משמעות המספרים החסרים בשם

כאשר מספר חוזר על עצמו בשמו של האדם ובתאריך לידתו, יש לכך משמעות מיוחדת, כך גם לגבי מספרים שאינם מופיעים כלל. חזרה של מספרים עשויה להצביע על כישורים מיוחדים וחוסר במספרים יהווה אתגר. ישנם נומרולוגים הסבורים כי חוסר במספרים מסוימים מצביע על חוב קארמתי כלשהו, הקשור בתקופות חיים קודמות.

מחבר: ענת סלה-פרילינג


לכל איש יש שם שקרא לו האל, שקראו לו אביו ואימו.....

על פי תורת הקבלה בוחרת הנשמה את שמה לפני הלידה (במילה נשמה יש את המילה שם ) ומעבירה להורים באינטואיציה את השם שיש לתת לרך הנולד, וכך ניתנת להורים ההשראה לקביעת שם התינוק.
השם שנבחר על ידי הנשמה וניתן בפועל על ידי ההורים, משמש להגדרת האדם, אופיו מהותו וכן מכוון את האדם להשגת ייעודיו בעולם הזה, כלומר- להשגת המטרות אשר בחרה הנשמה להתמודד עמן בגלגול זה ולנסות להגשימן על הצד החיובי ביותר על אף הקשיים העשויים לעמוד לה בדרכה.

האותיות שבוחרת הנשמה לשם מהוות את הכלים, שהם תכונות וכישורים אשר יעזרו לה להתמודד עם האתגרים אשר יוצבו בפניה במהלך החיים (האתגרים הם השיעורים/תיקונים שעל הנשמה לעבור בעולם זה) ויעזרו לה לממש את יעודה.
חלק מהשיעורים/תיקונים של הנשמה מתבטאים במספרים החסרים בשם (הופכים את האותיות למספרים-דוגמא תינתן בהמשך), שהם אותם המספרים אשר אינם מופיעים בשם הפרטי ובשם המשפחה של האדם.

מכאן, שהמספרים החסרים בשם הם חלק מהתיקון/השיעור שיש על הנשמה לבצע והם מציינים את המחסורים שמתאפיינים בתכונות אופי, השקפות, דעות, תבניות התנהגות, תכונות או יכולות שאין לאדם מהן או שאין לו מספיק מהן ואשר יוצרים מחסום להגשה עצמית מלאה.
כלומר, המספרים החסרים הם למעשה המודעות העצמית החסרה שאותה עלינו לשפר / לתקן בגלגול הזה.
ככל שנהיה מודעים למשמעות המספרים החסרים בשמנו, נוכל להבין מה מעכב אותנו, ולמעשה נבין מה ניתן לעשות על מנת לפרוץ את המחסום המעכב, וכך נוכל לעזור לעצמנו לתקן דפוסי חשיבה והתנהגות ולעזור לעצמנו לממש את עצמנו ולזרום עם אנרגית החיים בצורה טובה יותר.

את המספרים החסרים אנו מוצאים ע"י בדיקת המספרים הקיימים בשם הפרטי+ המשפחה.
א, י , ק = 1
ב , כ , ר = 2
ג , ל , ש = 3
ד , מ , ת = 4
ה , נ = 5
ו , ס = 6
ז , ע = 7
ח , פ = 8
ט , צ = 9

לדוגמא השם – איתמר ברודצקי

1 - יש את המספר בשם
2 - יש את המספר בשם
3 - אין את המספר בשם
4 - יש את המספר בשם
5 - אין את המספר בשם
6 - יש את המספר בשם
7 - אין את המספר בשם
8 - אין את המספר בשם
9 - יש את המספר בשם,

לסיכום: בשם יש את המספרים: 1, 2, 4, 6 ,9
חסרים המספרים 3, 5, 7,8
* בדוגמא המצורפת יש ארבעה תיקונים.

כאשר אדם משנה את שמו, למעשה הוא משנה את יעודו- משנה את המטרות אשר הנשמה בחרה, ועליו עכשיו להתמודד עם מטרות חדשות, לכן יש לבדוק את המספרים החסרים בשם החדש עם שם המשפחה, ולבדוק מה התיקונים שיש לבצע בעקבות השם החדש.

נשים נשואות המוסיפות לשם הנעורים את שם המשפחה של בן הזוג, יש לחשב את המספרים החסרים מהשם הפרטי+ שם הנעורים +שם המשפחה של בן הזוג.


משמעות חוסר במספר וכיצד ניתן להתגבר על הקושי בחוסר:

  • הכתוב לגבי המספרים החסרים אינו מעיד בהכרח שהאדם יזדהה עם כל התכונות החסרות
  • כמו כן אין האדם צריך להתמודד עם כל התיקונים אלה רק עם חלק מהם.

מספר 1
המספר 1מייצג מקוריות , יצירתיות, יוזמה.
כאשר מספר 1 חסר, לאדם יש בעיה עם ביטחון עצמי , חוסר יכולת לבטא עצמו, מרוכז בעצמו, עקשן, מרגיש שלא מבינים אותו, מפחד להעז ולפרוץ דרכים חדשות.
המודעות שתעזור לשינוי- לעבוד על הביטחון העצמי וללמוד להעז בלי חשש.


מספר 2
המספר 2 מייצג שיתוף פעולה, זוגיות, רגישות, אמפתיה.
כאשר מספר 2 חסר, האדם ניחן בחוסר טקט, נותן מעצמו יותר מידיי,הססנות, עלולים לפתח תלות באחרים- בעיקר בבני זוג , קושי ליצור שיתוף פעולה, נטייה למצבי רוח.
המודעות שתעזור לשינוי -לדעת לפעול כחלק מצוות, לפני שמדברים-לעצור לשנייה ולחשוב.


מספר 3
המספר 3 מייצג אופטימיות, שמחת חיים, זרימה רגשית, יכולת ביטוי.
כאשר מספר 3 חסר לאדם יש לו קושי להתבטא ובעיקר להביע רגשות, קושי ביצירת קשרים חברתיים, פחדים היוצרים חוסר בשמחת חיים ואופטימיות הגורמים לתסכול.
המודעות שתעזור לשינוי – ללמוד לפתח את התקשורת המילולית, ללמוד לבטא רגשות , ללמוד לקשור קשרים חברתיים.


מספר 4
המספר 4 מייצג מסגרת, ארגון, יציבות.
כאשר מספר 4 חסר לאדם יש קושי בלהשיג יציבות בחייו, חוסר מעשיות, חוסר במימוש עצמי, חוסר סדר בחיים, בלאגן.
המודעות שתעזור לשינוי – ללמוד ליהנות מהיתרונות של המסגרת, ללמוד לתכנן את פעולותיך בחיים, ללמוד להיות מחושב במעשיך.


מספר 5
המספר 5 מייצג עצמאות מחשבתית, תקשורת, יחסי אנוש מצוינים .
כאשר מספר 5 חסר האדם הוא אקלקטי-אוסף מידע מהרבה תחומים אך באופן שטחי, לא מתמיד- קופץ מדבר לדבר, נוהג באופן אנוכי ולא מתחשב, אינו אוהב לשלוט על עצמו-נכנע לדחפים וליצרים.
המודעות שתעזור לשינוי – למידת שליטה עצמית ממקום של התחשבות באחר, ללמוד להתמיד.


מספר 6
המספר 6 מייצג הרמוניה, אהבה, משפחתיות.
כאשר מספר 6 חסר, לאדם יש סטנדרטים גבוהים מידיי, ביקורתי, רצון מוגזם להרמוניה במערכות יחסים ובקשרים בכלל (נוטה להתגרש אם אין הרמוניה בזוגיות) חושב על איך הדברים צריכים להיות במקום להרגיש, תחושה של חוסר סיפוק, חוסר יכולת להראות לבני הבית אהבה וחום, ולהיות חלק מעולמם.
המודעות שתעזור לשינוי - להתייחס לחוסר שלמות, ללמוד להפוך את המשפחה לבסיס חייך , להפוך להיות פעיל ולקחת אחריות על המתרחש בבית.


מספר 7
המספר 7 מייצג רוחניות, מודעות, אמונה בעולמות העליונים, תקווה.
כאשר מספר 7 חסר האדם אינו מובן לסביבתו, חש תחושת בדידות, נמשך לממון ומנותק מאמונה בכוח עליון, ראיית העולם באופן לא מציאותי ולכן יש ניתוק מהמציאות.
המודעות שתעזור לשינוי – ללמוד לסמוך על האינטואיציות, להתחבר אל העולמות העליונים, ללמוד להגיע להארה פנימית.


מספר 8
המספר 8 מייצג רצון לחומריות, השגיות, שאפתנות, דומיננטיות, התמדה.
כאשר מספר 8 חסר לאדם יש ניתוק מעניינים חומרים-דבר העלול לפגוע ביכולת ההישרדות שלו, אינו מתמיד במה שמתחיל, מפסיק דברים באמצע, מתייאש מהר,
המודעות שתעזור לשינוי - לאזן בין רוח וכסף, לא להתייאש במהירות-לזכור שהצלחות יכולות להגיע גם אם הן מתעכבות לזמן מה, או לא נראות בטווח הקצר.

מספר 9
המספר 9 מייצג פילנטרופיות, אידיאליזים, נתינה אחרים בצורה בלתי אנוכית, בעל טבע חם ואוהב.
כאשר מספר 9 חסר ישנה נתינה מתוך אינטרס, חוסר אנרגיות/ויטליות, קושי בלהביע אהבה וסימפטיה, סגירות, מופנמות.
המודעות שתעזור לשינוי- לעבוד על נתינה לשם נתינה, ללמוד להחצין את הצדדים מלאי הרגש וההבנה שבך, לקחת אגרסיביות ולהפוך אותה לחום, להיות קשוב ורגיש לדברי אחרים-בעיקר לתגובות אמוציונאליות הבאות מאחרים.

בברכת הצלחה וקלות במימוש היעוד,
ענת סלה-פרילינג, נומרולוגית ומתקשרת
טלפון: 052-2734643





חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

לוקחים את הגורל לידייםמספר הבית והשפעתו דחפים ותשוקות פנימיותשנת 2008 מבחינה נומרולוגיתמספר 7מציאת נתיב החייםמספר 1108.08.08 נומרולוגיה המתמטיקה של הרוחמספר איזון