים בו. מספר 1 יסייע לגלות את החלומות והרצונות האמיתיים. הוא מחזק במתגוררים בו את הרעיונות, מסייע להתחלות חדשות, לפריצת דרך, לראשוניות ומחזק את היצירתיות ואת התעוזה. אלו המתגוררים בו צריכים להתמקד במטרות ובחלומות שלהם ולהגשים אותם.
דבר נוסף שמתפתח בבית מספר 1 זו האינדיבידואליות, לכל אחד מהדיירים עולם משלו, אך במקביל יש בבית חום, אהבה ויצירה. זה בית שמזמין אליו אורחים.

נדרשת תשומת לב לכך שיש כאלו שרואים בדיירי בית מספר 1 מתנשאים או אנשים "קרירים". האומץ והתשוקה שדיירי הבית מפגינים בכדי להשיג את המטרות שלהם יכולים להתפרש באופן לא נכון על ידי בני משפחה, ידידים ושכנים.

צבעים חיוביים עבור בית מספר 1 : צהוב, זהב, וכתום.

בית מספר 2
בית של זוגיות טובה, שיתוף פעולה, שלווה, אחדות ואיזון בחיים. הוא נותן תחושת חום וביתיות. זהו בית נפלא לזוג צעיר או לאנשים שחיים ביחד זמן רב, הוא טוב ליצירת קשרים ומיקוד ביחסי אהבה ארוכים וממושכים. בית מספר 2 יסייע באיזון של כל מערכת יחסים.  בית זה מחזק את היכולות האינטואיטיביות ואת הדמיון ומסייע לפתח רעיונות חדשים ולתכנן את העתיד.
הבית מתאים לאנשים ידידותיים, לאנשים שיש להם נטייה לעסוק בעבודות טיפוליות, אנשים מופנמים מעט, העוסקים בענייני הנפש.

נדרשת תשומת לב לכך שיש כאלו שיפרשו את השלווה והרוגע כעצלנות. המתגוררים בבית מספר 2 צריכים להקפיד ולתקן את כל מה שמוזנח בבית.  
בית מספר 2 עלול לגרום לרגישות גבוהה, רצוי להימנע מרגישות יתר.
בבתים מס' 2, שמקורם בסכום ספרות המספר 11 יתכנו בעיות אינסטלציה וצנרת בתדירות גבוהה יותר.

צבעים חיוביים עבור בית מספר 2: קרם, ירוק ולבן.

בית מספר 3
זהו אחד הבתים השמחים יותר, עם קבלת פנים חמה שמורגשת מיד בכניסה אליו. הבית משדר הומור, צחוק, הנאה, התרגשות, שפע, שמחה ומזל. זה בית מאוד יצירתי והמתגוררים בו מאוד יצירתיים. הוא נותן תחושת חופש, מרחב ואופטימיות ויש בו הרגשה של נינוחות ורוגע.
זה בית שהדלת בו תמיד פתוחה. הוא מתאים לאנשים פתוחים, גלויים וחביבים, לאוהבי מסיבות ומפגשים חברתיים. הוא מתאים לאנשים יצירתיים, אנשים שאוהבים ילדים, בעלי דמיון, שאוהבים לארח ולהכיר אנשים חדשים. אנשים שעוסקים בתקשורת, המתגוררים בו מתקשרים אל חופש ולנסיעות רבות לחו"ל.
אנשים שחיים בבית מספר 3 אוהבים להשקיע בעיצוב, ליצור סגנון ייחודי ולא מסודר בתוך החלל הפנימי שלו.
הבית מפתח את הסקרנות והצמא לידע נרחב, יתכן שתהיה בו ספריה גדולה.

נדרשת תשומת לב לכך שעלול להיווצר מתח בגלל קושי לא לוותר.  המתגוררים בו צריכים לדעת לבטא את עצמם ולמצוא תחומי עניין שירתקו אותם, אחרת השעמום, העדר הגבולות ופיזור האנרגיה עלולים לגרום למתח.

צבעים חיוביים עבור בית מספר 3: סגול, סגול בהיר, לילך, כחול מרגיע.

