תחזית אסטרולוגית לשבועיים 14.07.2017-27.07.2017

מחבר: טובה ספרא

בשישי שבת, 14-15 ביולי, תהיו פתוחים יותר לשיחות ולרעיונות שיאפשרו לכם לראות דברים בדרך שונה וחיובית. אלו ימים טובים למפגשים חברתיים או לנסיעה קצרה שתאפשר לכם להתאוורר. אם יש לכם עניין באדם מסוים אלו ימים טובים ליצירת קשר.

בימים 16.07-18.07, מערכות יחסים עלולות לעורר מבוכה. אלה ימים בעייתיים גם בנושא הפיננסי ונדרשת זהירות בהתנהלות הכספית. על מנת שלא תצטערו על מהלכים – הקפידו להימנע מעיסוק בנושאים שאין לכם את כל הנתונים לגביהם. נפטון עלול גם לגרום לחוסר הבנה בשיחות בינאישיות בגלל פרשנות מוטעה. מי שמחפש רומנטיקה, אלה הימים שתוכלו לבחור בארוחה לאור נרות.

החולשה של הימים הללו תורגש כבר מהתאריך 15.07, עם תהליך שניבנה בין הכוכבים מארס ואורנוס, שגורמים לחוסר סבלנות, מצבים נפיצים, מתחים וקוצר רוח וזה ילווה אותנו עד לתאריך 18.07. מודעות לכך יכולה לעזור לכם להתרחק מוויכוחים ובכלל להימנע ממצבים שיש בהם סיכונים. ההרגשה בימים אלה היא ש"עומדים על הקצה", הכעס והאלימות עלולים להתבטא בכל נושא. כוכב מארס, הנמצא במזל סרטן, ישפיע על מתחים או התגוננות בתוך המשפחה, על הביטחון הפיננסי והעסקי שלכם. יתכן גם שמשהו אגרסיבי ואלים מאוד עלול להתרחש בעולם, בעיקר בתוך רצועת זמן שתמשך עד לתאריך 21.07, יום בו השמש תהיה במנעד מתוח עם האורנוס ומדובר בעוד מבנה רגיש ונפיץ. מומלץ לשמור על ערנות, לא ללחוץ ולדחוף בכוח את המטרות שלכם, קל להתעצבן ולהיות חסרי טקט. חישבו על התדמית שלכם במצבים כאלה.

דרך אגב, השילוב המתוח בין מארס ואורנוס הוא תמרור אזהרה בנוגע לטיפול במכשירי חשמל ושימרו גם על זהירות בנהיגה. שימו לב כי שני אלה "ממגנטים תאונות" גם כאלה שלא חשבתם עליהם.

אף על פי כן, הנושא החברתי זורם יותר ואירועים מאפשרים הנאה ובילויים. בימים סביב 18.07-19.07 אפשר יהיה להתמקד במה שחשוב לכם. ההתייחסות לפרטים חשובה, כך שגם במפגשים עם חברים תרגישו שהשיחות כנות יותר וניתן למצוא נושאים משותפים.

כוכב מארס עובר למזל אריה, בתאריך 20.07. מארס ימצא את מקומו מיד במזל האש והאגו ירקיע לשחקים. המעבר הזה יחזק את הרצון לעמוד במרכז העניינים, לבטא את עצמכם ואת הרצונות שלכם בדרמטיות, אך נסו לזכור שהאגו מניע אתכם ועלול לגרום לכם לקחת על עצמכם מעל ומעבר. הקשיבו לעצמכם ושימו לב להצהרות שאתם מצהירים.

השמש עוברת למזל אריה בתאריך 22.07. מזל אריה תמיד מעורר את הרומנטיקה (אצלנו ט"ו באב, חג האהבה), האנרגיה שמחה ויצירתית יותר ואלו ימים שמתאימים לחופשות ובילוי עם הילדים (מזל אריה מסמל ילדים, בילויים ותרבות).

