תחזית אסטרולוגית 08.09.2017 עד 28.09.2017

מחבר: טובה ספרא

 

אנחנו אמנם אחרי מופע ליקוי החמה המלא, שהיה בתאריך 21.08 (במזל אריה) ושכיסה רצועה רחבה מאוד לרוחב ארצות הברית אבל השפעתו אינה הסתיימה. כפי שציינתי ברשימה הקודמת, הליקוי קיבל "דלק" מהכוכבים מרקורי ומארס בשבוע הראשון של ספטמבר ואחרי שכוכב מרקורי חוזר להילוך קידמי הוא שוב יעורר את נקודת הליקוי אולי עם פחות אלימות כיוון שמארס כבר עבר למזל בתולה.

איתני הטבע הגיבו די מהר למופע ליקוי החמה שחצה את ארה"ב, ההוריקנים הקשים בארה"ב, הראשון, "הרווי", שהנזקים שלו היו גדולים ממה ששיערו והשני, "אירמה", שהחל בלילה בין שלישי לרביעי עם הצטרפות הירח במזל דגים לנפטון וממשיך להשפיע גם בזמן הופעת הרשימה (כוכב מרקורי נמצא עדיין על נקודת הליקוי) ולפי התקשורת ההרס גדול.

בנוסף להוריקנים היו רעידות אדמה (וצפויות עוד) במגוון מקומות בעולם ברמות "סבירות", אבל ההשפעה של ליקוי החמה יכולה להימשך לאורך כמה חודשים ואיתני הטבע ימשיכו להשפיע, כולל מזג אוויר קיצוני במהלך אוקטובר (נפטון =מים=גשם).

עולה מחשבה מהם הגורמים המשפיעים על ההוריקנים? האם זה קשור להתחממות כדור הארץ או שיש כוחות חזקים יותר המשפיעים על מזג האוויר ואיתני הטבע?
מותר לכל אחד לחשוב...

כוכב מארס שהיה מאוד פעיל בזמן הליקוי עצמו העלה שוב ובעוצמה גדולה את המתח עם צפון קוריאה, שמעורבים בו ארה"ב, דרום קוריאה ועוד כמה מדינות שמתבוננות...

אצלנו כוכב מארס נמצא במעלה 28 באריה, כך שמופע הליקוי גם עבר עליו ומעניין שבשבוע שבו מרקורי ומארס הגיעו למעלה 28 באריה הוכרז על תרגיל צבאי גדול בסדר גודל שלא היה כבר כמה שנים וגם יצא לפועל התרגיל שהמטרה שלו להכין את צה"ל וגם העורף למלחמה בצפון. בזמן כתיבת שורות אלו, אנחנו שומעים את הפרסום על התקיפה בסוריה, אותה משייכים לישראל.

לפי הדיווחים מדובר במפעל ליצור נשק כימי. בעבר, פברואר 2014, אסד הבטיח שהוא מוציא את הנשק הכימי מארצו וההודעה הרשמית הייתה אחרי הרבה ברבורים בזמן מרקורי בנסיגה. כבר אז היה ברור שזה יתממש רק בחלקו ואף אחד גם לא ידע (חוץ מבאשר אסד עצמו) מה הייתה הכמות של הנשק הכימי שיצאה מסוריה. היום כבר יודעים שזה היה חלקי ואת השימוש בנשק הכימי במלחמת האזרחים הנוראה שם אי אפשר היה להסתיר.

דרך אגב, שלטון העלאווים בסוריה החל בתאריך 13.11.1970 ומופע ליקוי החמה משפיע על כל מקבץ הכוכבים שם ולא ממש יועיל בכל הנוגע לעתיד המשטר שם.