בית מספר 4
בבית הזה קורים דברים מפתיעים ובלתי צפויים. קשה לשמור בו על שיגרה ורצף. המתגוררים בו  מאופיינים באורח חיים ליברלי ומשוחרר. אלו אנשים שבונים לעצמם את המסגרות שמתאימות להם. הדיירים בבית זקוקים להרבה מאוד אוורור ומרחב. מרכז חשוב בבית מהווים המחשב, האינטרנט והטלוויזיה.
ההתבוננות של המתגוררים בבית הזה היא לעבר העתיד ולא אל העבר. הבית מאופיין בנטייה לחדשנות ולגאדג'טים. הבית מתאים לאנשים אינדיבידואליים ועצמאיים. הבית מתאים לאנשים שעוסקים בתחומי ההיי-טק, מחשבים וטכנולוגיה, חשמל, טייס ואלקטרוניקה.
כדאי להכניס הרבה צמחים לבית הזה.

נדרשת תשומת לב לנטייה להיות ביקורתיים הן  מביקורת עצמית והן מביקורת כלפי הדיירים האחרים. תיתכן קירבה לאנטנות גבוהות או רעש מטוסים. בעיות חשמל יכולות להתרחש בתדירות גבוהה.

צבעים חיוביים עבור בית מספר 4: כחול וירוק

בית מספר 5
זהו בית של מגורים זמניים, ברוב הבתים במספר 5 אנשים מתחלפים כל הזמן.  בית שהדיירים לא נמצאים בו הרבה, יש תנועה ותקשורת טובה אך הרבה עניינים שמוציאים את האנשים החוצה. טוב למי שנמצא רוב הזמן בתנועה ושחייו רצופים שינויים. לעתים קרובות, גרים בבתים אלה בשכירות, ותחלופת הדיירים גבוהה.
הויבראציה של מספר חמש היא של אתגר, שינוי והתנסויות חדשות. אם הדיירים לא משתנים לעיתים קרובות אז הם ימצאו את עצמם משנים את העיצוב של הבית הזה. אנשים שחיים בבית מספר 5 זקוקים לגיוון וזה יבוא לידי ביטוי בכך שכל חדר בבית יהיו מגוון סגנונות עיצוב. הדיירים תקשורתיים מאוד. הטלפון ותיבת הדואר מקבלים משמעות מיוחדת בבית זה. יש בבית תנועה תמידית, הרבה דיבור, אין שקט, יש בו צלצולי טלפון, אינטרקום ורעשי מכוניות ואזעקות מהרחוב.
מכיוון שבבית הזה יש הרבה מידע, הוא מתאים לאנשים העוסקים בהוראה, הדרכה, טיפול, תקשורת ועסקים. הטלפון הוא מוטיב מרכזי, וגם תיבת הדואר מלאה במכתבים.

נדרשת תשומת לב לכך שבבית קיימת אנרגיה קבועה של חוסר שקט שעלולה לעורר וויכוחים והתרגזויות. על המתגוררים בבית להתמקד במטרות ברורות ולשלוט ביצרים שלהם. כדאי למצוא זמן למנוחה ולעצב את הבית בסגנון רגוע. יתכנו בעיות בנושא חשמל. 

צבעים חיוביים עבור בית מספר 5: ירוק וורוד.

בית מספר 6
אנשים נמשכים לבית הזה בגלל שהוא יוצר ויבראציות של משפחתיות, שלוה ואהבה. יש בו הרמוניה וזרימה חיובית של אנרגיות בין הדיירים, עם דגש על אמנות, יצירה, יופי, אירוח והכנסת אורחים נדיבה.
בית הרמוני וחם, שיש בו חשיבות רבה לאסתטיקה ויופי, הדבר בה לידי ביטוי בעיצוב הבית, הגינה והצמחייה ובהקפדה על ההופעה החיצונית של דייריו.
זהו בית שקשור בשותפות ובנישואין, פוריות ומעודד רווקים להינשא.
הבית מתאים למי שעוסק בעבודות שירות, יצירה, אומנות וטיפוח, אמנים, אנשי עסקים ועורכי דין.

נדרשת תשומת לב לכך שבמצבי לחץ עלולים להיווצר מצבים של שתלטנות.

צבעים חיוביים עבור בית מספר 6: ירוק וורוד, רוז.