בימים 23.07-24.07 מערכות יחסים עוברות "מבחנים" ואתם נוטים לבדוק האם ישנם יעדים משותפים ורצונות דומים ביחסים. התוצאה עלולה לגרום לריחוק ולסימני שאלה בנוגע לאחריות ההדדית. קחו הכל בפרופורציות, יש גם ימים כאלה במהלך החיים. במהלך הימים האלה קיים מבנה נוסף שעוזר לקבל החלטות טובות שמשנות את כל התמונה והאהבה תחזור כהרף עין לחייכם. בתאריך 25.07, כוכב התקשורת, מרקורי, עובר למזל בתולה והמשמעות של המעבר הזה היא תשומת הלב לפרטים, שמעוררת אוטומטית ביקורתיות וזאת בנוסף לנטייה לנג'ס ולקטר.

בתאריך 26.07 כוכב מארס ייפגש עם השמש במזל אריה, הגאווה והאגו יהיו במלוא תפארתם. יצוצו מיומנויות של מנהיגות, יתכן שזה יבוא יותר לביטוי בתחום הצבאי או ברמה אישית והתגובות תהיינה בעלות אופי לוחמני. עם מודעות למצב תוכלו לבחור לשלוט בעצמכם ולהימנע מגסות רוח.

מבנה הכוכבים בתאריך 27.07 מעורר את פלוטו וגורם לקנאה, למצבים בהם תרגישו שמישהו מנסה לכבול אתכם אליו באזיקים או שמישהו מבני המשפחה סוגר את הארנק. המשיכו הלאה, אל תתפתו להיכנס לוויכוחים או מאבקי כוח, במיוחד לא בנושא הרומנטי או הפיננסי, חבל על האנרגיה שלכם. כדאי לבחון את המידע שמגיע כדי לא לטעות ועל מנת שלא תגיבו באימפולסיביות שגוייה.

בימים 27.07-28.07 ( ואולי ההשפעה תהיה כבר כמה ימים לפני כן) החשיבה במיטבה, אתם יכולים לבדוק לעומק כל דבר ולמצוא תשובות. נסו להימנע ממניפולציות או תרגילים מלוכלכים במטרה להשפיע על אחרים. בימים האלה הפוליטיקאים והתקשורת יצאו בכותרות וספינים במטרה להשפיע על דעת הקהל, אבל זכרו שגם אתם יודעים לחשוב ולנתח מצבים, שלא "יאכילו" אתכם ב"לוקשים".

 

זמני ירח בטל:

יום שישי 14.07, הירח בטל משעה 19:59 עד שעה 02:51 אחר חצות.

יום שני 17.07 הירח בטל משעה 05:20 בבוקר עד שעה 08:04.

יום רביעי 19.07 הירח בטל משעה 09:10 עד שעה 10:31.

יום שישי 21.07 הירח בטל משעה 08:47 עד שעה 11:09.

יום ראשון 23.07 הירח בטל משעה 09:06 עד שעה 11:33.

יום שלישי 25.07 הירח בטל משעה 12:21 עד שעה 13:32

יום חמישי 27.07 הירח בטל משעה 09:30 עד שעה 18:37.

 

כלכלה ושווקים:

כוכב אורנוס ישפיע בשבוע הקרוב, כך שימשיך להיות מעניין. הופעתו תהיה דומיננטית בין הימים 16.07-21.07 ובהמשך בתאריך 26.07, כך שכל התקופה תרגישו שאתם על נדנדה שעולה ויורדת.

בין הימים 17.07-18.07 כוכב נפטון ישפיע ויגרום לטעויות בהבנת הנקרא או הנשמע. עדיף לא לקבל החלטות פיננסיות בימים האלה, התמונה אינה ברורה והמידע שאתם מקבלים מעורפל. זה נכון גם בנוגע להחלטות כלכליות במישור האישי.

כוכב מארס עובר למזל אריה בתאריך 20.07 וונוס וסאטורן ישפיעו בין הימים 23.07-24.07, כך שאלה ימים לא נוחים לתנועה בשווקים.

מארס ואורנוס ובשילוב עם כוכבים אחרים גורמים להחלטות אימפולסיביות כך שרצועת הזמן בה אנחנו נמצאים אינה מביאה שקט לשווקים וזה ימשך עד סוף ספטמבר.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו:

בבדיקה חוזרת מצב הכוכבים של ראש הממשלה ממשיך עם השילוב 4-10, 2-8, 3-9 ואלה ממשיכים ומלווים אותו בהמשך גם לאורך 2018. כוכב פלוטו על ציר 3-9 בכמה מעגלים במפה, אינו משאיר סימן שאלה לגבי התפקוד שלו במסגרת הנורמות המקובלות. מצבי הכוכבים משפיעים לאורך זמן ומציגים אדם הנמצא בעמדת השפעה ומקדם תוכניות לפי החוק.