ברמה האישית, אצל כולנו האינסטינקטים עבדו חזק יותר, האלימות המילולית עלתה מדרגה וגם הפגיעות הפיזית (ידיים ורגליים). שכחתי לציין ברשימה הקודמת שאלה מכם שנולדו עם זנב דרקון במזל דלי במעלות הרגישות חוו בימים האחרונים (בהשפעת הליקוי) פחדים, חרדות ואולי גם זיכרונות מהעבר הרחוק, על פי רוב בלי הסבר למה שצף ועלה וגרם לכך (החוויה הורגשה בעיקר אצל אלו שנולדו בין מרץ ליוני 1952, או בין נובמבר 1970 לפברואר (כולל) 1971, מיולי-ספטמבר 1989 ופברואר-אפריל 2008). על פי רוב, ליקויים מעוררים פחדים וחרדות, בעיקר אצל אלה שמזל השמש או האופק שלהם במזל סרטן, או שהירח בהורוסקופ האישי שלהם נמצא על אחד הציריים הדומיננטיים, התחושה היא שאין שליטה.

מופע הירח המלא שהיה בתאריך 06.09, עם כוכב נפטון מול השמש, יצר התמודדות עם מצבים לא ברורים שבדרך כלל גורמים לדחייה או התחלה שסופה להיכשל. קשה לתכנן ורצוי לגייס מחשבה מהירה כדי להגיב בזמן למתרחש (מופעי ירח מלא או מולד ירח משפיעים כשבועיים כך שההשפעה עדיין קיימת עד לתאריך 20.09).

בתקופה הקרובה, תחוו פחות שליטה עצמית וקצת או הרבה קנאה (תלוי באופי האישי). התנאים הנוכחיים הקשורים לפיננסים ורגשות ישפיעו על סדר היום שלכם עד לתאריך 13.09. מבנה הכוכבים, עם השמש בבתולה, יכול להקל להתמודד עם רגשות חזקים שעלולים לצוף למעלה. בהמשך, כדאי יהיה לשמור על זהירות כאשר יוצאים לפעילות פיזית, בלי לאתגר את עצמכם עם סיכונים (כולל נהיגה וטיפול במכשירים מכניים).
המנעד המתוח בין נפטון וסרס, בימים 16-18.09, מזהיר מאוכל מזוהם, מקולקל, מורעל וכד'. הגוף שלנו רגיש יותר כשכוכב נפטון פועל.

המולות בין יופיטר ואורנוס בין ה- 27-29.09 תשחרר מתחים ויכולה להביא גם לפריצת דרך, לצד הרחבת אופקים. לא תמיד השחרור ופריצת הדרך יגיעו בקלות ויתכן שאירוע מסוים הוא שיגרום לכך ויראה לכם שזה הזמן לבחור בדרך חדשה. המולות הזו היא סמל לחופש הדיבור, זכויות האדם וגם תביעות, שחלקן אינן רציונאליות, עד שנוצרת תחושה של מרדף מקצועי (לכוכבים יש תמיד שני צדדים). באותם ימים הריקוד בין וונוס - מארס יחד עם הנפטון, יכול להביא התפתחות רומנטית חדשה או עיסוק שיגרום לעצמכם הנאה אישית ויצירתית.

במישור הגלובלי, המולות בין היופיטר ואורנוס אינו מבטיחה שקט או יציבות.

מופע מולד הירח בתאריך 20.09 במעלה ה- 27 בבתולה, מול הכירון ובמנעד מתוח עם קופידון. בנוסף, אורנוס במנעד עם כרונוס וזה מבנה שיקשה על שיתופי פעולה, האגו ישפיע על האינטרסים האישיים, אנשים יעדיפו להיות בחברת עצמם על פני מפגשים חברתיים. המצב הזה לא אידיאלי עבורנו להזכירכם, זו תקופת החגים בה יש ציפייה להרבה מפגשים משפחתיים וחברתיים.

כוכב מארס עבר למזל בתולה, בתאריך 05.09, וזה דורש קצת תשומת לב לפרטים. הרגישות גבוהה יותר, האגו חוזר למקומו וזה הזמן לעשות סדר בניירת ובכלל.

כוכב מרקורי סיים את הנסיגה וחזר למסלולו, בתאריך 05.09, מאפשר לחזור לבדוק את הטעויות שנעשו, לתקן את מה שאפשר, לעשות סדר ולתכנן תוכניות לעתיד לבוא.
לא פעם כשהכוכבים משנים כיוון נחשפים סודות, שימרו על ערנות. בתאריך 11.09 יעבור מרקורי למזל בתולה, המזל שעוזר לעיסוק בפרטים בכל התחומים, כולל הקשורים לעבודה. אלה מכם שעומדים לפני קהל, מדברים ומציגים עמדות, שימו לב לדרך בה אתם מציגים את עצמכם, הימנעו מביקורת ושימרו על מחשבה פתוחה.

סוף השבוע הנוכחי, 08-09.09, הוא זמן טוב להשקיע במערכות יחסים, נכון לשוחח על דברים שהתעלמתם מהם בחודש האחרון. כשמחפשים מגלים לא פעם עובדות או פרטים שלא חשבתם עליהם, אבל זה עדיף מהחשיכה.

בימים 13-14.09 קיימת תחושה של מוגבלות, קצב האירועים יהיה איטי יותר, כך שאפשר יהיה לבחון פעם נוספת פרויקטים ורעיונות. זה לא הזמן המתאים לפגישות חברתיות או רומנטיות (דייטים) אלא לבילוי שקט עם עצמכם בבית.

בימים 15-17.09 יתקיים מפגש נוסף בין מרקורי ומארס, הפעם במזל בתולה. כזכור, המארס מסמל אגו, כוח, אנרגיה גבוהה ומרקורי מציג את הדרך בה אנחנו מתבטאים ומתקשרים. שימו לב כיתד אתם מציגים את הרעיונות שלכם, הדעתנות והטון צריכים להיות שקטים יותר, יש מספיק כעסים ברקע ונטייה "להיכנס לקרבות" ולכן נסו להימנע מהמלחמות הללו שאינן נותנות לכם דבר טוב במבחן התוצאה. יש גם נטייה לקטנוניות בגלל מיקום הכוכבים. היזהרו בכבישים, אם הנהג שלידכם או לפניכם מעצבן, האטו ותנו לו "לרוץ" לדרכו ואתם תגיעו הביתה שתי דקות מאוחר יותר אך רגועים...

דבר נוסף שקשור במעבר האחרון של הצמידות הנ"ל שהיה על נקודות הליקוי, אלו ימים בהם יכולה להגיע הארה שתביא איתה פתרונות לנושאים שהתחלתם בהם בחודש אוגוסט ונשארו קצת תקועים.

ברמה הבינלאומית, המבנה הזה יביא לוויכוחים והתמודדויות בין מדינות וממשלות על בסיס אגו. נשמע גם אנשים בתקשורת מתפלפלים עם מילים כדי להוכיח שהצדק לצידם ורק הם יודעים מה נכון בכל נושא.

בימים 18.09-19.09 ישנן יוזמות למפגשים מעניינים עם אנשים חדשים בנוגע לרעיונות ופרויקטים. אלה ימים טובים לצאת למסעדה טובה, לשמוע מוסיקה שאתם אוהבים ולהגיע למקומות שאינכם מבקרים בהם בשגרה.

וונוס עוברת למזל בתולה בתאריך 20.09 ומצטרפת למרקורי, האווירה נוחה יותר.

התאריך 20.09 הוא יום שעלול לגרום למבוכה בגלל שכחה או אולי בעקבות חדשות מטרידות. יש נטייה לשנות דעה וזה לא יהיה נכון לעשות זאת. חוסר מנוחה עלול ללוות אתכם בשעות הצהרים. היזהרו בכבישים.

21.09 - מערכות יחסים עלולות להיפגע מקנאה, צרות עין ומאבקי כוח שמפריעים במפגשים חברתיים.

22.09 - השמש עוברת למאזניים. יום השוויון, תחילת הסתיו.

24.09 - מאמצים שתשקיעו עלולים להתפוגג, יש משהו מעורפל ומטעה במהלך היום הזה. אל תתאמצו כיוון שלא נכון להשקיע בדברים חסרי ערך.

25.09 - הביקורתיות והציניות ילוו אתכם. תראו רק את חצי הכוס הריקה, והכל בגלל שמישהו אמר לכם "לא"! אל תאבדו בגלל זה את הדרך.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 09.09 הירח בטל משעה 18:51 עד 19:22

יום שני 11.09 הירח בטל משעה 03:53 עד שעה 22:29.

יום רביעי 13.09 הירח בטל משעה 21:37 עד 01:12 אחר חצות.

יום שבת 16.09 הירח בטל משעה 0:24 עד 04:08

יום שני 18.09 הירח בטל משעה 03:56 עד 07:51

יום רביעי 20.09 הירח בטל משעה 08:28 עד 13:05

יום שישי 22.09 הירח בטל משעה 16:06 עד 20:39

השמש עוברת למזל מאזנים, יום השוויון, תחילת הסתיו.

יום ראשון 24.09 הירח בטל משעה 10:31 עד למחרת בשעה 07:06

יום רביעי 27.09 הירח בטל משעה 14:16 עד שעה 19:23.


כלכלה ושווקים:

אורנוס ונפטון במנעד המשפיע ברצועת הזמן שעד אוקטובר (כולל). זו תקופה של רעיונות חסרי בסיס שעלולים ליצור אשליות, הטעיות ותעתועים. למעשה כל מצב שאינו ברור יוצר מבוכה כך שיהיה קשה לדעת לאן פונים השווקים.

התאריך 20.09 צפוי להיות יום בעייתי בשווקים, מידע עלול לגרום לשיפוע במדרון בכל הקשור לנכסים וכספים - אצלנו זה ערב חג.

בתאריך 28.09 תגיע המולות בין יופיטר ואורנוס לדיוק, אך היא תשפיע כבר מהתאריך 17.09 והיא יכולה להשפיע על שינוי מגמה בעולם הפיננסי.

במפת ארה"ב כוכב סאטורן משפיע על הנפטון בריבוע לכוכב מארס (פעולה, עשייה ותעשייה) וחודש אוקטובר יהיה מושפע מהמעברים הללו. המשמעות יכולה להצביע על צמיחה גדולה במיוחד של האשראי והתוצאה עלולה להתבטא, במחסור במזומנים, באנשים המשתמטים מתשלום חובות או בלחץ על כרטיסי האשראי.

כשסקרתי את השפעות ליקוי החמה שהתקיים בתאריך 21.08, ציינתי שהליקוי ישפיע גם על הנגידה ז'נט יילן (13.8.1946) ולא בדרך קלה, זאת בגלל המולות לירח בדלי בהורוסקופ שלה. האם ההודעה של סטנלי פישר שמתפטר מתפקידו בחודש הקרוב, נובעת מבעיה שצצה או קיימת ביניהם, וליקוי החמה הציף אותה?

אני נשאלת פעם אחר פעם על המשבר הכלכלי הבא, הנדנדה בשווקים תימשך אבל לא נראה משבר כלכלי בקרוב, התבוננות על הכוכבים מציגה רצועת זמן פוטנציאלית למשבר סביב 2020-2021. בהווה יש התפתחויות של אירועים גאופוליטיים שמעוררים אי נוחות מנקודת מבט של האמריקאים כמו צפון קוריאה, אפגניסטאן ואירן, וכידוע אירועים המערערים את היציבות בארה"ב יוצרים אפקט דומינו בכל השווקים בעולם.

בארה"ב יש בעיה עם גרעון שרק צומח, ערך הדולר שאינו "צומח" (דבר שהנשיא טראמפ תומך בו) ותחושת חוסר הביטחון נובעת גם מאופי והתנהלות הממשל שם. כך שהחששות קיימים, אבל האפשרות לפי מצבי הכוכבים היא סביב 2020.

אי אפשר להתעלם מכוכבים המשנים את המזל שבהם צעדו הלוך ושוב לאורך זמן:
כוכב יופיטר יעבור למזל עקרב בתאריך 10.10.2017 וישהה בו עד נובמבר 2018.
כוכב סאטורן יעבור למזל גדי בתאריך 20.12.2017 וישהה בו כשנתיים.
כוכב אורנוס יעבור למזל שור בתאריך 15.05.2018.
השינויים האלה יעוררו הרבה אנרגיה גם בשווקים ואכתוב בבוא העת על כל אחד מהמעברים הללו.

אצלנו:

כתבתי על משה כחלון ברשימה שפורסמה כאן בתאריך 12.12.2014, אחרי שהודיע על התמודדות (לפני הבחירות):

"הוא יזכה להצלחות בטווח הקצר, אבל בטווח הארוך (1-7) הוא יתקל במגבלות היכולת שלו לעשות שינויים (2-8). ההתרחשויות החיצוניות עלולות להסיט את תשומת לב הציבור מהנושאים שירצה לקדם. התוכניות שירצה לבצע בתחומים שמעניינים אותו יתעכבו או ישתבשו בגלל אירועים חיצוניים. הוא יחשוב שיש ביכולתו לקבוע סדר יום מבחינת ביצועית, אבל יהיה עליו לחפש כיצד לשלב את סדר היום שהוא חושב כנכון, ובין מה שקורה במדינה... למעשה יש "באג" בין המפה שלו ומפת המדינה, כך שאם לא ידע לשקלל את הרצונות שלו מול המציאות, יבין שיש מגבלות גם לכוח שלו (בן מזל עקרב!). בטווח הקצר אולי תהיה לו הצלחה מסוימת, אבל גם כאן לאורך הזמן אירועים אזורים וחיצוניים משבשים את ההתנהלות, שלא פעם תהיה בנויה על הנחות אופטימיות, כולל גם ניסיון שלו להתנהל מול מוקדי כוח (לדוגמא, הבנקים) שלא תצלח.

לאורך הדרך, הוא יתקל גם במגבלות היכולת שלו אם יחרוג מנושאים כלכליים וינסה להיות מעורב בנושאים מדיניים. הכוכבים מספרים שיהיו אצלו מצבים רבים של דחייה או שיבושים של הדברים שהוא מתכנן להוציא לפועל".


חזרתי להתבונן על המפות של משה כחלון, היום שר האוצר ומדינת ישראל, אחרי שהתחזית מדצמבר 2014, הוכיחה את עצמה כנכונה (מגבלות דחייה, מס הדירה השלישית כדוגמא, הניסיון להוריד את מחיר הדיור די צולע והתוכנית שלו "נטו למשפחה" לא הגיעה לקהל ששר האוצר התכוון אליו).
מבנה הכוכבים על המפה המשותפת של שר האוצר עם מדינת ישראל, מציג את הכוכבים על הצירים, 4-10, 2-8, 6-12 לאורך השנה הקרובה. המשמעות היא שעל שר האוצר לעסוק בשימור וטיפוח מה שכבר עשה (מחיר למשתכן) ולא לנסות משהו חדש, מאחר ולא יוכל לקדם נושא חדש ולא מוכר ויתקל בעיכובים או תקלות שלא יהיה ניתן לפתור אותן בקצב שחשב. מצב הכוכבים בשנה הקרובה לא יאפשר לו התפתחות מעבר למה שכבר ניסה לחדש ולעשות. כחלון נמצא במסגרת (הממשלה) המשרתת את צרכיו, אבל הוא זקוק גם לתמיכה ועזרה מאותה מסגרת כדי לשמור על מקומו ולהמשיך לבטא את עצמו בדרכים מוכרות מתוך אחריות למשבצת בה נמצא. עם 6-12, השר מנסה לעשות דברים שאינם שכיחים ויוצר לעצמו אוטונומיה תפקודית ובמילים פשוטות, ההמלצה היא לשמור על מה שכבר השיג ולא לחפש משהו אחר.

"כל אדם יודע, כי הרבה יותר קשה להפוך את המילה למעשה מאשר את המעשה למילה" (מקסים גורקי).

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות