תחזית אסטרולוגית 28.07.2017-17.08.2017

 

 

מחבר: טובה ספרא.

 


אנו גולשים לעונת הליקויים. בתאריך 07.08 צפוי מופע ליקוי לבנה ואחריו בתאריך 21.08 מופע ליקוי חמה. כזכור, ההמלצה לא להתחיל דברים חדשים כשבוע לפני הליקוי מאחר והתוצאה לא תענה על הציפיות ויתכן גם שההתפתחות תהיה מעוותת אל מול מה שביקשתם בפעולה שהתחלתם איתה. על פי רוב, ליקויים הם המנחת ממנו צצים ומתפתחים אירועים משמעותיים ברחבי העולם.


הימים הקרובים הם ימים של הצהרות גדולות או מחאות משמעותיות, השילובים בין הכוכבים עלולים להביא לתאונה בעולם התעשייה אבל נוכחות כוכב יופיטר תעזור לצמצם יחסית את הנזק.


השמש ומארס במזל אריה והאגו עולה למעלה, זכרו זאת כשאתם מקדמים את עצמכם לכיוון מטרה מסוימת.


כוכב וונוס יעבור למזל סרטן, יעניק אווירה רומנטית שתשפיע גם על האווירה המשפחתית. מזל סרטן הוא מזל מים, מה שעוזר להעמיק את הרגשות במשפחה ועם חברים. האווירה אמנם נעימה יותר, אך קיימת גם רגישות גבוהה מדי, שעלולה לגרום לחוסר הבנה ללא סיבה.


אורנוס עוצר ומתחיל בנסיגה בתאריך 03.08 וזהו יום רגיש ונפיץ. העצירה אינה מרגיעה את הרוחות, אופיו הבלתי צפוי של אורנוס מתחדד בימים הקרובים וזה יתבטא גם בתגובות מפתיעות.

בנוסף, הכוכבים יופיטר ופלוטו גורמים למאבקי כוח, המשפיעים על מערכות יחסים בכל התחומים וגורמים לחוסר הסבלנות לאדם שממול, לרשות או לכל מוסד אחר, כולל עולם הפוליטיקה. כמו תמיד אני ממליצה לבחור את המאבקים שלכם בחוכמה, אלו לא כוכבים אלימים אלא שהם יכולים ליצור תשתית לאלימות בעזרת כוכבים אחרים.


מופע ליקוי הלבנה, בתאריך 07.08, יחל להשפיע כשבוע לפני שיתקיים. שימרו על זהירות, הימנעו מעימותים וחוסר הסכמה מיותר. האירועים המתפתחים בהשפעת האנרגיה הזאת יוצרת אירועים מאכזבים, אבל אם תדעו לפעול בדרך נכונה זו יכולה להיות גם הזדמנות לשבור מחסום שעיכב אתכם עד כה.

בישראל ליקוי הלבנה מופיע על הכוכבים סאטורן ופלוטו, מה שיכול לגרום להקצנה במתחים עם הפלשתינאים. הימים 06.08 עד 15.08 אינם נוחים יתכן שיתרחש בהם אירוע טרור, לאו דווקא אצלנו, זה יכול להיות באחד המקומות "החמים" בעולם. הליקוי מתרחש על המעלה 15 במזלות דלי-אריה, המשפיעות על מעלת האפס, מעלת העולם. הליקוי, שיפעל מול כוכב מארס, עלול להיות מסוכן והשפעתו עלולה לעורר חוסר יציבות לצד חוסר שביעות רצון במזרח התיכון (ליקוי דומה בשילוב עם מארס פלוטו היה באוגוסט 1990 כשעירק פלשה לכווית, אבל עכשיו למזלנו, העוצמה אינה דומה).


בימים שאחרי ליקוי לבנה אפשר יהיה להירגע, התקשורת תזרום וגם אם תהיה בעיה היא תיפתר על פי רוב בקלות. בין הימים 09.08-12.08 מצאו זמן לבלות בחברת אנשים, לטייל, לצאת למופעי תרבות. תרגישו שיש לכם יכולת לבטא את היצירתיות שלכם, כל אחד בדרכו.


נצלו את הימים שבין התאריכים 08.08 ועד 14.08 - אלו הימים לפני השפעת הצל של מופע ליקוי החמה, שיתקיים בתאריך 21.08. לאחר מכן אם לא תוכלו לדחות תוכניות ותהיו חייבים לממשם לפני הליקוי היו מוכנים לכך שעל מנת להשיג את מטרותיכם יתכן ותידרשו לבצע שינויים משמעותיים בתוכניות שניסתם לקדם.


כוכב מרקורי במזל בתולה לקראת עצירה ונסיגה כבר מהתאריך 09.08. סביב ה- 15.08 המצב הזה בשילוב כוכבים נוספים דורש זהירות מגניבה או הונאה. ההשפעה של עצירת מרקורי והנסיגה תמיד חזקה יותר בהשפעותיה בימים הראשונים. הרשו לעצמכם להיות חשדניים לגבי הבטחות שתקבלו מאנשים. ווסטה גם היא בתמונה ולכן שימרו על הבריאות. כוכב מרקורי בחברת ווסטה, יגרום לכם "לעשות חושבים" ולבחון את סדר העדיפויות שלכם בעבודה, שינויים בהרגלי התזונה בכדי לשפר את הבריאות וגם תחום ההיגיינה יעסיק אתכם.


בדרך כלל רצועת הזמן של נסיגת המרקורי (עד 09.09.17), מביאה עימה שגיאות, טעויות וחוסר הבנה. יהיה עליכם לשים לב לניירת ולפרטים הקטנים כדי למנוע פספוסים ומומלץ לא לחתום על מסמכים ברצועת הזמן של הנסיגה. שימרו על ערנות גבוהה במיוחד ופיתחו את כל ערוצי המחשבה, זה זמן בו הספינים חוגגים ואלה יגיעו מכל הכיוונים. היו מוכנים לדיסאינפורמציה מניפולטיבית שחלקה מכוונת במטרה להטעות את דעת הקהל.


בין הימים 10.08-16.08 כוכב וונוס במנעד מתוח לכוכב פלוטו, מאבקי הכוח במערכות יחסים נחשפות בעיקר אם היו נסתרות עד כה. אם הסתרתם משהו עד כה זה הזמן להעמיק בתוך מערכת היחסים ולברר את מהות היחסים בדרך פתוחה והוגנת. פלוטו אוהב לחשוף סודות ולחשוף את אלה הפועלים מאחורי הקלעים כדי לפגוע באנשים. היו מוכנים להתמודד עם נושאים לא נעימים, לקבל הזדמנות לתקן את קשרים או לסיים אותם. לא צריך לחשוש משום תהליך אלא להתמודד וללמוד את השיעור הנדרש, כך תוכלו להתקדם לפרק הבא.


בימים 16.08-18.08 האנרגיה אינה גבוהה והשילוב של וונוס ויופיטר גורם לרצון לנוח, לתחושה של עצלות וחוסר רצון לעמוד בהתחייבויות. עם זאת, אלו ימים נחמדים המתאימים לאירועים חברותיים ולמפגשים עם חברים קרובים. זכרו שהנטייה היא לאכול ולשתות בלי הגבלה, שימו לב לכך וחישבו על התוצאות.

בימים הקרובים, האגו מתחזק ויש רצון לפעול עם שמחה, בלי להיות אגרסיביים.


בתאריך 21.08 צפוי מופע ליקוי חמה במזל אריה. השפעתו תורגש בארצות הברית מאחר והוא חוצה את המדינה מהמערב למזרח (מדרום קרוליינה עד דרום סיאטל). קיים חשש שיתעוררו עימותים שבסיסם גזענות. בנוסף, השפעת הליקוי על ההורוסקופ של הנשיא טראמפ עלולה לעורר אצלו אגרסיביות שתבוא לידי ביטוי בפעולה הקשורה במזרח התיכון. אירן על הכוונת.

 


זמני הירח הבטל:


יום ראשון 30.07
הירח בטל משעה 0:32 עד 03:22 לפנות בוקר.

יום שני 31.07 הירח בטל משעה 14:02 יום שלישי 01:08 בשעה 15:02.

יום שישי 04.08 הירח בטל משעה 00:40 עד 03:36.

יום ראשון 06.08 הירח בטל משעה 12:23 עד 15:15.

יום שלישי 08.08 הירח בטל משעה 22:09 עד 00:55 אחר חצות.

יום חמישי 10.08 הירח בטל משעה 16:20 עד למחרת בשעה 08:21 בבוקר.

יום ראשון 13.08 הירח בטל משעה 11:02 עד 13:39.

יום שלישי 15.08 הירח בטל משעה 04:14 עד 17:05.

יום חמישי 17.08 הירח בטל משעה 16:39 עד 19:12.

 


כלכלה ושווקים:

התקופה הזו ממשיכה לשלב הפתעות ומבוכות. מבנה הכוכבים אורנוס-נפטון יוצר לאורך זמן אשליות והונאות לאנשים ולשווקים. אנשים יתקשו להבין מהו הכיוון הנכון ללכת בו.


בשבוע הראשון של אוגוסט, יופיטר ופלוטו אינם טובים לעסקאות ארוכות טווח, מבנה הכוכבים מכיל הפסדים ופשיטות רגל. בשווקים יש תחושה של כוח ואופטימיות אך בכל זאת היו זהירים מאוד.

בין התאריכים 27.07-06.08, כוכב מרקורי הליוצנטרי בקשת והתנועה תהיה חזקה בשווקים.


אנו בשבוע שלפני מופע ליקוי הלבנה, שיתקיים בתאריך 07.08, וההחלטות שהתקבלו השבוע עלולות לא לענות על לציפיות בהמשך.


אורנוס ייעצר ויתחיל בנסיגה בתאריך 03.08, יביא עמו הפתעות.


בתאריך 13.08 גם מרקורי ייעצר ויחל בנסיגה וזה יהיה זמן טוב להערכות כלכליות. זכרו שתקופת הנסיגה מביאה איתה ספינים, הודעות שווא, הטעיות והונאות (עד לתאריך 05.09). שיקלו את ההחלטות בהלימה.

וונוס ופלוטו במנעד מתוח בתאריך 15.08, זה עלול להיות יום מתוח בשווקים ויהיו בו ניסיונות לתקן שגיאות פיננסיות.


בתאריך 17.08, האופטימיות חוזרת והשווקים יגיבו לתחושות שלכם, למרות זאת - אל תגזימו. מבנה הכוכבים הזה גורם להרגשה של עושר, אך אל תשכחו שזו רצועת זמן בה מרקורי בנסיגה.


בתאריך 21.08, ליקוי החמה ישפיע באופן מאוד משמעותי על השווקים. צפויים אירועים מפתיעים על במות העולם שתהיה להן השפעה במבחן התוצאה.


בארה"ב כוכב סאטורן השפיע על כוכב נפטון במהלך חודש יולי ויחזור שוב במהלך אוקטובר. זו דפלציה, מחסור במזומנים שיוצר גם מתח בשווקים.


אחרי תקופה שבה הזהב ירד אפשר לצפות לשינוי תנועה מספטמבר והלאה, ברבע האחרון של 2017.


מפות האסטרוקרטוגרפיה, מציגות קשיים בברלין, רומא ומוסקבה. המצב הכלכלי באירופה ,המשולב בבעיות פוליטיות, גורר מתחים. החולשה הכלכלית וחוסר הסבלנות של האזרחים משפיע על אי השקט באירופה.