תזכורת מרשימה שהופיעה כאן בתאריך 13.01.2017:


"החל מפברואר 2017, מבנה הכוכבים הראשי הוא 4-10, 2-8, 3-9. המשמעות היא שנתניהו ימשיך לתפקד במסגרת הקיימת, אבל במציאות תובענית (2-8). יהיה עליו להיאבק במצבי מתח, מאבקי כוח ושליטה לאורך הדרך ומול כל אלה נתניהו חש שעליו להפגין נחישות בדרכו, בעיקר בגלל שהוא מאמין במה שהוא עושה כראש ממשלת ישראל. אין ספק שיש כאן גם פגיעות, רגישות לכל מה שנאמר עליו, הוא לוקח ברצינות את הביקורת עליו ועל תפקידו כראש ממשלה. הכוכבים על ציר 3-9, מציגים שהוא מקפיד להיות מעודכן כל הזמן, פתוח למגוון ערוצי מידע, לתקשורת ולרעיונות חדשים. כוכב פלוטו על ציר 3-9, עוזר לו להוכיח את הצדק שלו במכלול נושאים, כולל ההתמודדות עם החקירות הקיימות (ציר 6-12). הכוכבים לטווח הארוך מציגים יכולות לעמוד בקריטריונים, במבחנים ולהוציא את הצדק שלו לאור. גם נקודת האמצע אורנוס/נפטון, על ציר 3-9 רומזים שרה"מ חושף הונאה ודיסאינפורמציה וזה יתרחש בהדרגתיות במהלך 2017- 2018.


אבל לא הכל פשוט. על המפה יש מעגל נוסף, כוכבים על ציר 1-7, 5-11, 3-9, כך שראש הממשלה מרגיש שהוא מתמודד על מעמדו, על כבודו. אין לו שקט, אין שיגרה, אבל יש לו מעגל תמיכה רחב (5-11), יש לו רעיונות איך להתמודד ביצירתיות עם נושאים הקשורים לתפקידו. יהיה עליו להמשיך ולהתמודד עם חלק מהאירועים, כאלה היוצרים סימני שאלה לאורך הדרך. הקושי אינו רק נושא החקירות, יש התמודדות יומיומית, אחריות על פעולות שהוא יוזם בתפקידים השונים שלקח על עצמו ושלא תמיד מקבל עליהן תמיכה.


ראש הממשלה יעבור מספר חודשים לא קלים ויתכן שהחלטות שיקבל ישפיעו על התגובות מכאן ולכאן. זו תקופה שבה גורם הזמן יהיה חשוב, לצד התגובות, הנחישות והתמיכה שיקבל.

כפי שכבר כתבתי בעבר, ראש הממשלה יישאר בתפקידו עד שיחליט שדי לו. "


עם הכוכבים על ציר 3-9, בתמיכתם של כוכבים נוספים, אדם מוכיח את האמת שלו ומוציא לאור את הצדק שלו!

משאירה לכם את המסקנות כשאתם מקשיבים למידע שזורם אליכם. מבנה הכוכבים מעיד שיש הרבה רעשי רקע וכולל אינטרסים של אנשים בפוליטיקה.

ראש הממשלה נתניהו ימשיך בתפקידו והאמת שלו תצא לאור.

הבחירות במפלגת העבודה:

מבנה ההורוסקופ של מפלגת העבודה יוצר בעיה ליו"ר הנבחר פעם אחר פעם.


ברשימה שהופיעה כאן בתאריך 15.4.16 כתבתי:

"על המפה המשותפת של יצחק הרצוג עם מדינת ישראל עובר כוכב פלוטו 1-7, זה מקשה ואפילו מערער מאוד את הסטאטוס שלו. כך או אחרת, קשה לראות את יו"ר מפלגת העבודה מצליח להתגבר על כל המהמורות שצצו בדרכו (דרך אגב, הפלוטו על ציר 1-7 עם הכוכבים השונים על 2-8 היו גם בזמן הבחירות). לאט לאט יבין שיש לא מעט גורמים הפועלים מאחורי גבו (על צירים 2-8, 6-12), שאין לו על מי לסמוך ולמעשה הוא תלוי יותר ברצון הטוב של אחרים. ציר 2-8, מעיד שהיה עליו לבדוק את הניירת הפורמלית הקשורה בכספים, את הפרטים הקטנים שעלולים לגרום למחלוקת. נקווה בשבילו שתיעד ושיש לו את המסמכים שיוכיחו את האמת שלו. הכוכבים על ציר 2-8, בין השאר מעידים על צמצום התמיכה הציבורית בו"


ברשימה נוספת מתאריך 22.04.16 נכתב:

"נכון לשנה הקרובה, הכוכבים נפטון/פלוטו עוברים על ציר 1-7 במפה המשותפת של מפלגת העבודה עם מדינת ישראל. כל מהלך המשלב החלטה שיהיה בה תקווה על בסיס אידיאולוגי בדרכה של המפלגה מתנפצת נוכח המציאות. עם ראש דרקון/סאטורן על ציר 2-8 המלווה את המפה לסירוגין, קשה לראות שהמפלגה זוכה לתמיכה מהאזרחים".


בתאריך 02.06.2017 כתבתי:

"בהורוסקופ של מפלגת העבודה השמש, המסמלת את ראש המפלגה, מבודדת. בשפה אסטרולוגית זה אומר שאין לה תמיכה מאף כוכב ולכן אנחנו שומעים פעם אחר פעם על ניסיונות הדחה בעזרת בחירות, כשכל פעם אדם אחר מנסה לזכות ב"תפקיד הנכסף בנוסף, מיקומו של כוכב נפטון (ירחי) על ציר 4-10 מתאר את הנפטון האקטיבי (שמשי) על ציר 1-7 ובשפה פשוטה, הנטייה להקריב למען המסגרת היא חזקה, מערכת ציפיות שהפער בינה ובין המימוש חי ובועט, תמיד יש מישהו שמתעורר במפלגה וחושב שאולי צריך לנווט אחרת, כי המפלגה צריכה להיות במקום טוב יותר, כדי להגיע להישגים המבוקשים. אבל עם נפטון אלה ציפיות שלא ניתן לממש. כן, מערכת ההדחקה עובדת חזק, לכן המסגרת של המפלגה לא מתפרקת. חברי המפלגה מאמינים שבסוף הכל יסתדר, שזה לא קריטי אבל במציאות אין קשר בין התנהלות יו"ר המפלגה (לא חשוב מי עומד בראשה!) והמפלגה עצמה ביום יום. אם היו מתייעצים עם אסטרולוג מקצועי, היו מקבלים את העצה לפרק הכל, בלי להשאיר דבר ולהתחיל מהתחלה, בתאריך שייתן לגוף החדש תוכן, תקווה ופוטנציאל לממש את השליחות שהם מאמינים בה".


ב
הווה - קשה להתעלם מכוכב יופיטר על ציר 1-7 במפת המפלגה, שנמצא שם בחודש יולי ומביא לאופוריה והתלהבות אבל כידוע, אופוריה והתלהבות אינם שורדים בתוך המציאות. בחודש אוגוסט היופיטר כבר מתקדם הלאה.

המפה המשותפת של מפלגת העבודה עם מדינת ישראל לאורך השנה הקרובה, עם הכוכבים על ציר 1-7, 2-8, יש התחלות חדשות עם ניסיון לבחון אפשרויות חדשות אבל אלה יהיו די מוגבלות והמתח קיים. ציר 1-7 מביא לאורך זמן שחיקה, בעיקר בגלל חוסר וודאות וחוסר סיפוק (2-8) ומחשבה ש"הדשא של השכן ירוק יותר".

קיבלתי כמו עוד אסטרולוגים את הנתונים של אבי גבאי, אבל השעה כנראה אינה מדויקת (לפי אירועים מעברו) וזה דורש עבודת שיחזור. העדפתי לא להיכנס כעת לניתוח המפה האישית שלו, עד שלא אהיה בטוחה בנוגע לשעת הלידה.

בדקתי את החיבור בין אבי גבאי וציפי לבני, שאמורים לעבוד יחד תחת ה"מותג" המחנה הציוני והקושי קיים. אהבה אין שם. במפה המקודמת של המחנה הציוני, הסאטורן מציג כמה בעיות שאינן פתירות עד ספטמבר 2017. צריך לשים לב, האם אבי גבאי וציפי לבני יבנו הסכם חדש או ירעננו את ההסכם שחתמו בדצמבר 2014 או שיהיה כאן מהלך אחר.

במפות שונות שיש בין המחנה הציוני, מפלגת העבודה ומדינת ישראל, הכוכבים העוברים על הציר 1-7 יביאו לשחיקה גם במעמדו של היו"ר החדש. המחשבה שכדאי לצרף אדם חיצוני זו אפשרות שיכולה לעלות לקראת אמצע 2018, מהלך שאולי יביא לאיזושהי התלהבות ועניין חדש ל"מחנה הציוני" (שילוב של מפלגת העבודה וקדימה).

במסקנות על מצבו של יו"ר במפלגת העבודה, לפי מפת המפלגה, אין שינוי. מעניינת התקופה שבה כוכב אורנוס יגיע למעלות האחרונות במזל טלה, במהלך מרץ-מאי 2018. עכשיו ביולי 2017, אורנוס עבר על מעלה 28 במזל טלה ושינה את מעמדו של היו"ר הרצוג, והזיז אותו מהכיסא. ניראה מה יעשה למפלגה כשאורנוס יגיע שוב לאותן המעלות.


מחשבה על ההפסד של עמיר פרץ. האם יש קארמה?


באחת הרשימות שהופיעה כאן בתאריך 10.06.2011 ( ותודה לדורי שהזכיר לי), על עמיר פרץ כתבתי:

"...מעניין במיוחד לראות שזנב הדרקון בהורוסקופ האישי של פרץ נמצא בצמידות למארס של מדינת ישראל וההפך - גם כוכב מארס של פרץ נמצא בצמידות לזנב הדרקון במפה של מדינת ישראל. עמיר פרץ, התפתה לקבל את תפקיד שר הביטחון בשנת 2006, בממשלתו של אולמרט. כוכב מארס מסמל לוחמה וצבא. ההיבטים האלה מחזקים את מה שכבר כולנו יודעים, זו הייתה טעות גדולה. הוא התפתה לקחת תפקיד, עם כוח והשפעה, אלא שזנב דרקון שייך לעברו של האיש, כלומר הוא גלש למקום שאין לו אנרגיה חיובית, מצב שמביא להרס עצמי וגם לפגיעה במדינה. בתפקיד הזה הגורל רשם לו כישלון, (למרות שאינו מודה בו), הוא היה צריך להתגבר על רגש ההתנשאות ולהתחשב באחרים. הוספתי שעליו לחפש דרך לממש את מה שהוא מאמין בו (לפי מה שהצהיר בפורומים שונים), למצוא פתרונות סוציאליים, להיות פה לחלשים במדינה, לזעוק את זעקתם של המקופחים... בניתוח המפה שלו, כבן מזל דגים, כתבתי שהיה עליו לחפש תפקיד, כמו שעשה כיו"ר ההסתדרות, למען האזרחים.


ליקוי החמה צפוי להתקיים בתאריך 21.08, אך השפעתו היא כשלושה חודשים לפני הופעתו. הליקוי יהיה בדיוק על זנב הדרקון במפה האישית של עמיר פרץ וזה עורר שוב את האנרגיה השלילית בין המארס והזנב בהדדיות בין המפה שלו וההורוסקופ של המדינה.

עכשיו, לאחר כישלונו בבחירות למפלגת העבודה, עולה השאלה האם הוא שילם השבוע על הבחירה השגויה שעשה בשנת 2006? האם זה המחיר? האם כך גובה הקארמה את התשלום?


"מַה-שֶּׁהָיָה, הוּא שֶׁיִּהְיֶה, וּמַה-שֶּׁנַּעֲשָׂה, הוּא שֶׁיֵּעָשֶׂה; וְאֵין כָּל-חָדָשׁ, תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ".
(קהלת א')

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות