מציאת נתיב החיים

לכל אדם יש מספר נתיב חיים (מספר גורל), אשר מצביע על הכיוון הכללי של החיים ומבטא דחפים פנימיים וכישורים טבעיים.
בואו ללמוד מהו נתיב החיים שלכם והאם אתם בדרך הנכונה.

מחבר: מערכת iStrology


תאריך הלידה הוא מרכיב משמעותי מאוד בהכנת מפה נומרולוגית. לכל אדם יש מספר נתיב חיים (מספר גורל), אשר מצביע על הכיוון הכללי של החיים ומבטא דחפים פנימיים באדם וכישורים טבעיים. המספר הזה מעיד על הוויברציה ביום בו נולד האדם, זוהי וויברציה קבועה המלווה את האדם כל חייו, מאחר ותאריך הלידה הוא קבוע ואינו ניתן לשינוי (לעומת שם שניתן לשנות).
כאשר אנו אומרים מספר גורל, יש בזה משהו קצת פטאלי ופחות משתנה.
מכיוון ש"הכל צפוי והרשות נתונה", בחרנו לקרוא למספר המסכם את תאריך הלידה בשם "נתיב החיים".

חישוב מציאת נתיב החיים

הנומרולוגיה כשיטה מצמצמת את הערכים עליהם היא מתבססת לספרה אחת, אולם, יש משמעות גם למספרים הדו ספרתיים.
אנו נתייחס כאן אל המספרים מ – 1 ועד – 9, אך שני מספרים נוספים שזוכים להתייחסות שונה הם 11 ו- 22, הנחשבים למספרי מאסטר.
המספרים 11 ו-22 מציעים פוטנציאל לדרגה גבוהה של לימוד ו/או הישגים, לעיתים קרובות בסביבה עם הרבה לחץ. בדרך כלל המספרים הללו פועלים באופן ממשי או ברמה מעשית במשמעות של המספרים 2 ו-4, אלא שישנם כאלו שנוכל למצוא את ההתפתחות שלהם אל תוך המספרים 11 ו-22 בשלב מתקדם בחייהם.
בכדי למצוא את מספר נתיב החיים, יש לחבר את המספרים של תאריך הלידה.

לדוגמה ניקח את התאריך 27.09.1970

נחבר את המספרים-

2+7+9+1+9+7+0 = 35

נחבר את ה-35, על מנת להגיע לספרה אחת

3+5 =8

מספר נתיב החיים אם כך יהיה 8

אגב, לעיתים אנשים מבקשים לדעת מהו מספר המזל שלהם, אם כך, זו התשובה, יש שמתייחסים אליו כמספר מזל, ויתרה מכך, ייתכן ותמצאו שהמספר אשר מופיע בסיכום תאריך הלידה, הוא מספר שמלווה אתכם בדרכים שונות ומופיע תכופות בחייכם.


משמעות נתיב החיים (מספר הגורל)

מספר נתיב חיים 1
מייצג יוזמה והתחלה. זוהי דרך של עצמאות, מקוריות ואינדיבידואליות. בעלי מספר זה הם בעלי יכולות ניהול, יש להם את האומץ ליזום ולנוע לעבר התחלות חדשות ולממש את השאיפות שלהם. בעלי תפיסה חדה, יכולת להתקדם ולהתגבר על מצבים בזכות יצירתיות וכושר אלתור. עניין העצמאות שלהם מודגש ולכן, עליהם לפעול בכדי להשיג את המרחב שלהם ולעבוד בכוחות עצמם, כאשר הדבר אפשרי.

מספר נתיב חיים 2
מייצג דואליות ודרך של שיתוף פעולה. בעלי מספר זה הם רגישים למצבים, אינטואיטיביים מאוד ויש להם יכולת לקלוט דברים שאחרים אינם קולטים. יחד עם זאת, בגלל שיש להם יכולת הבנה והזדהות מאוד גדולה, עליהם ללמוד ליצור הפרדות ולא להיפגע מכל דבר. הדרך להתקדם היא באמצעות נתינת עזרה לאחרים ושיתוף פעולה עימם. יש בהם משהו טיפולי, ובדרך כלל, אנשים יפנו אליהם לבקשת עזרה ותמיכה. הרבה פעמים הם יכולים למצוא את עצמם פועלים למען אחרים על חשבון הזמן שלהם. הבית והמשפחה, כמו גם היחסים עם הסובבים, מאוד חשובים להם.

מספר נתיב חיים 3
מייצג תקשורת וביטוי עצמי. אלו אנשים יצירתיים מאוד, בעלי כושר ביטוי ויכולת לבטא את עצמם בדרכים שונות. הם לומדים ומתפתחים כל הזמן (לאו דווקא לימודים פורמאליים), ועליהם למצוא את החופש האישי שלהם באמצעות העשייה. קיים צורך באתגרים, הם פועלים על פי האידיאלים בהם הם מאמינים, בעלי חוש צדק מפותח עם צורך להגיע אל האמת בכל תחום, ולכן, עליהם להתגבר על הנטייה לבזבז אנרגיה.

מספר נתיב חיים 4
מייצג צורך למצוא את המסגרות המתאימות ביותר. אנשים אלו למרות הצורך ביציבות ובמסגרות, אינם אנשים של מסגרות, ויפעלו בכל דרך ליצור את המסגרות שלהם בתוך המסגרת. הם אנשים כנים, מתמידים, בעלי כושר הבחנה וניתוח אובייקטיבי של מצבים. יש להם יכולת טובה לראות כמה מהלכים קדימה והם שמים לב לפרטים. עליהם לבנות לעצמם בסיס יציב, מבלי לפגוע באחרים, וממנו להתקדם. כדאי להשתחרר מההגבלות שהם שמים לעצמם ומהקושי לשנות הרגלים קבועים.

מספר נתיב חיים 5
מייצג שינויים וגיוון. מספר זה מייצג אנשים שעליהם להיות בתנועה, אוהבי חופש ונסיעות, יש להם אומץ ורצון להתנסות בדברים חדשים, יחד עם הצורך להרחיב אופקים מתוך תנועה וניסיון אישי. קל להם ליצור קשרים עם אנשים רבים, הם ערניים מאוד למתרחש סביבם, בעלי חריפותו שכלית וכושר המצאה, וכל אלו עוזרים להם להתמודד עם מצבים בדרך מהירה. הם מאוד שכלתניים, ויש להם יכולת לנתח מצבים בהגיון, אך עליהם לשלב ידע ומידע יחד עם האינטואיציה.

מספר נתיב חיים 6
מייצג אחריות, משפחתיות, ויצירתיות. אנשים אלו הם בעלי חוש אחריות מפותח מאוד, נראה כאילו נולדו לתת שרות, לנחם, לטפל באנשים וליישב חילוקי דעות. הבית והמשפחה מאוד חשובים להם, הם ישקיעו מאמצים ותשומת לב בבני המשפחה ובמעגלים הקרובים ובדרך כלל, יטפחו את הבית מבחינה אסטטית. הם מאמינים בשיתוף פעולה ובהדדיות מבלי שהדבר יפגע בהם. הם יצירתיים ובעלי יכולת התחדשות ונראה כי כל 7 שנים בערך, הם מתחילים תקופה או התחלה חדשה כמעט לגמרי, בתחום כלשהו. כדאי שיתמקדו במה שהם אוהבים ולא יתפשרו בגלל אילוצים חיצוניים.

מספר נתיב חיים 7
מייצג הבנה עמוקה, ראייה חדה, אינטואיציה. אנשים אלו הם בעלי קליטה על חושית ונחשבים לאינטואיטיביים שלעיתים נוטים להסתגר בתוך עולמם. הם תמיד לומדים, לא משנה באיזו דרך. מתפקדים טוב מאחורי הקלעים וזקוקים לשקט ולמרחב שלהם. הם מתנתקים מדי פעם, זאת בעיקר על מנת ליצור סדר פנימי ו"להטעין" את עצמם. לרוב יפנו אליהם אנשים לבקש את עצתם, כיוון שהם בעלי חוכמת חיים, אינטואיציה ויש להם יכולת הקשבה ויכולת תמיכה.
עליהם להאמין ולבטוח בעצמם ובכישורים הטמונים בהם וללמוד לבטא רגשות ומחשבות ולא לשמור אותן בבטן.

מספר נתיב חיים 8
מייצג אחריות רבה מגיל צעיר. בדרך כלל מייצג ילדים בכורים או את אלו אשר מתפקדים כבכורים בבית. יש להם חוש מולד לאחריות ולחובה והם ינסו לעמוד בציפיות של אחרים. עליהם להשקיע הרבה מאמץ, עבודה, מחשבה, מרץ ואנרגיה ברמות שונות.
הם בעלי רצון חזק ושאפתנים. הם לא נדחפים אך יגיעו לכל מטרה אותה הציבו באיטיות ובבטחה. הם מתנהגים כאילו לא אכפת להם מה חושבים עליהם, אך בתוך תוכם מאוד אכפת להם והכבוד שלהם חשוב. יש להם אופי מאוד חזק וכוח פנימי גדול. ככל שהם מתבגרים הם נראים ומתנהגים כצעירים יותר, בסביבות גיל 40 מתחילים להרגיש שיותר קל להם, בעיקר בגלל שגישתם לחיים עוברת שינוי והם מתחילים להשתחרר מהשמרנות והערכים שהם הציבו לעצמם.
התמדה בקריירה ובעבודה אינטנסיבית בשילוב השאפתנות יכולים להביא להצלחה בתחום בו בחרו, הן ברמה המקצועית והן מבחינה כלכלית.

מספר נתיב חיים 9
מייצג נתינה גבוהה ופעילות למען הכלל. אנשים אכפתיים אשר אוהבים לעזור. בעלי כושר שיפוט טוב ומוכנים להילחם עבור צדק. הם נחושים בדעתם להשיג את מה שהם רוצים. הם מקרינים עוצמה ונחישות ונתפסים בעיני הסביבה הרבה יותר חזקים ובטוחים בעצמם ממה שהם תופסים את עצמם. קשה להם להפיק מעצמם את המרב כאשר אינם בטוחים שסומכים עליהם. לעתים קיימת נטייה לאימפולסיביות וללקיחת החלטות מהירות מדי, עליהם ללמוד להתמיד. יש להם נטייה לתת אמון באנשים ומכיוון שהם מאוד גלויים הם מצפים שהאחרים יהיו כמותם. לעתים הם נשמעים ציניים. הם יכולים לנתח מצבים בצורה טובה ,הם מגיעים מהר לעניין, לכן הם גם מגלים חוסר סבלנות כלפי אלה שחושבים לאט יותר וכלפי טעויות חשיבה של אחרים. אוהבים לגעת ולכן גם מפתחים כישורים בעבודות יד. במצבים מסוימים, כאשר מישהו מתנגד להם, הראיה שלהם הופכת להיות קיצונית והם רואים את הדברים "שחור-לבן".

מספר נתיב חיים 11
מייצג יכולת מיסטית גבוהה, הארה, אינטואיציות חזקות וחוש מיסטי מפותח.
בעלי מספר זה הם בעלי נטייה רוחנית גבוהה, יכולת טובה לקדם רעיונות, הם ממציאים ובעלי רעיונות חדשניים. בעלי אנרגיות חיוביות שיכולים להדריך אחרים.

מספר נתיב חיים 22
מייצג חוכמה, יכולת לפעול למען אחרים. אנשים בעלי עוצמה ייחודית וכושר ביטוי מעולה. הם חכמים המסתגלים לכל מקום או מצב חדש, יצירתיים, פרפקציוניסטים ומחפשים שלמות. יצירתיים ובעלי יכולת להתפתח ולהתקדם.

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

לוקחים את הגורל לידייםמספר הבית והשפעתו דחפים ותשוקות פנימיותשנת 2008 מבחינה נומרולוגיתמשמעות המספרים החסרים בשם מספר 7מספר 1108.08.08 נומרולוגיה המתמטיקה של הרוחמספר איזון