אצלנו:


ירושלים:


"עֹמְדוֹת, הָיוּ רַגְלֵינוּ--    בִּשְׁעָרַיִךְ, יְרוּשָׁלִָם.  יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה--    כְּעִיר, שֶׁחֻבְּרָה-לָּהּ יַחְדָּו."
( תהילים קכ'ב פסוק ג)


בתאריך 07.06.1967, במלחמת ששת הימים, כבשו כוחות הצנחנים של צה"ל את הר הבית. תודה לאסטרולוג אילן פקר ז"ל, שתיעד את השלבים שבין הפריצה והשתלטות על הר הבית.

המפות המתעדות את התהליך מציגות תמונה ברורה. הכוכבים וונוס ויופיטר בתחילת מזל אריה צמודים לירח הנמצא בהורוסקופ של מדינת ישראל והשילוב הזה מעיד על השמחה הגדולה שעטפה את תושבי המדינה (ירח במפות מדינה מסמל את העם).

במפה הראשונה נמצא נפטון על ציר 4-10, ובמפה השנייה, המסמלת את סיום המלחמה והשבת הר הבית לשליטתה של מדינת ישראל, נמצאים הכוכבים פלוטו 4-10 ואורנוס 4-10. מיקום הכוכבים המציג יציבות ובנייה לטווח הארוך, התמקדות במטרות והכוכבים על ציר 3-9, מעידים שהכל נעשה בדרכים נורמטיביות, המקובלות על כולם. מבנה הכוכבים בעת השבת השליטה על הר הבית לידי מדינת ישראל, מציג רצף פעולות המייצרות יציבות, מרחב התפתחות, לצד התמודדות עם מצבים ייחודיים שיש בהם פוטנציאל עתידי.


בהווה, הכוכבים הם 1-7, 2-8, 3-9 ואלה יוצרים את מצבי המשבר ומאבקי הכוח. אבל עם ה-3-9, הצד הפורמלי עוזר לכך שאין מקום למצבים אפורים, בניסיון להפחית את הפוטנציאל לחיכוכים. לפנינו תקופה לא שקטה ונידרש לאורך רוח. רק לקראת השנים 2019-2020 ימצאו הפתרונות, אלה שיחזירו את השקט והביטחון לירושלים.


הסכם השלום עם ירדן:

הסכם השלום עם ירדן נחתם בתאריך 26.10.1994, כאשר כוכב מרקורי היה בנסיגה וכך גם כוכב וונוס. מי שעוקב לאורך השנים אחרי ההסכם מבין שהוא מורכב. מי שחתם על ההסכם היה המלך חוסיין, אבל העם הוא העם פלשתינאי. האזרחים בירדן לא ממש תומכים בהסכם עצמו ולא בבית המלוכה (ראינו בשבוע האחרון בפרלמנט הירדני את הכעס נגד "הוויתור" של בית המלוכה, בעקבות התקרית בשגרירות). ההסכם שנחתם עם מרקורי בנסיגה פספס מן הסתם כמה פרטים חשובים שצצים מחדש ובתדירות די גבוהה יחסית להסכמים דיפלומטיים מוכרים. עם הוונוס בנסיגה, המסמלת הסכמים והסכמות, אין הדדיות ואין אהבה. דברי ההסתה הנשמעים שם לאורך שנים נגד קיומה של מדינת ישראל לא פסקו ומעת לעת קורה משהו שדורש טיפול חירום.