בית מספר 7
זהו בית צנוע, עם אווירה שקטה, אמנותית ויצירתית.
הוא מעניק רצון ויכולות ללימודים והתפתחות. דייריו לא יוצאים הרבה מהבית.
הבית הזה מושך לעיתים קרובות אנשים רוחניים, אנשים בעלים דמיון ואינטלקטואליים שמחפשים רוגע וסביבה שלווה. הבית מחזק את האינטואיציה, דיירי הבית מאוד מחוברים לצד הרגשי שלהם ויש חיבור אינטואיטיבי ביניהם.
הבית מתאים עבור אלו שעוסקים בהדרכה וטיפול, זמרים, אמנים, מיסטיקנים ואנשים העובדים בטיפול, רפואה ופסיכולוגיה ועבודה סוצי
אלית.
הבית הזה אוהב מים, לעיתים קרובות יהיו בו בריכות, מזרקות או אקווריום עם דגים.

נדרשת תשומת לב לכל הקשור במערכת המים של הבית ומהיסחפויות רגשיות. לעיתים עלולות להיווצר בעיות בתקשורת בין המתגוררים בבית.

צבעים חיוביים עבור בית מספר 7: כחול עמוק, כסף וצבעים בגווני כחול ים.

בית מספר 8
בית חזק שמעודד את העוצמה של המתגוררים בו. הוא נותן תחושת כבוד ומעמד יש חיבור טוב בין רוח לחומר, ביטוי אישי והצלחה. הבית הזה מתקשר עם שאפתנות ורווח חומרי, אך נותן גם תחושת סגירות וכובד. זה אינו בית צעיר. האווירה בו ריאליסטית תכליתית. האווירה הנוקשה והסוגרת מתאימה לאנשים מבוגרים ופחות מתאימה לילדים, אין בבית ספונטאניות, האנרגיות דחוסות ועצורות וחסרה זרימה. יש בבית הרגלים קבועים, ההקפדה על חיי השגרה וחשש לפרוץ מסגרות.
צמחים ופרחים יוסיפו לאווירה של הבית הזה, יצירת סביבה טבעית תעזור להרגיע התנהגויות קיצוניות.
הבית יכול להתאים לאנשים אינדיבידואלים, אנשים שאפתנים שעובדים קשה וממוקדים בהצלחה סמכות וכוח, מנהיגים, מנהלים או מנכ"לים, אנשי עסקים ועורכי דין. הבית יכול להתאים גם למי שרוצים לעבוד מהבית ולחזק את המעמד הכלכלי שלהם.

נדרשת תשומת לב לכך שעלולים להיווצר מאבקי כוח ושליטה, שיפוטיות וביקורתיות שמקורם בפרפקציוניזם, תחושות אשם. על דיירי הבית להיות מודעים ולהתחשב בצרכים של האחרים.

צבעים חיוביים עבור בית מספר 8: ירוק, כחול, קרם ואפור.
 

בית מספר 9
הבית מתאפיין באנרגטיות של נדיבות ונתינה, הוא פותח את רוחב הלב של דייריו ומעורר בהם את האכפתיות ואת השירות למען אחרים. זהו בית שישבו אנרגיות דינאמיות, עם רצון לראות תוצאה מיידית לעשייה. הבית יכול להתקשר לטבע, צמחים, ובעלי חיים, הוא ימשוך אנשים שאוהבים בעלי חיים וכאלו שמודעים לתחומי איכות הסביבה.
הבית מחזק את התקשורת, את כושר הביטוי והיכולת להעביר מסרים ומעורר את היכולת לפתח חזון. המתגוררים בבית מספר 9 יוכלו לגלות שהמודעות הרוחנית שלהם מתפתחת באופן מהיר וקבוע.
הבית יכול להתאים למורים, פוליטיקאים, מרצים, זמרים, סופרים, ספורטאים, אנשי צבא, רופאים, פסיכולוגים או העוסקים במקצועות טכניים.

נדרשת תשומת לב לכך שבתקופות מסוימות עלולים להתעורר ויכוחים ומאבקים שמקורם בעקשנות וניסיון לכפות דעות. המאבקים יכולים להיות בין דיירי הבית, מאבקים עם שכנים בבניין עצמו או מחוצה לו. חשוב שהבית יישמר בטוח ומסודר, כיוון שיש בו נטייה לתאונות.

צבעים חיוביים עבור בית מספר 9: צהוב, סגול, ורוד ואינדיגו.

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

לוקחים את הגורל לידייםדחפים ותשוקות פנימיותשנת 2008 מבחינה נומרולוגיתמשמעות המספרים החסרים בשם מספר 7מציאת נתיב החייםמספר 1108.08.08 נומרולוגיה המתמטיקה של הרוחמספר איזון