מספר 11

המספר 11 מזכיר לנו שבזמן שאנו צריכים לעבוד על עצמנו, אנו חייבים להמשיך לראות את המטרה הסופית. כאשר אנו פועלים מתוך מקום של איזון, אנו יכולים לעזור לאחרים מתוך חמלה אמיתית.

מחבר: פרידה אורינגר

המספר 11 הוא בעצם המספר הראשון שאינו יכול להיות מיוצג על ידי אדם, יש לנו 10 אצבעות. זו גם הסיבה שבגללה הוא נחשב לעתים קרובות כמספר מסתורי. נוסף על כך קיימת האמונה שהמספר הזה נושא ויברציה רוחנית שמביאה ליכולת תקשור, כך שאותם אנשים שהמספר 11 מופיע בשמם או בתאריך הלידה שלהם, הם רגישים וקולטים יותר מהאחרים.
בנומרולוגיה נחשב המספר 11 למספר מאסטר, יחד עם המספר 22. לרוב, בחישובים נומרולוגיים לא מצמצמים אותם, או שנותנים להם התייחסות מיוחדת.
אם מספר 2 מתאר דואליות, הלא המספר 11 הוא העצמה של אותה דואליות, ומתאר קיצוניות ומצבים של אנרגיה חיובית מול אנרגיה שלילית.
המספר 11 הוא למעשה פעמיים אחד, כלומר, הויברציה של המספר 1 מוכפלת ומתעצמת. לעתים קרובות ההתייחסות למספר בעל ויברציה כפולה היא כאנרגיה גבוהה יותר, אנרגיה גלובאלית ואף רוחנית יותר.
היבט נוסף של המספר 11 הוא שכאשר מצמצמים אותו הוא הופך להיות מספר 2. שניים הוא המספר של דואליות ואיזון, כמו גם שוויון, צדק וחסד. אך כאשר מדובר ב-11 הוא מביא לתנודה גבוהה יותר של איזון ושוויון בין זכרי לבין נקבי.
אם נסתכל על המספר 11, אנו רואים שהוא מורכב משני קווים ישרים, המקבילים זה לזה, שלא יפגשו לעולם. ניתן להשוות זאת לדואליות של צד נשי וצד גברי, כאשר כל אחד שומר על האינדיבידואליות שלו, וכאשר הם מופיעים יחדיו, הם הופכים להיות ישות או אספקט גבוהים יותר.
עם האנרגיה של המספר 11 הבחירה היא בידינו, אנו יכולים לשמור את האנרגיות נפרדות או להשתמש בהן למען מטרה גבוהה יותר, אשר תועיל במישור הגלובלי והרוחני.
המספר 11 מזכיר לנו שבזמן שאנו צריכים לעבוד על עצמנו, אנו חייבים להמשיך לראות את המטרה הסופית. כאשר אנו פועלים מתוך מקום של איזון, אנו יכולים לעזור לאחרים עם חמלה אמיתית. בסופו של דבר, האנרגיה של המספר 11 היא שילוב של אנרגיות הפרט המוצגות בתוך תמונה גדולה. משמעות הדבר היא שעלינו לכבד את ההבדלים שיש בינינו, בעיקר תוך כיבוד הדרך הרוחנית של כל אחד ואחת מאיתנו.

שנת 2009
על פי הנומרולוגיה, שנת 2009 היא שנה אוניברסאלית מספר 11/2 (2+0+0+9=11), שהוא מספר מאסטר. הפעם האחרונה שבה סך השנה היה 11 הייתה בשנת 1910. מספר 11 מסמל שינוי מתוך חזון ועקרונות הומניטאריים, וזוהי שנה טעונה באנרגיה.

צעד גדול לאנושות
משימת אפולו 11, אשר הייתה החללית המאוישת הראשונה שהנחיתה אנשים על הירח, היא דוגמה טובה לאיכות של המספר 11, התמקדות בחזון. אנשים ברחבי העולם כולו נאספו מול הטלוויזיות כדי לחלוק את הרגע שבו רגל אדם דורכת על הירח ובכדי לראות כיצד הכוכב שלנו נראה מהחלל. באותם רגעים הייתה התרוממות רוח והעולם כולו השתנה.
האסטרונאוט ניל ארמסטרונג שצעד את הצעד הראשון אמר באותו המעמד "צעד קטן לאדם צעד גדול לאנושות". ואין ספק שמשימת אפולו 11 פתחה עידן חדש, והייתה לה השפעה רבה על המדע, על רוח האדם.

עוד  כמה נתונים הקשורים למספר 11