במהלך השנה הקרובה, האינטרסים נשמרים (4-10), כולל אינטרסים כלכליים (5-11), אבל בדרכים שאינן תמיד מקובלות (6-12), כלומר הממלכה ביחד עם מדינת ישראל יצרו ויוצרים דפוסי התנהלות והחלטות שיתאימו למצב הנתון ואפשר גם לדבר על עצימת עיניים בזמנים מסוימים. עם זאת, השילוב בין הכוכבים מעיד ששתי המדינות חשות "בסדר" במציאות הנוכחית ולמדו לחיות איתה, גם אם אינה "מושלמת". אלה כוכבים שמציעים בין השאר "סבלנות", "הזדמנות להתבגר" ולמרות המנטליות התרבותית והדתית השונה, להמשיך ללמוד לקבל את המציאות שנוצרה עם היתרונות והחסרונות בהסכמים הלא מושלמים מאז 1996.


אבי גבאי ומפלגת העבודה:

המפה האישית של אבי גבאי מציגה אדם שהשיפוט החברתי חשוב לו. עם היופיטר הירחי על ציר 10-4, הוא אדם שיש לו יכולת להתחיל התחלות חדשות בהתלהבות רבה וכשההתלהבות והעניין נגמרים הוא הולך הלאה (מהביוגרפיה האישית שלו: ההתפטרות הפתאומית מ"בזק" שהפתיעה בשנת 2013, ההתפטרות שלו מתפקיד שר בממשלה במאי 2016, ההצטרפות למפלגת העבודה) כך שאם התפקיד החדש שלו כיו"ר יאבד מקיסמו לא נהיה מופתעים אם הוא ימשיך הלאה. שאבי גבאי מקבל על עצמו אחריות זה רק מתוך הזדהות מלאה, אמונה שלתפקיד שלקח על עצמו יש ערך, אך השאלה היא "עד מתי?" הוא יודע לפרגן לעצמו כך שהבחירה תהיה קודם טובה לעצמו, אבל לא פחות חשוב לו מה הסביבה הרחבה אומרת על האנשים איתם הוא קשור. אבי גבאי הוא אדם שזקוק לחיזוקים! המפה מציגה אדם שהחשיבה שלו היא אסטרטגית, הוא בונה תוכניות כדי לכבוש את המטרה, הוא יודע לאסוף נתונים ולהבין את כל הפרטים כדי לקבל את ההחלטות הנכונות. החולשה שלו היא כאמור שכל פעם מתעורר משהו חדש ומעניין, ואז הוא מרגיש שעליו לפנות לו מקום.


במפה המשותפת של אבי גבאי עם מדינת ישראל, כוכב סאטורן עזר לו להיבחר בחודש יולי על ציר 4-10. אבל בהמשך חסרים כוכבים שיעזרו לו לשמור על יציבות ועשייה, והוא ימצא את עצמו חייב לעשות מה שאפשר כדי לשמור על מקומו.


במפה המשותפת של היו"ר אבי גבאי עם מדינת ישראל, כוכב אורנוס על ציר 1-7 ילווה אותו לאורך זמן. התלהבות מהחדש בלי להבטיח יציבות. שילובי הכוכבים רומזים שעליו לעשות מאמץ כדי לשמור על מה שהשיג ( 6-12, מצב שבו יש התפתחויות מאחורי הקלעים שאינו תמיד מודע להם, או מעדיף לא לדעת). למעשה בפועל, למרות שנבחר להיות יו"ר המפלגה, הוא אינו חבר כנסת ולא ניראה שמשהו עומד להשתנות בעתיד הקרוב (לפי המפות שלו עם המפלגה ועם המדינה), ומי שעומד בקדמת הבמה בינתיים הוא היו"ר הקודם (שניפגש לעדכונים כיו"ר האופוזיציה עם ראש הממשלה). כירון שנמצא במפה האישית של גבאי במקום רגיש מאוד ימשיך לסירוגין גם לאורך 2018 ועלול לערער אצלו משהו ברמה האישית.


"ערכה של ירושלים לא ניתן להימדד ולא להשקל ולהספר, כי אם יש לארץ נשמה - הרי ירושלים נשמתה של ארץ ישראל."
( מדברי ראש הממשלה דוד בן גוריון)

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות